خبرگزاری کار ایران

خرید قسطی از سراسر کشور بدون ضامن

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۳۵۱

ذکر نکاتی در مورد مزیت هایی که خرید قسطی برای خریداران و فروشندگان دارد، به همراه راهنمائی های لازم برای خرید قسطی از قسطا

در شرایط اقتصادی فعلی و قیمت های رو به رشد، دیگر امکان خرید انواع کالا و خدمات به صورت نقدی برای افراد زیادی وجود ندارد. خرید قسطی می تواند راهکار مناسبی باشد. خرید به صورت اقساطی از کلیه فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی یک فرصت عالی برای کمک به افراد در دسترسی به پول مورد نیازشان است که با ظهور صنعت لندتک، مشکلات سیستم وام دهی بانکی برای متقاضیان دریافت تسهیلات، نیز آسان شده است. قسطا ، پیشرو در صنعت لندتک در ایران اقدامات موثری در زمینه اعطای تسهیلات به متقاضیان نموده و گام های بسیار موثری برداشته است و خدمات خود را با کمترین سود ارائه کرده است. آیا مایلید تا با قسطا بیشتر آشنا شوید؟ مطالعه این مقاله را از دست ندهید. همچنین خرید اقساطی دارای یکسری مزایا نیز می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

چرا اقساطی خرید کنیم؟

به طور کلی خرید قسطی به این صورت انجام می شود که مشتری برای خرید کالا قسطی و خدماتی که مد نظر دارد، مبلغی را به عنوان پیش پرداخت می پردازد و مابقی را طی چند ماه به صورت اقساطی پرداخت می کند. در این بخش از مقاله برای شما عزیزان خواهیم گفت که خرید اقساطی چه مزیت هایی دارد. پس همچنان همراه ما باشید.

مزیت های خرید قسطی

  • گاهی پیش می آید که شما برای خرید کالا یا خدماتی، توانایی پرداخت کل هزینه را به صورت یک جا و نقدا نداشته باشید. چه خرید گوشی قسطی باشد و چه انجام یک عمل زیبایی، در این صورت ممکن است از خرید آن کالا یا استفاده از خدمات مورد نظرتان منصرف شوید. اما امکان خرید قسطی کالا این فرصت را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با پرداخت قسمتی از هزینه و نه تمام آن، خرید خود را انجام دهید و هزینه باقی مانده را طی چند قسط پرداخت کنید.
  • وقتی شرایط اقساطی کالا وجود داشته باشد، شما بدون نیاز به صرف وقت برای پس انداز هزینه آن کالا، می توانید تنها با پرداخت مبلغ پیش پرداخت، آن کالا را در اختیار داشته باشید و متعهد شوید که باقی مانده هزینه را چند ماهه به صورت قسطی پرداخت کنید.
  • برای خرید کالا و خدماتی که هزینه زیادی دارد، اگر امکان خرید قسطی وجود داشته باشد، فشار مالی کمتری به خریدار وارد می شود.

خرید قسطی از سراسر کشور بدون ضامن

این ها مهم ترین مزیت های خرید اقساطی برای خریدار است. آیا می دانید که فروش اقساطی برای فروشنده نیز دارای مزیت هایی می باشد که عبارتند از :

  • زمانی که فروشنده اقدام به فروش اقساطی کالا و خدمات خود می نماید، با احتساب مبلغ کارمزدی معقول، می تواند به سود بیشتری در مدت زمان مشخص، نسبت به فروش نقدی کالا برسد.
  • با فروش اقساطی کالا و خدمات، گردش و جریان مالی در آن فروشگاه افزایش می یابد و کالا در زمان کمتری به فروش می رسد.
  • فروشگاه هایی که امکان خرید قسطی را فراهم می کنند، با افزایش تعداد خریداران روبرو خواهند شد.

حال که با مزیت های خرید قسطی برای خریدار و فروشنده آگاه شدید، لازم است این نکته را هم خاطر نشان کنیم که، دوستان حتما قبل از هر اقدامی برای خرید قسطی ، از میزان کارمزد و سودی که باید در هر قسط بپردازید آگاه شوید.

در این حوزه ارائه دهندگان تسهیلات الکترونیکی و فعالان صنعت لندتک خدمات فوق العاده ای ارائه کرده اند و شما می توانید برای خرید کالا و خدمات با دریافت امتیاز از آن ها بدون ارائه ضامن و با پرداخت حداقل کارمزد، قسطی خرید کنید.

خرید اقساطی کلا به واسطه قسطا

قسطا یکی از برترین پلتفرم های فروش اقساطی است که امکان خرید قسطی کالا و خدمات متنوعی را برای کاربران فراهم کرده است. شما می توانید از هر فروشگاه فیزیکی یا فروشگاه آنلاین معتبر ایرانی یا خارجی به واسطه قسطا به صورت نقدی خرید کنید و هزینه آن را بعدا به صورت قسطی به قسطا بپردازند.

قسطا همچنین یکی از شرکت های ارائه دهنده کارت اعتباری قسطا کارت می باشد و شما می توانید از هر کجا که مایل باشید با استفاده از این کارت اعتباری خرید کنید.

دریافت کارت اعتباری قسطا کارت طی یک فرایند 5 مرحله ای برای شما امکان پذیر می باشد که در ادامه خواهیم گفت.

خرید قسطی از سراسر کشور بدون ضامن

چگونگی دریافت قسطاکارت برای خرید قسطی از قسطا

قبل از هر اقدامی برای دریافت قسطا کارت شما می توانید توسط سیستم محاسبه گر اقساط در سایت قسطا، مبلغ قسطی را که می توانید پرداخت کنید و تعداد اقساط خود را مشخص نمائید. پس از آن می توانید برای ثبت سفارش اقدام کنید.

مرحله اول : برای ثبت سفارش باید مبلغ مورد نیاز خود، میزان پیش پرداخت و تعداد اقساط را اعلام نمائید.

مرحله دوم : در این مرحله باید مدارک خود را بارگذاری کنید تا اعتبارسنجی توسط قسطا انجام شود.

مرحله سوم : مدارک شما بررسی می شود و ظرف مدت یک روز کاری اعتبارسنجی انجام شده و نتیجه به شما اعلام می شود. با تائید اعتبار شما فرایند دریافت قسطاکارت ادامه پیدا می کند.

مرحله چهارم : در مرحله چهارم باید به ازای تعداد اقساطی که مشخص شده است، چک های خود را برای قسطا ارسال کنید. پس از آن کارت اعتباری قسطاکارت برای شما صادر و ارسال می شود.

مرحله پنجم : در این مرحله لازم است که شما پیش پرداخت را برای قسطا واریز کنید تا قسطاکارت تان به مبلغ مشخص شده شارژ شود.

حالا شما می توانید با قسطا کارت خود از هر فروشگاهی که دستگاه پوز داشته باشد خرید کنید. همچنین امکان خرید از فروشگاه های آنلاین معتبر نظیر دیجی کالا و ... با استفاده از این کارت اعتباری برای شما وجود دارد.

به این ترتیب شما می توانید از طریق مجموعه قسطا به خرید قسطی بپردازید و اقساط آن را به صورت ماهیانه پرداخت کنید.

سخن پایانی

در شرایط اقتصادی فعلی که امکان خرید نقدی کالاو اقلام مورد نیاز برای بسیاری از خانواده ها وجود ندارد، قسطا اقدامی موثر انجام داده و با فراهم آوردن شرایط خرید قسطی از سراسر کشور بدون ضامن و با استفاده از کارت اعتباری، سعی در تسهیل فرایند خرید کالا و خدمات مورد نیاز آن ها نموده است.

پس هم اکنون با مراجعه به وب سایت قسطا برای بهره مندی از خدمات این مجموعه اقدام نمائید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز