خبرگزاری کار ایران

کارواش بخار چیست - معرفی بهترین مرکز فروش کارواش بخار

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۹۲۹

بدون شک شما هم بارها دستگاه کارواش بخار را از نزدیک دیده‌اید و با کارکرد آن آشنایی دارید. اگر آنچه گفتیم به نظرتان عجیب می‌رسد به همین دستگاه‌های کارواش خانگی یا بخارشوهایی که در خانه برای نظافت و تمیز کردن سطوح مختلف استفاده می‌کنید، نگاهی بیندازید. این نوع دستگاه‌ها نیز با کمی تفاوت نمونه‌ای از کارواش بخار به شمار می‌آیند.

در ابعاد بزرگ‌تر نیز می‌توان گفت همین دستگاه‌هایی که در کارواش‌های خودرو برای شست و شوی بخش بیرونی و داخلی خودرو استفاده می‌شود جزء دستگاه‌های کارواش بخار به شمار می‌آیند.

ما در این مطلب قصد داریم بیشتر به چیستی دستگاه کارواش بخار و نحوه کارکرد آن پرداخته و در ادامه یکی از مراکز تولید و فروش کارواش بخار را به شما معرفی کنیم که می‌تواند این دستگاه را در ابعاد مختلف در اختیارتان قرار دهد.

کارواش بخار چیست؟

کارواش بخار به دستگاهی گفته می‌شود که بخار آب داغ را برای شست و شوی سطوح مختلف فراهم می‌کند. این دستگاه عموما برای شست و شو و نظافت بخش بیرونی و داخلی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان داخل درزها، موتور و قسمت‌های دور از دسترس را که گرد و خاک و چربی گرفته و کارکرد موتور ماشین را با مشکل مواجه می‌نماید را تمیز کرد. یک نکته در اینجا لازم به ذکر است که کارواش بخار تنها برای تمیز کردن خودرو مورد استفاده قرار نمی‌گیرد بلکه شما می‌توانید از این دستگاه که در ابعاد مختلف ساخته می‌شود و از ویژگی‌های متنوعی بهره‌مند است برای تمیز کردن و نظافت سطوح مختلف یا سایر ماشین‌آلات صنعتی استفاده نمایید.

کارواش بخار چه ساختار و کارکردی دارد؟

پرسشی که در مورد دستگاه کارواش بخار مطرح می‌شود این است که کارواش بخار با چه ساختاری می‌تواند آب را به بخار تبدیل نماید؟ ما در ابتدا به این سوال پاسخ داده و سپس دو مدل کارواش بخار را که هر کدام در این خصوص ساختار متفاوتی دارند به شما معرفی خواهیم کرد.

در این دستگاه بخار به کمک بخش بویلر صنعتی یا دیگ بخار بوجود می‌آید و به درجه جوش می‌رسد و در طی این روند به بخار تبدیل شده و از طریق شلنگ‌های مخصوص که در برابر حرارت بخار آب از مقاومت بالایی برخوردارند به بیرون هدایت شده و می‌توان با استفاده از آن سطوح کثیف را تمیز و ضدعفونی نمود.  

به طور کل دو نوع کارواش بخار در بازار وجود دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

دستگاه کارواش بخار ژنراتوری :

این نوع دستگاه که به کارواش نانو بخار فوری نیز معروف است برای تبدیل آب به بخار زمان کمی را صرف می‌نماید به همین دلیل کاربر می‌تواند 5 دقیقه پس از روشن کردن دستگاه از بخار تولید شده برای شست و شوی ماشین و یا سایر سطوح استفاده نماید. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که به جریان آب متصل است و در هر لحظه می‌تواند بخار آب را برای شست و شو فراهم نماید ضمن آن که در این نوع کارواش بخار میزان فشار خروجی بخار نسبت به دستگاه بویلری مناسب‌تر است.

کارواش بخار چیست - معرفی بهترین مرکز فروش کارواش بخار

استعلام قیمت دیگ بخار

دستگاه کارواش بخار بویلری :

در ساختار این دستگاه از یک دیگ بخار استفاده شده که تولید بخار در این دیگ صورت می‌گیرد. در واقع این دیگ به جریان آب متصل است و هر لحظه آب برای تبدیل شدن به بخار، وارد آن می‌شود و مخزن دیگ پر شده و سپس از طریق شلنگ‌ها و نازل‌ها به بیرون هدایت می‌شود. نکته مهم دستگاه این است که فشار بخاری که این نوع کارواش نانو بخار تولید می‌کند به سایز و ابعاد دیگ بخار آن بستگی دارد. همچنین در مورد این دستگاه باید اضافه کرد که ممکن است زمان آماده سازی بخار آب برای استفاده بین 30 تا 40 دقیقه زمان ببرد و اگر شما کارواش بخار را برای فعالیتی می‌خواهید که زمان در آن برای‌تان اهمیت دارد و یا تعداد مشتری‌هایتان زیاد است این دستگاه را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم و بهتر است از کارواش بخار ژنراتوری یا فوری استفاده نمایید.

استفاده از کارواش بخار چه مزایایی دارد؟

  • با استفاده از این دستگاه تا حد زیادی می‌توانید در مصرف آب صرفه جویی نمایید و از هزینه‌های آب مصرفی خود بکاهید.
  • برای آنکه بتوانید از کارواش بخار استفاده کنید نیاز به برق تک فاز دارید که این مورد نسبت به دستگاه‌های کارواش سنتی تا حد زیادی از هزینه‌های برق مصرفی شما خواهد کاست.
  • استفاده از کارواش بخار مانع از آسیب رسیدن به بدنه ماشین خواهد شد ضمن آن که به شفافیت و براق شدن آن نیز کمک خواهد کرد.
  • استفاده از این دستگاه کیفیت شست و شو را افزایش داده و در وقت و زمان شما صرفه جویی خواهد شد.
  • شست و شوی خودروها و کارکردن با آن برای کاربر ساده خواهد بود و پیچیدگی خاصی ندارد.
  • کارواش بخار به نسبت استفاده از کارواش‌های سنتی صدایی کمتری تولید خواهد کرد ضمن آن که نیاز نیست در فواصل کوتاه نسبت به تخلیه چاه فاضلاب اقدا نمایید و می‌توان این کار را تا یک بازه 6 ماهه به تعویق انداخت. 

کارواش بخار چه معایبی می تواند داشته باشد؟

کیفیت دیگ بخار نکته مهمی است که بی‌توجهی به آن می‌تواند اتفاقات و حوادث ناخواسته‌ای را برای شما به وجود آورد بنابراین اگر کارواش بخاری را انتخاب کنید که از استاندارد بودن آن بی‌اطلاع باشید، می‌تواند ضمن بروز حوادث ناخوشایند در فواصل زمانی کوتاه مجبور به سرویس و تعویض قطعات آن شوید.

از دیگر معایبی که برای کارواش بخار به وجود می‌آید، می‌توان به بر هم خوردن تنظیمات دستگاه اشاره کرد که لازم است در اولین فرصت نسبت به تنظیم دوباره آن اقدام نمایید.

کارخانه ماشین سازی زاگرس

کارواش بخار چیست - معرفی بهترین مرکز فروش کارواش بخار

گروه صنعتی آذر استیل فن آوران زاگرس یکی از کارخانجات بزرگ در زمینه تولید دیگ‌های بخار، دستگاه کارواش بخار، انواع بویلرها و همچنین دیگ بخار خشکشویی و .. به شمار می‌آید که در طی 20 سال فعالیت خود در این حوزه توانسته محصولات و دستگاه‌های مختلف را با کیفیت بالا و بخصوص با بهره‌مندی از استانداردهای روز تولید و به بازار عرضه نماید. چنانچه برای کارواش بخار و یا سایر کسب و کارهای صنعتی نیاز به خرید و استفاده از کارواش بخار دارید می‌توانید با بخش فروش این کارخانه ارتباط برقرار کرده و در خصوص دستگاه‌های مختلف بخصوص فروش کارواش بخار اطلاعات لازم را کسب نمایید. سایت شرکت ماشین سازی زاگرس به آدرس الکترونیکی https://zagrosboiler.com نیز اکنون در دسترس شما قرار دارد که می‌توانید مقالات و موضوعات مورد نظرتان در این خصوص را در این سایت دنبال کنید.

برای خرید کارواش بخار وارد سایت زیر شوید : 

zagros-co.com

شماره تلفن : ۰۴۴۳۲۲۵۲۷۹۱ – ۰۴۴۳۲۲۵۲۷۹۲

شماره همراه کارشناس فنی : ۰۹۱۲۰۱۲۱۰۹۳

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز