خبرگزاری کار ایران

تدریس خصوصی هفتم در مدرسه روشنگران چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۳۷۲

خیلی‌ها معتقد هستند که دختران از پسران درس‌خوان‌تر هستند و علت آن هم این است که میزان بازیگوشی آن‌ها نسبت به پسران کمتر است. اما باید بدانید حتی اگر دخترتان درس‌خوان‌ترین آدم روی زمین باشد، باز هم برای قبولی در کنکور نیازمند آن است که در طول سال‌های تحصیلی آموزش قوی، حرفه‌ای و جامعی دیده باشد. این باعث می‌شود بتواند برای قبولی در کنکور عملکرد موفق‌تری داشته ونتایج درخشان‌تری کسب کند.

شاید بپرسید چطور می‌توان پایه تحصیلی قوی دختران را تضمین کرد؟ پاسخ ساده است. هرکسی می‌تواند با تحصیل در یک مدرسه کارآمد و حرفه‌ای شانس قبولی در دانشگاه‌های سراسر تهران و در رشته‌های موردعلاقه‌اش را برای خود حفظ کند. احتمالا سوال بعدی این است که چه مدرسه‌ای می‌تواند در این مسیر به فرزند شما کمک کند.

برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید تا با مدرسه روشنگران آشنا شوید.

مدرسه روشنگران از گذشته تاکنون

مدرسه دخترانه روشنگران یکی از بهترین و برترین مدارس تهران محسوب می‌شود که امتحان خود را به خوبی پس داده است. خبر خوب آن که مدرسه روشنگران همه مقاطع و پایه‌های تحصیلی را در خود جای داده است. بنابراین اگر بخواهید فرزندتان از همان سال‌های ابتدایی تحصیل شرایط تحصیلی ایده‌آلی داشته باشد، می‌توانید از دوره ابتدایی او را در این مدرسه ثبت‌نام کنید.

مدرسه روشنگران فضای سالم و امکانات رفاهی مناسبی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته است. دوربین‌های امنیتی و نظارت بر رفتار دانش‌آموزان، برنامه‌های جدی و فشرده تحصیلی در تابستان ویژه دوره دبیرستان، اردوهای تحصیلی، آزمون‌های جامع ارزیابی و شبیه‌ساز کنکور، کلاس‌های ورزشی، رباتیک، زبان، کارگاه‌های آموزشی و... تنها بخشی از برنامه علمی و تفریحی مدرسه روشنگران برای دانش‌آموزان است.

همه این برنامه‌های علمی باعث شده مدرسه روشنگران به فضای ایده‌آل برای تحصیل و رقابت علمی تبدیل شود. به همین دلیل قبولی‌های کنکور و المپیاد این مدرسه چندان عجیب نخواهد بود.

از آنجا که مسئولان مدرسه ترجیح داده‌اند بودجه مدرسه را صرف آموزش و یادگیری دانش‌آموزان کنند، امکانات رفاهی و آسایشی مدرسه بسیار کم است. امکاناتی مثل کتابخانه، آزمایشگاه‌های فیزیک و شیمی، بوفه و سالن همایش تنها خدمات رفاهی مدرسه روشنگران برای دانش‌آموزان است که در برابر خروجی‌ها و نتایج درخشان آن چندان اهمیتی ندارند.

چطور می‌توان وارد مدرسه روشنگران شد؟

با توجه به کیفیت تحصیل و فعالیت بسیار فوق‌العاده مدرسه، طبیعی است که افراد زیادی خواهان ورود به این مدرسه باشند. استقبال زیاد از تحصیل در روشنگران باعث شده که مسئولان مدرسه با برگزاری آزمون ورودی دانش‌آموزان منتخب را شناسایی کنند.

البته دانش‌آموزان دوره ابتدایی برای ورود به این مدرسه نیاز به آزمون ندارند. پیش‌ثبت‌نام و برگزاری یک مصاحبه حضوری ساده تنها شرط ورود دانش‌آموزان دوره ابتدایی به مدرسه روشنگران است.

اما شرایط ورود برای دانش‌آموزان دیگر متفاوت است. چراکه ورود دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه با آزمون ورودی همراه است. پیش‌ثبت‌نام آزمون ورودی مدرسه از بهمن‌ماه شروع می‌شود و پس از آن برای زمان برگزاری آزمون به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نکته جالب این است که مفاد آزمون ورودی دوره اول و دوم متوسطه یکسان و از علوم و ریاضی است. اینجاست که اهمیت یادگیری ریاضیات پررنگ‌تر می‌شود. حالا باید از خودتان بپرسید آیا فرزندتان از نظر دانش ریاضی در شرایط مناسبی است؟

تدریس خصوصی ریاضی و شانس قبولی در آزمون ورودی

احتمالا فرزند دلبند شما هم آمادگی کافی برای شرکت در آزمون ورودی مدرسه روشنگران را نداشته و نیازمند آن است که ساعات زیادی را به مطالعه و حل تمرین ریاضی بگذراند.

در این صورت نمی‌توانید انتظار داشته باشید خودش به تنهایی از پس آزمون ورودی بربیاید، بلکه نیاز دارید یک دبیر ریاضی که تجربه و تخصص کافی دارد، او را در این مسیر همراه کند.

بهترین پیشنهاد برای اینکه فرزندتان در آزمون ورودی مدرسه روشنگران قبول شد، گروه آموزشی کاراتدریس است. این تیم که به طور تخصصی روی آموزش، تدریس و یادگیری ریاضی تمرکز کرده است، فعالیت ویژه‌ای روی قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر تهران دارد.

همین موضوع باعث شده دبیران کاراتدریس حین تدریس خصوصی هفتم و دهم حساسیت بیشتری داشته باشند. آن‌ها به لطف سال‌ها کار و فعالیت با شیوه‌های آموزشی، روش برگزاری آزمون و نوع سوالات آزمون ورودی مدارس برتر تهران آشنایی و تسلط کافی دارند. همین موضوع باعث شده تیم آموزشی کاراتدریس گزینه مناسبی برای همراهی فرزند شما و قبولی در آزمون ورودی مدرسه روشنگران باشد.

البته خدمات این تیم به کمک برای قبولی در آزمون ورودی محودد نیست. تدریس خصوصی ریاضی پایه‌های تحصیلی مختلف تخصص دبیران کاراتدریس است. بنابراین حتی بعد از قبولی در آزمون ورودی مدرسه می‌توانید برای یادگیری و رشد سطح علمی ریاضی دخترتان از این تیم کمک بگیرید.

شاید آموزش و تدریس خصوصی هفتگی گزینه خوبی برای این باشد که از کیفیت تحصیلی و موفقیت او اطمینان خاطر پیدا کنید.

از دیگر خدمات جالب‌توجه کاراتدریس حل تمرین و نمونه سوالات ریاضی است. فرزند شما می‌تواند در همه روزهای هفته سوالات امتحانی خود را برای تیم کاراتدریس ارسال کند تا پاسخ تشریحی سوال همراه توضیحات کامل را از آن‌ها بگیرد. این کار باعث می‌شود سوالات جدید، نکات آموزشی و... همه‌وهمه برای فرزندتان کاملا جا بیفتد.

تیم آموزشی کاراتدریس با سال‌ها سابقه کار و تدریس، آموزش به دانش‌آموزان مختلف، داشتن بانک سوالات ارزشمند مدارس برتر تهران، تسلط به همه کتب ریاضیات و آخرین تغییرات آن‌ها و... گزینه کارآمدی برای یادگیری ریاضیات است.

از طرفی مهندس پژمان ابراهیمی که مدیریت این تیم را برعهده دارد، پیش از آن که هر دبیر را برای تدریس به دانش‌آموزی انتخاب کند، با دانش‌آموزان گفتگو می‌کند تا حساسیت‌ها و ویژگی‌های اخلاقی، اهداف آموزشی، نقاط ضعف و قوت و... او را شناسایی و بهترین گزینه از بین دبیران کاراتدریس را برای او در نظر بگیرد.

همین موضوع باعث شده دانش‌آموزان به خوبی با دبیر مربوطه ارتباط برقرار کرده و بتوانند به راحتی سوالات و مشکلات خود را از او بپرسند.

اگر شما هم برای تدریس خصوصی ریاضی دنبال یک دبیر حرفه‌ای هستید، پیشنهاد ما گروه آموزشی کاراتدریس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز