خبرگزاری کار ایران

دکوراسیون منزل به رنگ سفید شیک‌ترین روش دکوراسیون

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۵۵۷

هرگاه از دکوراسیون منزل سخن به میان می‌آید در واقع منظورمان همان هماهنگ کردن اجسام و اشیا داخلی خانه، با ظرافت و حُسن توجه‌ای خاص می‌باشد. سالیان سال است که این عملیات، یعنی دکوراسیون داخلی، به علمی تبدیل شده که با پیروی از قوانین و اجرای آن بتوان فضای خانه را دلپذیرتر و مطبوع‌تر کرد.

دکوراسیون داخلی منزل

یکی از فاکتورهای مهم و مورد اهمیت در طراحی دکوراسیون داخلی منازل توجه به کابینت‌ها و استفاده از کمد دیواری‌ اتاق خواب باکیفیت و مرغوب است. چون نه تنها در پوشش دهی منزل شما، بلکه در ایجاد فضایی مطبوع و دل انگیز در آشپزخانه و اتاق خواب‌ها نقش اساسی دارند. آرشام دکور به عنوان یکی از معتبرترین عرضه کنندگان لوازمات دکوراسیون داخلی اقساطی تهران ، کابینت اقساطی، پارکت لمینت قسطی با شرایط ویژه آماده ارائه خدمات به تمام علاقمندان است. شرکت آرشام دکور نیز که به عنوان بهترین ارائه دهنده کابینت آشپزخانه تهران شناسایی شده است، می‌تواند به صورت نقد و اقساط در خدمت شما عزیزان باشد.

علت انتخاب رنگ سفید دردکوراسیون

بعد از انتخاب بهترین گروه طراحان در امر دکوراسیون داخلی، حال نوبت به انتخاب رنگ دکوراسیون می‌رسد. رنگ دکوراسیون نقش اساسی در زیبایی آن دارد و بر روی روحیه و هچنین رفتار افراد تاثیر بسزایی می‌گذارد. ما به شما رنگ سفید را که از جمله رنگ‌هایی است که هیچ وقت کهنه و قدیمی نمی‌شود و نماد صلح و دوستی است را پیشنهاد می‌دهیم. زیرا به وسیله رنگ سفید محیط خانه همیشه زنده و با نشاط باقی می‌ماند.  رنگ سفید بسیار پرجنب و جوش است و بیشتر در دکوراسیون خانه‌های کشور اسکاندیناوی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این انتخاب رنگ حتی برای زوج‌های جوان تازه ازدواج کرده، می تواند گزینه‌ای مناسب باشد که به وسیله‌ی آن آرامش را برای خود تضمین کنند.

دکوراسیون منزل به رنگ سفید شیک‌ترین روش دکوراسیون

ست کردن تمام اجزا با رنگ سفید

آشپزخانه از مهم‌ترین قسمت‌های هر خانه به حساب می‌آید، زیرا خانم‌های خانه معمولاً وقت بیشتری را در آنجا صرف می‌کنند.  پس انتخاب مدل کابینت و جنس و تغییر رنگ آنها باید در وهله اول مورد توجه قرار گیرد. در حال حاضر از نظر جنس، کابینت‌ها تنوع بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. همانند کابینت تمام چوب، کابینت هایگلاس و غیره. در آخر برای خرید، این شما هستید که تصمیم نهایی را می‌گیرید که از کدام جنس یا نوع  کابینت برای منزل خود استفاده کنید. در ضمن قابل ذکر است که اگر بودجه شما برای خرید نقدی کفایت نکرد، کابینت آشپزخانه سفید اقساطی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

انوع رنگ سفید جهت دکوراسیون داخلی

رنگ سفید به قدری در دکوراسیون داخلی توانسته امتحان پس دهد، که شاید به جرات بتوان گفت بقیه رنگ‌ها نتوانستد به این راحتی در دل طرفداران جای خوش کنند. اما چالشی که در این انتخاب رنگ وجود دارد، تنوع رنگ‌های سفید است. زیرا بسیاری از افراد فکر می‌کنند سفید فقط همان یک رنگ است، در اینجا می‌خواهیم به انواع آن اشاره کنیم.

سفید ساده

نوعی از رنگ سفید است، که در واقع چشم آن را بدون هیچ ترکیبی یا مات بودن می‌بیند و بیشتر در کمدها و سرویس‌های خواب خودنمایی می‌کند.

سفید استخوانی

دوست داشتنی‌ترین تناژ رنگ بعد از سفید ساده، سفید استخوانی است. این رنگ در واقع ترکیبی از رنگ سفید و زرد می‌باشد که گزینه مناسب برای دیوارها و فضای نشیمن می‌باشد.

دکوراسیون منزل به رنگ سفید شیک‌ترین روش دکوراسیون

سفید مرمری

این رنگ به دلیل این که رگه‌هایی از رنگ خاکستری را در خود جای داده، به نام سفید مرمری معروف شده است. رنگ سفید مرمری معمولاً برای فضای داخلی آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد،به همین دلیل نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای دیوار منزل شما باشد. همچنین می‌توان طبق سلیقه افراد از این رنگ در ساخت کمد دیواری ریلی نیز استفاده کرد.

سفید صدفی

هرگاه کمی رنگ صورتی را با سفید ترکیب کنیم ، رنگ سفید صدفی جذابی به ما می‌بخشد، که می توان چهره‌ای جذاب و دوست داشتنی برای کسانی که به رنگ صورتی علاقه خاصی دارند داشته باشد. البته قابل توجه است که رنگ صورتی به کار برده شده باید بسیار کم باشد که به صورت رنگی ملایم باشد.

سفید فیلی

سفید فیلی تناژی از میان رنگ سفید تا سیاه است. در واقع به همان رنگ خاکستری بسیار روشن نزدیک‌تر است. نکته حائز اهمیت این است که چون این رنگ گرمایی به محیط نمی‌دهد، برای فضای اتاق خواب انتخاب چندان مناسبی نیست. در دکوراسیون داخلی بیشتر در فضای نشیمن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سفید کاپوچینویی

هرگاه با این ترکیب رنگ مواجه می‌شویم، بیشتر افراد این رنگ را با رنگ سفید شیری یکی می‌دانند. در حالی که اصلاً این دو یکسان نیستند. این رنگ ترکیبی از رنگ سفید خالص یا همان سفید ساده است که به آن مقدار خیلی کمی رنگ قهوه‌ای اضافه شده است. در اینجا سفید کاپوچینویی پیشنهاد خوبی برای هرچه گرم‌تر کردن و دلنشین کردن فضای نشیمن یا اتاق خواب می‌باشد. در اینجا استفاده کردن از مبلمان قهوه‌ای کمرنگ یا پرده‌هایی به رنگ قهوه‌ای با دیوارهایی سفید رنگ، می‌تواند این ترکیب رنگ کاپوچینویی را جذاب‌تر و دلنشین‌تر کند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز