خبرگزاری کار ایران

پوستر دیواری با کیفیت را از ما بخواهید: دیوار دکور

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۸۲۴

شرکت محبوب دیوار دکور از فعالان صنعت دکوراسیون داخلی و ارائه دهنده خدمات نقاشی ساختمان، عرضه پوستر دیواری، کاغذ دیواری، اجرا آسمان مجازی و غیره با مناسب ترین قیمت و تضمین کیفیت است و به تمامی متقاضیان این محصولات و خدمات اعلام می کند که پوستر دیواری با کیفیت را از ما بخواهید، زیرا تمامی محصولات ارائه شده توسط این مرکز از دوام بالایی برخوردار هستند و این مجموعه معتبر کیفیت آن ها را تضمین می کند.

پوستر دیواری مدت هاست که به یکی از آیتم های دکوراسیون داخلی مبدل شده که با دو هدف کلی بزرگنمایی ساختمان و یا تبلیغات برای دکوراسیون اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع پوستر دیواری به صورت ترکیبی به همراه رنگ و یا انواع کاغذ دیواری های ساده در طرح های هماهنگ با دکوراسیون ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و زیاده روی در استفاده از آن ها اهداف طراحی ساختمان را به چالش می کشاند.

از مهمترین تفاوت های انواع پوستر دیواری با کاغذ دیواری می توان به روش تولید این محصولات اشاره کرد، کاغذ دیواری در انواع طرح های ساده و سه بعدی حاصل تکرار یک تصویر مشخص در طول رول های کاغذ دیواری است، اما پوستر دیواری یک تابلو بزرگ نقاشی است که از قطعات مختلف تصویری مشخص تشکیل شده که باید با دقت بسیار بالا و به ترتیب در کنار یکدیگر قرار بگیرند، تا در نهایت یک یا چند دیوار ساختمان را بتوان با استفاده از آن تزیین نمود.

در تمامی این دیوارپوش های کاغذی از سبک های مختلف هنری استفاده می شود و می توان با توجه به دیزاین ساختمان از انواع پوستر دیواری سه بعدی در سبک های کلاسیک، مدرن، منظره، مینیمال، خط و نقاشی و غیره استفاده کرد، و به طراحی داخلی ساختمان بعد و زیبایی بیشتری بخشید.

ویژگی های پوستر دیواری

همان که در ابتدا نیز به آن اشاره شد  پوستر دیواری برخلاف دیگر روکش های کاغذی به صورت قطعه ای است، و با توجه به ابعاد و اندازه دیوارها تعداد قطعات تصویر تغییر می کند، و بدیهی است به میزان افزایش تعداد قطعات تصویر قیمت پوستر دیواری نیز افزایش پیدا نماید، علاوه بر این کیفیت دستگاه چاپ، کیفیت جوهر و کاغذ چاپی نیز از دیگر پارامترهای بسیار مهم در تعیین قیمت پوستر دیواری و معیاری برای تشخیص کیفیت آن ها می باشد.

اغلب مجموعه های چاپ حرفه ای پوستر دیواری از انواع دستگاه های ساخت کره و  کاغذ های چینی از نوع چرم، اکلیل دار و ساده استفاده می کنند، که از نظر قیمت تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و معمولا سطح رویی آن ها با استفاده از روکش های لمینت و یا سلفون پوشیده می شود، تا در برابر گرد و غبار و شست و شو مقاومت کافی را داشته باشند. تنوع بالای طرح و رنگ، امکان چاپ سفارشی تصاویر، کیفیت بالای تصویر، مقاومت در برابر تابش نور خورشید، خراش، پارگی و شست و شو از مهمترین ویژگی های پوستر دیواری مناسب و با کیفیت است.

مجموعه بزرگ دیوار دکور از معتبرترین مراکز فروش آنلاین پوستر دیواری ارزان قیمت و با کیفیت در طرح های ساده و سه بعدی با تضمین اصل بودن کالاست.  این مرکز تمامی محصولات خود را به صورت بی واسطه و مستقیم با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان پوستر دیواری در سراسر کشور می گذارد، و در بین فعالان این صنعت و مخاطبان این محصولات از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

خرید پوستر دیواری با کیفیت

انواع پوستر دیواری را که هر کدام از آن ها نیز به تنهایی تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ دارند را می توان در دسته های پوستر دیواری کودک، پوستر دیواری منظره، پوستر دیواری اسپورت، پوستر دیواری چهره،  پوستر دیواری گل و پوستر دیواری پتینه قرار داد، که متقاضیان این محصولات می توانند با توجه به سلیقه، بودجه و دیزاین داخلی ساختمان خود مناسب ترین شان را انتخاب کرده و خریداری نمایند. پوستر دیواری سه بعدی به گونه ای طراحی شده که از فاصله های یک یا دو متری تصویری بسیار طبیعی را به نمایش می گذارند، و در صورتیکه به صورت حرفه ای و با نور پردازی مناسب مورد استفاده قرار بگیرند، به بزرگ نمایی ساختمان و جلب توجه بازدیدکنندگان کمک بسیار بزرگی می کنند.

انتخاب و خرید پوستر دیواری با کیفیت به مواردی از قبیل سبک طراحی و دیزاین ساختمان، کیفیت کاغذ دیواری، متریال مصرفی، هارمونی رنگ ها و کیفیت چاپ وابسته است، زیرا در صورت انتخاب نادرست این دیوارپوش های کاغذی ممکن است، نتیجه ای عکس انتظار خود را مشاهده کرد. فروشگاه دیوار دکور از خوشنام ترین مراکز خرید پوستر دیواری در برندهای معتبر داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت است که برای مشاهده لیست قیمت پوستر دیواری و اطلاع از خدمات و عرضه کالا از این مرکز می توان به سایت فروشگاهی آن مراجعه کرد.

پوستر دیواری با کیفیت را از ما بخواهید: دیوار دکور

اصول انتخاب پوستر دیواری

تنوع همیشه ملاک خوبی برای سهولت انتخاب نمی باشد و در برخی موارد مشتریان را سردرگم و خسته می کند، کمک گرفتن از افراد حرفه ای و با تجربه در زمینه نصب و اجرا پوستر دیواری و همچنین توجه به نوع فضای در اختیار، رنگ های هماهنگ و متضاد محیط، کیفیت تصویر، دوام این دیوار پوش ها، نور طبیعی و یا مصنوعی محیط از مهمترین اصول انتخاب پوستر دیواری سه بعدی و ساده است، که با توجه به آن ها می توان دامنه انتخاب های خود را محدود تر کرد و در نهایت یک انتخاب صحیح و حرفه ای داشت.

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، سالهاست که استفاده از پوستر دیواری به یکی از ترندهای طراحی و دکوراسیون داخلی تبدیل شده و  اغلب از این محصولات در نقاط کانونی ساختمان استفاده می شود به همین دلیل این روکش های کاغذی متنوع را می توان در گروه های انواع پوستر دیواری پذیرایی، پوستر دیواری پشت تلویزیون و پوستر دیواری اتاق خواب قرار داد. برای مشورت با کارشناسان مجرب و حرفه ای دیوار دکور در خصوص انتخاب و خرید پوستر دیواری مدرن می توان با شماره های این مرکز تماس گرفت و از خدمات کارشناسی در محل یا آنلاین و همچنین برآورد قیمت این محصولات و نصب آن ها اطلاعات کافی را کسب نمود.

فروش پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت

شرکت تزئینات داخلی دیوار دکور از معتبرترین مراکز فروش پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت است که تمامی محصولات خود را با ارسال رایگان و تضمین کیفیت کالا به سراسر کشور عرضه می کند، و در بین مشتریان و مشاغل طراحی و دکوراسیون داخلی از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. تنوع پوستر دیواری در این مرکز سبب شده به راحتی بتوان در میان انواع سبک های دکوراسیون مناسب ترین محصولات را انتخاب کرده و سفارش داد.

پوستر دیواری با کیفیت را از ما بخواهید: دیوار دکور

متقاضیان خرید پوستر دیواری با کیفیت و با دوام با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند به سادگی محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه انتخاب کرده و سفارش دهند. ارسال فوری و مطمئن کالا به سراسر کشور به صورت رایگان، گاراتنی 5 ساله تضمین کیفیت کالا برای انواع کاغذ دیواری و 1 ساله برای پوستر دیواری، بازدید رایگان از محل برای انتخاب و نصب انواع دیوار پوش های کاغذی دیوار دکور و امکان بازدید آنلاین و تصویری ساختمان ها و برآورد قیمت برای مشتریان از دیگر خدماتی است که این شرکت معتبر در اختیار متقاضیان این محصولات می گذارد، علاوه بر موارد فوق در صورت استفاده سفارش دوباره برای نصب کاغذ دیواری و یا پوستر دیواری می توانید از تخفیفات بسیار ویژه این مجموعه استفاده نمایید که تا 5 سال اعتبار دارد.

https://divardecor.com/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز