خبرگزاری کار ایران

آشنایی با خشکشویی آنلاین

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۱۶۳

امروزه استفاده از خدمات آنلاین در میان کاربران بسیار گسترده شده است و افراد به جای ماندن در ترافیک های طولانی و صرف زمان برای پیدا کردن بهترین مرکز سعی می کنند خدمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین دریافت کنند. خشکشویی آنلاین یکی از این خدمات می باشد.

آشنایی با خشکشویی آنلاین

به گفته ‌ی بسیاری از بانوان، به ویژه آن ‌هایی که شاغل هستند؛ و مشغله کاری زیادی دارند؛ شستشوی لباس ‌ها و لوازم پارچه ‌ای و اتو زدن آن ‌ها یکی از وقت گیرترین کارهای نظافتی می باشد. در صورتی که جنس پارچه ‌ها حساس باشد، دیگر کار دشوارتر می شود. چرا که برای شستن آن ‌ها باید از مواد شوینده مناسب و متفاوت استفاده کرد و به روش خاصی، آن ‌ها را شست و اتو زد. پس اینجاست که دریافت خدمات خشکشویی آنلاین از لاوسته می ‌تواند نجات بخش شما باشد.

دریافت خدمات خشکشویی جردن به طور شبانه روزی

خدمات خشکشویی جردن از سوی لاوسته به طور شبانه روزی ارائه می ‌شود. فرقی ندارد در چه ساعت از شبانه روز هستید؛ در هر زمان، اگر خواستید در کوتاه ‌ترین زمان ممکن، از شر لباس‌ های کثیف و چروک راحت شوید؛ تنها کافی است سری به سایت لاوسته بزنید. لاوسته قطعا می ‌تواند نیاز شما را رفع کند.

آشنایی با خشکشویی آنلاین

آشنایی با خشکشویی آنلاین

دریافت خشکشویی فرشته حتی روزهای تعطیل

خدمات خشکشویی آنلاین لاوسته حتی در روز های تعطیل که همه ی مغازه ‌ها، فروشگاه ها و مراکز تجاری کرکره ی خود را پایین کشیده اند؛ نیز به همشهریان عزیز تهرانی خدمات ارائه می ‌دهد. با لاوسته می ‌توانید خدمات خشکشویی آنلاین را در هر روز از هفته حتی جمعه ‌ها، فقط با چند کلیک ساده درخواست دهید. شما می ‌توانید لباس ‌های کثیف و چروک را در هر زمان و مکانی به ما تحویل داده و در کوتاه ترین زمان ممکن، آن‌ ها را شسته، تمیز و اتو کشیده تحویل بگیرید.

آشنایی با خشکشویی آنلاین

دریافت خشکشویی فرشته حتی روزهای تعطیل

با اپلیکیشن لاوسته، خدمات خشکشویی آنلاین را راحت تر دریافت کنید

بدون شک، تا به حال حداقل یک بار با صحنه ریخته شدن لک بر روی لباس، پتو و یا هر لوازم پارچه ای دیگری رو به رو شده اید. بعضی از افراد در این مواقع سریع به سراغ یک دستمال خیس و مواد شوینده می ‌روند. ولی باید بگوییم که این کار باعث نفوذ و پخش شدن بیشتر مواد بر روی پارچه می ‌شود. پیشنهاد ما این است که در این گونه مواقع خونسردی خود را حفظ کنید و از طریق اپلیکیشن لاوسته، خدمات خشکشویی آنلاین را فقط با چند کلیک ساده، سفارش دهید و از شر لکه ‌ی روی لباس ها راحت شوید. فاصله ما تا شما برابر با فاصله شما تا تلفن همراهتان می باشد.

لازم به ذکر است که بر طرف کردن هر یک از انواع لکه ‌ها از جمله لکه روغن، خون، لاک ناخن، قهوه، جوهر و ... بر روی انواع جنس پارچه ‌ها ترفند خاص خودش را دارد. علاوه بر این باید از مواد شوینده مناسب استفاده شود. از این رو مواد شوینده و لباسشویی های خانگی اصلا جواب نمی‌ دهد. به همین خاطر بهتر است در این مواقع به سراغ یک مرکز خشکشویی برویم و خیال خود را راحت کنیم.

آشنایی با خشکشویی آنلاین

با اپلیکیشن لاوسته، خدمات خشکشویی آنلاین را راحت تر دریافت کنید

شستشوی انواع پوشاک پاییزه، زمستانه و تابستانه در لاوسته

یکی از رایج ‌ترین خدمات خشکشویی آنلاین لاوسته، شستشوی پالتو، مانتوی پاییزه، کاپشن، کت ‌های پشمی و دیگر لباس ‌های پاییزه و زمستانه است. در واقع از زمانی که هوا کم کم به رو به گرمی می ‌رود؛ همراه آن لباس ‌های گرم هم وارد چمدان و کمدها می ‌شود و تا سال بعد حتی ممکن است نگاهمان هم به آن‌ها نخورد. به همین دلیل زمانی که می ‌خواهیم دوباره از آن ‌ها استفاده کنیم؛ قطعا با صحنه چروک بودن و بو گرفتن لباس‌ ها مواجه می ‌شویم. در این گونه مواقع بهتر است آن ‌ها را به یک مرکز خشکشویی بدهیم تا بوی ماندگی و چروک آن ‌ها به بهترین شکل ممکن از بین برود.

لباس‌ های تابستانه هم از این قاعده مستثنی نیستند. از آنجایی که جنس بیشتر پوشاک بهاره و تابستانه به ویژه مانتوی بانوان، ساحلی و ... بیشتر از جنس نخ، حریر، ساتن است و شستشوی آن ها حساسیت بالایی دارد؛ پس بهتر است از طریق اپلیکیشن لاوسته، خدمات خشکشویی آنلاین را درخواست بدهید.

خدمات خشکشویی جردن، خشکشویی فرشته از لاوسته دریافت کنید

خدمات خشکشویی آنلاین لاوسته فقط به شستشوی لباس ‌ها و لوازم پارچه ای خلاصه نمی‌ شود. بلکه لاوسته با داشتن بهترین دستگاه ‌های از برترین برندها دنیا و استفاده از مناسب ترین و مرغوب‌ترین مواد شوینده و با به کارگیری پرسنل ‌هایی با تجربه و آگاه، علاوه بر خشکشویی، خدمات اتوشویی، اتوکشی، سفیدشویی، لکه بری را به شما عزیزان ارائه می‌ دهد.

یکی از مهم ترین مسائلی که در خدمات خشکشویی آنلاین لاوسته بسیار اهمیت دارد؛ انتخاب مناسب‌ ترین و مؤثرترین مواد شوینده برای هر نوع الیاف و بافت لباس ‌ها و لوازم پارچه ای است. قطعا استفاده از مواد شوینده نامناسب و غیر استاندارد، باعث پایین آوردن کیفیت شستشوی پوشاک خواهد شد. از این رو پیشنهاد می‌ کنیم لباس ‌هایی که جنس حساس و دوخت ظریفی دارند را به روش خانگی نشورید و آن ها را به یک مرکز معتبر که سال هاست در عرصه خشکشویی و شستشوی انواع لباس ‌ها تجربه دارد؛ بسپارید.

شستشوی انواع پوشاک پاییزه، زمستانه و تابستانه در لاوسته

لیست خدمات خشکشویی آنلاین لاوسته

خدمات خشکشویی آنلاین لاوسته، توسط کادری مجرب به طور ۲۴ ساعته در هفت روز هفته، به شما همشهریان تهرانی ارائه خواهد شد. این خدمات شامل:

  • خدمات خشکشویی و اتوشویی انواع پیراهن، شلوار، تی شرت، کت و شلوار، جلیقه برای آقایان
  • خدمات خشکشویی و اتوشویی انواع شومیز، کت و لباس مجلسی، مانتو مجلسی و ... برای بانوان
  • خدمات خشکشویی و اتوشویی انواع مانتو های پاییزه، بهاره، اداری، دانشجویی، عبا و چادر
  • خدمات خشکشویی و اتوشویی انواع پوشاک زمستانه
  • خدمات خشکشویی لباس عروس و کت و شلوار داماد
  • خدمات خشکشویی آنلاین برای لباس های ورزشی
  • خدمات خشکشویی و لکه بری انواع پارچه ها
  • خدمات خشکشویی پرده، پتو و ملزومات پارچه ای
  • و....

لیست خدمات خشکشویی آنلاین لاوسته

اپلیکیشن خدمات خشکشویی آنلاین لاوسته

با نصب اپلیکیشن خشکشویی آنلاین لاوسته، به آسانی و با صرف زمان کم البسه خود را انتخاب کنید و خدمات خشکشویی جردن، خشکشویی فرشته و دیگر مناطق تهران را در زمان و مکان مورد نظر خود سفارش دهید. بعد از ثبت سفارش شما، در کوتاه ترین زمان، شاهد حضور پرسنل لاوسته در رو به روی درب ساختمان خود خواهید بود.

قطعا اپلیکیشن خشکشویی آنلاین لاوسته، در حالت ‌های اضطراری، نجات بخش شما خواهد بود. اکنون برای آشنایی بیشتر با این خدمات، به سایت لاوسته رجوع کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز