خبرگزاری کار ایران

خرید کیف و کوله پشتی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۰۴۹

کیف و کوله پشتی یکی از کالاهای ضروری هر انسانی است. ما همواره برای رفتن به مدرسه، کار، مهمانی و خرید و.... وسایلی را داریم که باید آن ها را همراه خود حمل کنیم.

یکی از اصلی ترین نکات خرید کیف وکوله پشتی این است که این کالا مانند پوشاک پیروی زیادی از مد ندارد و با خرید یک کیف با کیفیت می توانیم تا مدت زیادی نیاز به خرید مجدد این کالا نداشته باشیم. البته این به این معنی نیست که کیف و کوله پشتی ها از مد پیروی نمی کنند اما مانند پوشاک به صورت فصلی ویا با سرعت بالا این اتفاق نمی افتد.

 برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید کیف و کوله پشتی در اصفهان با ما همراه باشید.

فروشگاه های کوله پشتی و کیف در اصفهان

در اصفهان یکی از اصلی ترین خیابان هایی که در آن فروشگاه های کیف و کوله پشتی وجود قرار دارند خیابان سپه می باشد. در این خیابان بالاترین تنوع کیف و کوله پشتی و کفش مشاهده می شود.

اگر عکس یک کیف را در فضای مجازی پیدا کردید و دوست داشتید آن را خریداری کنید می توانید در این خیابان کمی جست و جو کنید تا با احتمال زیاد کیف مورد نظرتان را پیدا کنید.

تعدادی از فروشگاه های خیابان سپه اصفهان قدمت زیادی دارند و از قدیمی ها هستند. یکی از این فروشگاه ها، فروشگاه پاپیون بگ است که از بیش از 30 سال است در این خیابان فعالیت می کند و مالک آن دو برادر به اسم محمد امیری و حسن امیری هستند. فروشگاه پایون بگ در پاساژ عطالملک قرار دارد و قدمت این پاساژ نشان دهنده قدمت این فروشگاه است.

آن ها چند سالی است که اقدام به فروش اینترنتی کرده اند و فروشگاه اینترنتی خود را به آدرس papionbag.com  راه اندازی کرده اند و همواره با کیفیت و قیمت های رقابتی سعی کرده اند مشتریان خود را راضی  نگه دارند.

فروشگاه پاپیون بگ یک فروشگاه کامل و جامع در اصفهان است که انواع کیف زنانه شیک، کیف چرمی مردانه، کیف سامسونت چرم و سامسونت دیپلمات و حتی سامسونت های سفارشی، انواع چمدان مسافرتی با کیفیت و چمدان کودک، کیف های دوشی و دستی، کیف لپ تاپ و انواع کوله پشتی دخترانه و پسرانه را عرضه می کند.

در صورت تمایل برای خرید می توانید به فروشگاه پاپیون بگ واقع در اصفهان، خیابان سپه، پاساژ عطالملک، فروشگاه اول و یا سایت papionbag.com مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز