خبرگزاری کار ایران

چگونه یک مبل چستر مناسب انتخاب کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۶۵۲

شما برای انتخاب مبلمان چستر چه نکاتی را در نظر می‌گیرید؟ قطعا برای خرید مبل چستر با کیفیت که تمامی‌ خواسته‌های شما را تامین کند؛ به کمی‌وقت و تحقیق نیاز دارید. ما دراین مطلب به شما کمک می‌کنیم که یک انتخاب درست انجام دهید.

هنگام تزئین و چیدمان اثاثیه منزل تصمیمات زیادی گرفته می‌شود. از انواع سبک‌ها و رنگ‌ها گرفته تا مبلمان و پرده‌ها همانند یک ماموریت غیرممکن لیستی از کالاها را به گزینه‌های پیش روی شما اضافه می‌شود. اما ضربه نهایی که ممکن است هرکسی را ناکد کند این است که پس از صرف تمام انرژی، پول و سختی که برای ایجاد فضای منزل خود صرف کرده‌اید؛ متوجه شوید که انتخاب مبلمانتان کاملاً اشتباه بوده است.

با توجه به اینکه مبل بزرگترین و احتمالاً گرانترین وسیله در فضای حال و پذیرایی شماست؛ قاعدتا پیچیده‌ترین تصمیمی‌که باید بگیرید؛ انتخاب درست آن است. با وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌های زیادی که در حال حاضر مشغول به فروش مبلمان چستر هستند؛ ما در مجموعه تولیدی روز دیزاین تصمیم گرفتیم که این مقاله را با محتوایی تهیه کنیم تا به شما کمک کند کمی ‌بیشتر بیاموزید که چگونه یک مبل چستر مناسب انتخاب کنید و از مشکلات زیادی که در اثر انتخاب نادرست مبل چستر بی کیفیت به وجود می‌آید؛ جلوگیری کنیم. در ادامه مطلب، تمام مواردی را که در تلاش برای انتخاب بی نظیرترین مبل راحتی چستر که قطعا برای کامل کردن چیدمان منزل شما لازم می‌شود را ذکر کرده‌ایم.

 چگونه یک مبل چستر ایده آل را برای منزل خود انتخاب کنید؟ 

آیا شما در انتخاب مدل مبل چستر به دنبال ارزانترین گزینه هستید یا گرانترین مورد؟ آیا می‌دانید چه نوع پارچه ای برای چسترمبل شما مناسب است؟ آیا می‌دانید کدام رنگ مبل چستر با دکوراسیون منزلتان هم خوانی دارد؟ آیا قرار است یک مبل کلاسیک چستر راحت باشد یا محکم و سخت؟ یقینا این دسته سوالات بی پایان هستند و انتخاب درست یک چستر فیلد با کیفیت که تمامی‌ خواسته‌های شما را تامین کند؛ به کمی‌وقت و تحقیق نیاز دارد. به طور کلی برای یک انتخاب شایسته در مبلمان چستر موارد زیر را در نظر داشته باشید.

اندازه و شکل

مهمترین کاری که باید حتی قبل از شروع به تماشای انواع و اقسام مدل‌های مبلمان زیبای چسترفیلد انجام دهید؛ اندازه گیری فضای منزل است. لازم است بدانید که دقیقاً چقدر فضا برای چیدمان ست مبلمان در دسترستان است. به عنوان نقطه شروع بهتر است در نظر بگیرید که دوست دارید مبلمان در چه زاویه‌ای با فضای آشپزخانه چیده شوند. اگر قصد دارید تلویزیون در حال و یا پذیرایی باشد؛ محل سوکت‌های برق را بررسی کنید تا این تصمیم آسان‌تر شود. هنگامی‌که این کار را انجام دادید؛ باید بفهمید که راحتی چند نفره چه مقدار از فضای شما را پر می‌کند. آیا می‌خواهید یک دیوار کامل را به آن اختصاص دهید یا ترجیح می‌دهید یک مبل کوچکتر و یک میز کناری در آنجا بگذارید؟ آیا هنگام چیدمان، مبل‌ها در جلوی پرده قرار می‌گیرد و شما دید کافی نخواهید داشت؟ برخلاف آنچه شما انتظار دارید؛ رعایت این نکات در پذیرایی‌های بزرگ و وسیع که قاعدتا چندین ست مبلمان در آنها قرار می‌گیرد؛ دشوارتر خواهد بود. بنابراین مهم است که به دقت برنامه ریزی کنید.

  سبک و رنگ

وقتی دانستید برای چیدمان مبل چستر چقدر فضا در اختیار داشته و چندین واحد از آن را انتخاب می‌کنید؛ حالا زمان آن رسیده که به این فکر کنید که باید چه رنگی را برای پارچه مبل چستر خود انتخاب کنید. برای مثال اگر تم کلی رنگ منزل و دیوارهای شما خنثی است؛ می‌توانید پارچه مبلمان خود را خود از یک رنگ گرم و زنده و یا ملایم و آرامش بخش همانند بژ، کرم یا سفید انتخاب کنید. برای کسانی که می‌خواهند گرمای بیشتری به فضای خود اضافه کنند؛ مسی یک انتخاب عالی است. این نتیجه را می‌توانید از طریق رنگ‌های دیگر با تناژ خاکی یا قهوه‌ای مایل به قرمز نیز بدست آورید. اگر علاقمند به سبک مدرن هستید؛ مبلمانی با رنگ‌های پاستلی همانند آبی روشن و راه راه یک انتخاب عالی است. انتخاب پارچه بد ممکن است برایتان گران تمام شود و سال‌ها مجبور به تحمل آن باشید. این گزینش را می‌توانید بر اساس کاربردهای اصلی مبل خود انتخاب کنید.

بنابراین اگر می‌خواهید در طول روز هنگام صرف عصرانه و میان وعده از مبلمان چستر خود استفاده کنید؛ لازم است تا پارچه‌ای را برای رویه کوبی آن انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود. گزینه‌هایی همانند مانند چرم مصنوعی، چرم طبیعی، میکروفایبر و.... مناسب خواهند بود.  با این حال، ممکن است به انتخاب روکش پارچه‌ای به دلیل لطافت و خنکی و همچنین به علت آنکه سبک مدرن‌تری را در چیدمان بوجود می‌آورد؛ تمایل بیشتری داشته باشید. 

برای کسانی که به دنبال انتخاب فوق العاده لوکس هستند؛ یک مبل چستر فیلد مخملی می‌تواند بهترین گزینه باشد. 

ما در شرکت روز دیزاین که سابقه طولانی و درخشان در زمینه تولید انواع مبلمان چسترفیلد دارد؛ به شما این امکان را می‌دهیم که از نزدیک بتوانید با دیدن کالیته رنگی و تنوع پارچه‌ها مطمئن‌‌ترین گزینه را برای مبلمان خود انتخاب کنید. 

چگونه یک مبل چستر مناسب انتخاب کنیم؟

 

  امتحانش کنید

قبل از خرید مبلمان چستر، از رفتن به نمایشگاه‌ها فروش و تست نشیمن مبل واهمه نداشته باشید. زیرا ممکن است کیفیت مبل چستر آنطور که به صورت آنلاین دیده می‌شود؛ در ظاهر و واقعیت احساس نشود. همانطور که در خانه می‌خواهید از آن استفاده کنید؛ روی آن بنشینید تا از مناسب بودن آن مطمئن شوید. چنانچه قد بلندی دارید؛ باید اطمینان حاصل کنید که صندلی این ست به اندازه کافی عمیق است که به شما اجازه می‌دهد به راحتی روی آن بنشینید. اگر کوتاه قد هستید یا زانوهایتان درد دارد؛ به صندلی کم عمق احتیاج دارید تا بتوانید به راحتی از جای خود بلند شوید. تمام این گزینه‌‌ها و بسیاری ازموارد مهم دیگر، جزو فاکتورهای اصلی ما در تولید مبل چستر در شرکت روز دیزاین می‌باشد. 

 کیفیت چستر فیلد

برای اطمینان از اینکه مبل چستر انتخابی شما با کیفیت بوده و سالها دوام دارد؛ خرید حضوری ایده خوبی است. برخی از تولید کنندگان این محصول همانند شرکت روز دیزاین به دلیل اطمینان از کیفیت بالای محصولات خود تضمین طولانی مدتی را برای نقص در ساختار مبل خود ارائه می‌دهند. که این مطلب اطمینان خاطری را به شما می‌دهد که این شرکت تا چه اندازه به کالای تولیدی خود ایمان دارد.  

  ظاهر چستر فیلد

هنر خلق مبل چستر فیلد در طول نسل‌ها از استادان به شاگردان منتقل شده است. این مهارت تا حدودی یک هنر تخصصی می‌باشد. ما در مجموعه شرکت روز دیزاین خوشحالیم که این هنر را زنده نگه می‌داریم. با افتخار اعلام می‌کنیم اگرچه استفاده از ابزار و دستگاه‌های به روز در کارگاه تولیدی ما امری بدیهی است؛ اما بسیاری از عناصر چستر فیلد ما با دست ساخته می‌شود و سنت‌ها برای نسل‌های بعدی زنده نگه داشته می‌شوند.

در اینجا چند نکته زمینه‌ای وجود دارد که باید هنگام انتخاب مبل چستر خود آنها را در نظر بگیرید.

  • کلاف مبل: کلاف یک چستر فیلد با کیفیت از چوب‌های عالی و درجه یکی همچون راش و بلوط تهیه می‌شود.
  • لمسه کاری: لمسه کاری چستر فیلد در حقیقت شناسنامه این محصول بوده که لازم است بسیار محکم، یکسان و یکدست باشد.
  • رویه کوبی: آنچه که ظاهر یک چستر فیلد را از بقیه مبل‌ها متمایز می‌کند شکل و ظاهر رویه کوبی آن است. این رویه کوبی می‌بایست صاف و یکدست و با چین‌های مرتب و محکم باشد تا بتواند وجنات یک چستر فیلد واقعی را به نمایش بگذارد.
  • فوم: راحتی و دوام نشیمن چستر فیلد در گرو فوم کار شده در کف و پشتی آن است. بنابراین بهترین چستر فیلد می‌بایست دارای فوم‌های درجه یک سرد باشد تا دوام و کارایی خود را در طول سال‌ها حفظ کند.

اگر چستر فیلد را به درستی انتخاب کنید؛ سال‌های زیادی را در کنار شما زندگی می‌کند. درست مثل زیر خاکی، یک چسترفیلد خوب میراث امروزی و یک عتیقه ماندگار خواهد بود که هرگز از مد نمی‌افتد و همیشه شگفت انگیز به نظر می‌رسد. یک چسترفیلد خوب شخصیت شما را در انتخاب و سلیقه منعکس خواهد کرد و کالایی خواهد بود که شما واقعاً باید از داشتن آن افتخار کنید. ما در گروه تولیدی روز دیزاین امیدواریم نکات مهمی‌ که در اختیار شما قرار گرفت کمک کند تا مبلمان جذاب چستر خوبی را انتخاب کنید و از حضور یک کالای زیبا که مکمل خانه‌تان است لذت ببرید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز