خبرگزاری کار ایران

اگر در هنگام خرید لوازم یدکی چانگان یا لوازم یدکی لیفان علاوه بر کیفیت، قیمت نیز برای شما مهم است همین الان کلیک کنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۶۱۹

تری اس، مرجع تامین لوازم یدکی لیفان و لوازم یدکی چانگان

با ورود و مونتاژ خودروهای چینی مثل لیفان و چانگان به کشور رفته رفته بازار لوازم یدکی این خودروها نیز شکل گرفت. بازاری که در آن می‌توان انواع لوازم یدکی لیفان و لوازم یدکی چانگان را با کیفیت‌های مختلفی پیدا کرد و این امر سبب نگرانی مصرف کنندگان از این قطعات و لوازم می‌شود.

البته باید گفت که اگر بتوان مستقیما از وارد کنندگان لوازم یدکی چانگان و لیفان مثل تری اس خرید کرد دیگر جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا تمامی واسطه‌ها حذف شده است.

بنابراین اگر قصد خرید انواع لوازم یدکی این دو خودرو را دارید تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با شرکت‌های لیفان و چانگان با انواع لوازم یدکی آن‌ها نیز آشنا شوید.

اگر در هنگام خرید لوازم یدکی چانگان یا لوازم یدکی لیفان علاوه بر کیفیت، قیمت نیز برای شما مهم است همین الان کلیک کنید

خرید لوازم یدکی لیفان

شرکت لیفان

لیفان یک شرکت چینی است که در سال 1992 میلادی به شکل رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت خودروسازی در ابتدا با 9 پرسنل شروع به کار موتورسازی کرد و موفق به ساخت کامیون شد. با گذشت زمان این شرکت آنچنان رشد کرد که در حال حاضر توانسته است خودروی تجاری، خودروی سواری، موتور سیکلت و کفش ورزشی را تولید و روانه بازار کند.

خرید لوازم یدکی لیفان

مانند هر خودرویی که تولید و یا وارد کشور می‌شود خودوهای لیفان نیز وقتی در بازار ایران جای باز کردند نیاز به خرید لوازم یدکی آن‌ها در بازار به وجود آمد.

کرمان خودرو که از شرکت‌های شناخته شده در زمینه خودرو است خط تولید لیفان X80، لیفان 820 و لیفان 620 را راه اندازی کرد.

در این بین شرکت تری اس نیز به عنوان تامین کننده انواع لوازم یدکی لیفان با بهترین کیفیت و قیمت وارد بازار شد و انواع لوازم یدکی را در اختیار مصرف کنندگان قرار داد.

آشنایی با انواع لوازم یدکی لیفان به تفکیک نوع خوردو

  • لیفان 820

لوازم یدکی این مدل از لیفان بسیار متنوع و بیش از 60 نوع است. آرم جلو پنجره، جک کاپوت، توری سپر جلو، چراغ، چراغ خطر، دسته موتور، دیاق سپر جلو، دیاق سپر عقب، رادیاتور آب، رادیاتور کولر، دیلایت، زه استیل سپر جلو، سیبک طبق، موجگیر، سیبک فرمان، شلگیر، گلگیر، فوم سپر و... بخشی از لوازم یدکی لیفان 820 است.

  • لیفان X50

لوازم یدکی لیفان X50 شامل سرپلوس گیربکس، سرپولوس گلگیر، سرپولوس چرخ، پلوس کامل، واشر سرسیلندر ، میل لنگ ، جلو پنجره، پوسته هواکش کامل، درب موتور، درب خودرو، دستگیره درب، پمپ شیشه شور لیفان، داشبورد بالایی، پرژکتور جلوپایه سنسور عقب، بوش طبق بزرگ و کوچک، ابرویی جاچراغی و... است.

  • لیفان X60

اگر بخواهیم به انواع لوازم یدکی لیفان X60 اشاره کنیم می‌توانیم رینگ و پیستون، واشر کامل، سنسور ABS چرخ، دستگیره داخلی، دسته موتور، مخزن شیشه شور، کاور راهنما، پوسته کلاچ و... را نام ببریم.

  • لیفان 620

لوازم یدکی لیفان 620 شامل پرژکتور جلو، اویل پمپ، پمپ کلاچ، دیسک چرخ، چراغ خطر، گوسته کلاج، ترموستات و ... است.

  • لیفان 520

سیم گاز، سیبک فرمان، تسمه تایم، واتر پمپ، ترموستات، هواکش کامل و میل لنگ، همه بخشی از لوازم یدکی لیفان 520 هستند.

اگر در هنگام خرید لوازم یدکی چانگان یا لوازم یدکی لیفان علاوه بر کیفیت، قیمت نیز برای شما مهم است همین الان کلیک کنید

خرید لوازم یدکی چانگان

چانگان

در سال 2014 بین شرکت خودروسازی چانگان با شرکت سایپا یک قرارداد همکاری بسته شد. ماحصل این توافق‌ها منجر به مونتاژ خودرویی به نام چانگان CS35 در ایران شد. این خودروی چانگان که دارای موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری است می‌تواند 123 اسب بخار نیرو تولید کند.

می‌توان گفت چانگان CS35 یک خودروی محبوب است و دلیل محبوبیت این خودرو آن می‌باشد که جز کراس اوورهای با کیفیت محسوب می‌شود.

خرید لوازم یدکی چانگان

وقتی این خودرو به دست مشتریان رسید به دنبال خود بازار خرید لوازم یدکی چانگان نیز شکل گرفت.

معرفی انواع لوازم یدکی چانگان

شلگیر، شاتون، سینی، سیم ترمز دستی، سیبک موجگیر، سیبک فرمان، سوپاپ دود و هوا، سنسور میل سوپاپ، سنسور کیلومتر ورودی و خروجی، سنسور سر میل لنگ، سنسور سپر، سنسور دماسنج، سنسور اکسیژن، سگدست، سفت کن زنجیر اویل پمپ، کشویی سپر، کاسه نمد پولوس، کاسه نمد سر میل لنگ، کاتالیزور، قرقره فرمان، فنر لول، فیلتر گیربکس، شلنگ رابط بالا و پایین، شلنگ برگشت آب، شلنگ بخاری و ... از لوازم یدکی چانگان هستند که تهیه آن‌ها کار دشواری نیست زیرا تری اس همه این محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

تری اس، وارد کننده لوازم یدکی

قطعا شما نیز هنگام خرید لوازم یدکی برای خودروی خود علاوه بر کیفیت قیمت را نیز در نظر می‌گیرید.

پیشنهاد ما به شما عزیزان، فروشگاه تری اس است زیرا تری اس، آن دسته از لوازم یدکی لیفان و لوازم یدکی چانگان که وارداتی هستند را به صورت مستقیم و بدون واسطه وارد کشور می‌کند و از این رو تمامی محصولات این فروشگاه با ضمانت بهترین کیفیت می‌باشد.

البته این تنها مزیت خرید از تری اس نیست و ویژگی مثبت دیگری که دارد این است که مشتریان می‌توانند بسیار راحت به صورت آنلاین و بدون حضور در فروشگاه هزینه‌های خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز