خبرگزاری کار ایران

تدریس خصوصی دهم در مدرسه کمال چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۳۷۳

شاید شما هم شنیده باشید که خیلی‌ها می‌گویند دختران از پسران درس‌خوان‌تر هستند؛ اما این تصور اشتباه باعث نشده که موضوع آموزش پسران به انزوا کشیده شود.

اتفاقا برعکس در خیلی از رشته‌های آموزشی این پسران هستند که گوی رقابت را از دختران ربوده‌اند. اگر شما هم دغدغه آموزش و تحصیل پسرتان را دارید، احتمالا تا به حال کلاس‌های آموزشی و مدارس مختلفی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده‌اید. پیش از آن که درباره این موضوع به نتیجه قطعی برسید و بخواهید مرکز آموزشی مورد نیاز پسرتان را به طور نهایی انتخاب کنید، بهتر است کمی تامل کرده و این مطلب را تا انتها بخواهید.

شاید پس از خواندن این مطلب مدرسه کمال را هم به مراکز تحصیلی مورد تاییدتان اضافه کنید.

مدرسه پسرانه کمال چطور جایی است؟

این مدرسه در سال 94 فعالیت خود را شروع کرد. کمال با زیربنایی در حدود 2800 مترمربع حدود 16 کلاس دارد. فضای علمی و مذهبی مدرسه کنار امکانات بسیار متنوع آن، مدرسه را برای دانش‌آموزان به یک فضایی حرفه‌ای آموزشی تبدیل کرده است.

برای خیلی از پدران و مادران وجود امکانات رفاهی در مدرسه، از واجبات است. موسسان کمال از این موضوع هم غافل نبوده و شرایط رفاهی و آسایش خوبی برای پسران مرکز خود فراهم کرده‌اند. از جمله امکانات و خدمات مدرسه برای پسران می‌توان به سیستم امنیتی، اطفای حریق، شبکه اینترنتی سراسری، سیستم پیام‌رسان هوشمند، آزمایشگاه‌های مجهز شیمی، فیزیک و زیست، کتابخانه با 5000 جلد کتاب درسی و غیردرسی، فضای اختصاصی مطالعه، تخته هوشمند، سایت فعال و پیشرفته کامپیوتری، مسجد دو طبقه برای برگزاری نماز و مراسم‌های مذهبی، سالن غذاخوری، سالن همایش چند منظوره، سالن سرپوشیده ورزشی، اجتماعات، زائرسرای مستقل نزدیک حرم امام رضا، اردوگاه ویژه تفریحی در منطقه کن و... اشاره کرد.

چگونه می‌توانید وارد مدرسه کمال شوید؟

پسر شما برای بهره‌مندی از این همه امکانات رفاهی باید در مدرسه کمال ثبت‌نام کرده است. برای تحصیل در این مدرسه کافی است در آزمون ورودی گزینشی مدرسه شرکت کرده باشید.

مدرسه کمال بهمن ماه هر سال شرایط لازم برای ثبت‌نام در آزمون ورودی مدرسه را فراهم می‌کند. این مدرسه برای ورودی‌های پایه هفتم و دهم آزمون ورودی برگزار می‌کند. دانش‌آموزان متقاضی باید برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده و سعی کنند نمرات و امتیاز خوبی به دست بیاورند. البته در نظر داشته باشید شرکت در آزمون ورودی تنها یکی از شرایط حضور در این مدرسه است و پس از آن دانش‌آموزان با مصاحبه حضوری و نظر سرپرستان هم مواجه هستند.

چطور در آزمون ورودی مدرسه کمال موفق شوید؟

اگر می‌خواهید در مدرسه کمال بی‌برو‌برگرد موفق شوید، باید در آزمون ورودی آن نمره خوبی به دست آورید. در نظر داشته باشید بخش عمده این آزمون را ریاضیات تشکیل می‌دهد.

بنابراین بهتر است با یک دبیر تدریس خصوصی ریاضی همکاری کرده و همه تمرکز خود را روی ریاضیات بگذارید. گروه آموزشی کاراتدریس با دبیران کار بلد و حرفه‌ای یکی از بهترین تیم‌هایی است که می‌توانید برای موفقیت در آزمون ورودی کمال از آن‌ها کمک بگیرید.

برای این تیم آموزشی باتجربه و باسابقه تفاوتی ندارد که دنبال آموزش، یادگیری و ورود به پایه هفتم مدرسه کمال باشید یا دنبال ورود به پایه دهم! تسلط بالا روی همه پایه‌های تحصیلی، آشنایی با آخرین تغییرات کتب درسی ریاضیات، تجربه کار با دانش‌آموزان سنین مختلف، تسلط بر شیوه تدریس و آموزش مدارس برتر تهران و نحوه آزمون ورودی آن‌ها، کار با بهترین و نوین‌ترین شیوه‌های آموزشی، دسترسی به بانک سوالات ارزشمند مدارس برتر تهران و تیزهوشان و... همه‌وهمه باعث شده تیم کاراتدریس هم برای تدریس خصوصی هفتم و هم برای تدریس خصوصی دهم کاملا آماده و حرفه‌ای باشد.

تیم کاراتدریس را بهتر بشناسید

تیم کاراتدریس یکی از بهترین تیم‌های آموزشی ایران برای یادگیری ریاضی همه پایه‌های تحصیلی است که با مدیریت مهندس پژمان ابراهیمی فعالیت خود را شروع کرد. این تیم حرفه‌ای با سال‌ها کار در حوزه آموزش کودک و نوجوان با انواع متدها و شیوه‌های تدریس آشنایی کامل دارند و می‌توانند به تناسب نیازمندی، ویژگی‌های شخصی، توانایی، سطح علمی، حساسیت‌ها، رده سنی و... نوع آموزش دانش‌آموز را برای او مشخص کنند.

همان‌طور که بالاتر هم اشاره کردیم نقاط قوت تیم آموزش ریاضی کاراتدریس بسیار زیاد است. از طرفی نظارت مستقیم و حساسیت ویژه آقای ابراهیمی بر کیفیت آموزش باعث شده دبیران فعال در این تیم آموزشی بهترین عملکرد خود را داشته باشند. مهندس ابراهیمی پیش از آن که ارتباطی بین دبیر و دانش‌آموز شکل بگیرد، با دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها گفتگو می‌کند و حساسیت‌های تحصیلی، شخصی و خانوادگی آن‌ها را متوجه می‌شود.

سپس بر اساس نیازمندی و ویژگی‌های فردی دانش‌آموزان بهترین و کارآمدترین دبیران را برای آن‌ها در نظر می‌گیرد. این حساسیت‌ها باعث شده ارتباط سازنده و کارآمدی بین دانش‌آموز و دبیر تدریس خصوصی ریاضیات شکل بگیرد.

همچنین جالب است بدانید تدریس خصوصی ریاضیات تنها بخش فعالیت تیم کاراتدریس نیست. این تیم آموزشی علاوه‌بر تدریس خصوصی ریاضی به حل تمرین ریاضی هم می‌پردازد. بنابراین شما دانش‌آموزان می‌توانید در صورتی که مشکلی برای حل نمونه سوالات مهم و امتحانی ریاضی دارید، سوال خود را از طریق شماره تماس 0912886648 تماس گرفته و سوال مورد نظر خود را با آن‌ها در میان بگذارید. این تیم پس از حل سوال، پاسخ تشریحی را با توضیح کامل برای شما ارسال خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز