خبرگزاری کار ایران

شغل مناسب من( درسال ۱۴۰۰) چیست؟توصیه‌های مشاور شغل حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۱۳۷

آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا علی رغم تلاش‌های بسیار در زمینه کاری خود به هیچ پیشرفتی دست پیدا نمی‌کنید و نمی‌توانید آن طور که باید در حرفه خود پیشرفت کنید؟

 آیا تا به حال با دیدن افرادی که در حوزه کاری خودشان به موفقیت زیاد و درآمد بالایی رسیده‌اند برخورد کرده‌اید و از خودتان پرسیده‌اید که علت این تفاوت‌ها چیست؟ این روزها به علت همه گیری کرونا و وضعیت آشفته اقتصادی، مشاغل زیادی در معرض خطر قراررگرفته‌اند یا با کاهش شدید درآمدی مواجه شده‌اند؛ اما باز هم می‌توان در همین شرایط در کسب و کار خود موفق بود یا یک کسب و کار مناسب و موفق راه انداخت. اما این کار چگونه امکان پذیر است و بهترین شغل در سال ۱۴۰۰ چه شغلی است؟

 

مشاوره شغلی چگونه می‌تواند برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار تاثیرگذار باشد؟

تمامی افرادی که مایل به شروع یک کسب و کار هستند یا می‌خواهند در شغل خود به موفقیت برسند، می‌توانند از مشاوره شغلی استفاده کنند. مشاوره شغلی به شما کمک می‌کند تا دانش خود را در زمینه کسب و کار مورد نظرتان افزایش دهید و فاصله خود را با موفقیت کم کنید. مشاوره کسب و کار به شما کمک خواهد کرد که خود را بهتر بشناسید و از طریق خود شناسی و شناسایی استعداد و توانایی‌های خود بتوانید یک شغل مناسب را که با وضعیت جامعه شما سازگاری دارد انتخاب کنید. شما در این مشاوره‌ها خواهید آموخت که چگونه می‌توانید در زمینه کاری مورد علاقه خود پیشرفت کنید و مسیر را با انگیزه بالایی برای رسیدن به موفقیت طی کنید.

 شغل مناسب من( درسال ۱۴۰۰) چیست؟توصیه‌های مشاور شغل حرفه‌ای

شغل مناسب من در سال ۱۴۰۰ چیست؟

شما نمی‌توانید توقع داشته باشید که با در پیش گرفتن تکنیک افرادی که پیش از شما یک کار را شروع کرده‌اند و در آن موفق شده‌اند به موفقیت برسید. برای مثال آرایشگری شغلی پر درآمد است؛ اما چه بسا افرادی که به این حرفه وارد شده‌اند و به درامد نرسیده‌اند. میزان موفقیت یا عدم موفقیت شما در شروع و ادامه یک کسب و کار به عوامل مختلفی بستگی دارد.

 یکی از مهم‌ترین عواملی که در موفقیت شغلی شما تاثیرگذار است، میزان تطابق تیپ شخصیتی شما با شغلی است که در آن مشغول به فعالیت هستید. اگر شغل یا کار شما با روحیات و شخصیت شما سازگاری نداشته باشد، معمولا نمی‌توان توقع داشت که در انجام آن پیشرفت چندانی حاصل کنید. از دیگر عواملی که روی میزان موفقیت شغلی شما تاثیر گذار است می‌توان به میزان توانایی و استعدادهای شما اشاره کرد. تحقیقات نشان می‌دهند که احتمال موفقیت افراد در زمینه‌هایی که در آن‌ها استعداد دارند و انگیزه کافی را برای انجام آن دارند، بسیار بیشتر از سایر زمینه‌ها است.

 

 شغل مناسب من( درسال ۱۴۰۰) چیست؟توصیه‌های مشاور شغل حرفه‌ای

 

البته نقش وضعیت اجتماع و محیط اطراف را در این بین نمی‌توان نادیده گرفت. همواره در اجتماع مشاغلی وجود دارند که در یک بازه زمانی خاص بسیار محبوب هستند و برای شما سود آور خواهند بود. در مقابل، برخی دیگر از مشاغل ممکن است در طول زمان از بین بروند و دیگر محبوبیت چندانی نداشته باشند. تمامی این سه اصل نام برده شده برای انتخاب شغل از اهمیت بالایی برخوردار هستند؛ اما چگونه می‌توان آن‌ها را به کار برد و با به کار گیری آن‌ها یک شغل مناسب پیدا کرد؟ به این منظور شما می‌توانید از خدمات مشاوره شغلی موسساتی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، استفاده کنید.

 

 شغل مناسب من( درسال ۱۴۰۰) چیست؟توصیه‌های مشاور شغل حرفه‌ای

 

 

نقش موسسه دکتر ویز در انتخاب شغل مناسب از طریق ارائه مشاوره شغلی

یکی از موسسات معتبری که در زمینه ارائه مشاوره حرفه‌ای فعالیت می‌کند، موسسه دکتر ویز است. این موسسه با استفاده از افرادی که در زمینه‌های مختلف کاری و شغلی فعالیت دارند می‌تواند به شما کمک کند تا در حوزه مورد نظر خود به موفقیت برسید یا یک شغل مناسب برای خود پیدا کنید. البته خدمات موسسه دکتر ویز به همین موارد محدود نمی‌شود. شما با راهنمایی‌های موسسه دکتر ویز می‌توانید چند ایده برای اسم شرکت خود دریافت کنید یا از خدمات تولید محتوای این شرکت برای بهتر دیده شدن و درخشیدن در کسب و کار خود بهره بگیرید. لازم به ذکر است که جلسه اول مشاوره شغلی این موسسه برای تمامی شرکت کنندگان رایگان برگزار خواهد شد و در صورت تمایل، شما می‌توانید این جلسات را ادامه دهید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز