خبرگزاری کار ایران

هزینه های نصب درب اتوماتیک MIG

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۰۲۰

در دنیای امروز استفاده از درب‌ اتوماتیک و کرکره‌ برقی طرفداران زیادی پیدا کرده است. این درب‌ها و کرکره‌ها ایمنی زیادی دارند و می‌توانند محافظ اموال ساکنین ساختمان و مغازه‌ها باشند. علاوه بر این استفاده از درب‌های اتوماتیک بسیار آسان است.

در دنیای امروز استفاده از درب‌ اتوماتیک و کرکره‌ برقی طرفداران زیادی پیدا کرده است. این درب‌ها و کرکره‌ها ایمنی زیادی دارند و می‌توانند محافظ اموال ساکنین ساختمان و مغازه‌ها باشند. علاوه بر این استفاده از درب‌های اتوماتیک بسیار آسان است.

درب اتوماتیک چیست؟

درب اتوماتیک یا درب برقی به انواعی از درب گفته می‌شود که فرآیند باز و بسته شدن آن‌ها با بهره‌گیری از تکنولوژی کنترل از راه دور یا سنسورهای حرکتی انجام می‌شود. این درب‌ها انواع مختلف و کاربردهای متفاوتی دارند. امروزه در بسیاری از بیمارستان‌ها، ساختمان‌های تجاری، اداری یا مسکونی از درب‌های برقی استفاده می‌شود. انواع مختلف درب اتوماتیک با توجه به نوع کاربرد و نیازهای محیط انتخاب می‌شود و با اضافه یا کم شدن برخی قطعات و جزئیات، ویژگی‌های منحصربه‌فرد درب نیز دچار دگرگونی می‌شود. استفاده از درب‌های برقی مزایای زیادی دارد:

  • امنیت اماکن و افراد را بالا می‌برد.
  • رفاه و دسترسی را برای افراد افزایش می‌دهد.
  • ظاهری زیبا و مدرن برای محیط ایجاد می‌کند.
  • با توجه به نحوه و باز و بسته شدن درب، صرفه‌جویی در فضا را ممکن می‌سازد.
  • با توجه به نیاز محیط و کاربرد درب، می‌تواند خدمات کارآمدتر و بهتری را با استفاده از تکنولوژی به افراد ارائه دهد.
  • با توجه به اینکه درب تنها در مواقع نیاز باز می‌شود، محیط داخلی عایق شده و علاوه بر کنترل دما، از ورود آلاینده‌ها و حشرات به داخل جلوگیری می‌شود.

به دلیل همین محبوبیت و کاربرد فراروان این درب‌ها، گروه درب اتوماتیک ماندگار اقدام به تولید درب‌های اتوماتیک با بهترین کیفیت و قیمت کرده است. این شرکت نمایندگی انحصاری شرکت‌های اروپایی DITEC ERREKA اسپانیا و دیگر شرکت‌های فعال در زمینه طراحی و تولید انواع درب‌های اتوماتیک را دارد. محصولات گروه درب ماندگار با استفاده از بهترین مواد اولیه و بر اساس دانش روز دنیا تولید می‌شوند. بنابراین ایمنی و دوام زیادی خواهند داشت و طراحی خاص و منحصربه‌فرد آن‌ها نیز باعث زیبایی ساختمان‌های شما خواهند شد.

هزینه های نصب درب اتوماتیک MIG

یکی از مهم‌ترین موارد در زمان خرید هر محصولی ازجمله درب اتوماتیک، گارانتی محصول است. مشتری‌ها باید مطمئن باشد که شرکت تامین کننده در زمان خرابی محصول یا وجود اشکال در آن به کمک آن‌ها خواهد آمد و با کمترین هزینه مشکل را برطرف می‌کند. اما گاهی اوقات ممکن است مشتری به‌صورت ناخواسته کارهایی انجام دهد که گارانتی محصول را از بین ببرد و مجبور به تحمل هزینه‌های سنگینی برای تعمیر درب اتوماتیک شود.

در این مطلب درباره مواردی که گارانتی درب اتوماتیک را باطل می‌کند، صحبت می‌کنیم تا در زمان استفاده از آن‌ها کاری نکنید که ناخواسته هزینه‌های سنگینی روی دست خود بگذارید.

موارد ابطال گارانتی درب اتومایتک

  • نصب و راه‌اندازی درب بدون حضور اپراتور مورد تایید شرکت

بعضی از افراد برای کاهش هزینه‌ها یا به هر دلیل دیگری در زمان نصب و راه‌اندازی درب اتوماتیک به نمایندگی‌های مجاز شرکت مراجعه نمی‌کنند. این افراد معمولا اگر خود تجربه‌ای در این زمینه داشته باشند، خودشان دست به آچار شده و اقدام به نصب درب اتوماتیک می‌کنند. در بعضی مواقع نیز یکی از دوستان یا آشنایان خود را برای این کار خبر می‌کنند. باید بدانید که اغلب شرکت‌ها زمانی که نصب و راه‌اندازی درب اتوماتیک توسط اپراتور مورد تایید شرکت انجام نگرفته باشد، گارانتی آن را باطل می‌کنند.

چراکه شرکت نمی‌داند که تعمیرکار یا نصاب آزاد چگونه درب را نصب کرده و آیا موارد ایمنی را در خصوص نصب و راه‌اندازی درب در نظر گرفته یا خیر. ضمن اینکه ممکن است نصاب آزاد از وسایلی استفاده کرده باشد که به درب اتوماتیک آسیب رسانده باشد یا ولتاژ برق آن را به‌درستی متصل نکرده باشد. همه این موارد باعث ایجاد اشکال یا آسیب در درب می‌شود و ناشی از نصب غیراصولی است. به همین دلیل شرکت‌ها هیچ تعهدی در خصوص حل این مشکلات و قبول گارانتی نمی‌دهند.

هزینه های نصب درب اتوماتیک MIG

 صفرتا صد هزینه نصب درب‌های اتوماتیک

 امروزه درب‌های اتوماتیک را زیاد در محیط‌های اطراف خود می‌بینیم. از فروشگاه‌ها گرفته تا ساختمان‌های اداری و مسکونی مجهز به درب‌های شیشه‌ای و کرکره‌های برقی هستند. این درب‌ها مزایای زیادی ازجمله ظاهری زیبای و مدرن و صرفه‌جویی در فضا و انرژی و ... برای ما دارند

درواقع درب‌ اتوماتیک زحمت‌های زیادی را برای ما کم می‌کنند و امنیت و راحتی محیط را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهند. برای مثال، درب برقی ورود خروج با ماشین بدون نیاز به پیاده شدن و عبور از درب‌ها برای افراد با ویلچر بدون کمک سایرین را ممکن ساخته است. اما خرید و نگهداری از درب‌های اتوماتیک هزینه‌هایی را در برمی‌گیرد که با توجه به موارد و شرایط بسیاری تغییر می‌کند.

قیمت تمام‌شده با توجه به نوع کاربرد درب، محیط نصب و نوع قطعات به‌کاررفته دستخوش تغییر می‌شود. بنابراین، بهتر است پیش از اقدام به خرید با نکات مهم در هنگام انتخاب درب برقی و موارد مؤثر در قیمت آشنا شوید. درب ماندگار به‌عنوان نمایندگی اختصاری شرکت DITEC ERREKA اسپانیا، از باتجربه‌ترین و مجرب‌ترین پرسنل برای ارائه باکیفیت‌ترین درب‌ شیشه ای اتوماتیک برای هر کاربردی بهره گرفته است تا از رضایت شما عزیزان اطمینان حاصل کند.

  • اشکال در سیم‌ کشی ساختمان

نوسانات برق ساختمان و اشکالات سیم‌کشی می‌تواند باعث ایجاد آسیب در موتور درب اتوماتیک شود و گارانتی درب اتوماتیک را باطل کند. توجه کنید که اپراتور متخصصی که برای نصب درب مراجعه می‌کند، مهندس برق‌کشی ساختمان شما نیست. او ممکن است در طول فرایند نصب متوجه وجود برخی اشکالات شود و درباره آن‌ها به شما هشدار دهد. درصورتی‌که این هشدارها را نادیده بگیرید و اقدامی برای رفع آن نکنید، در طول استفاده از درب موتور آن آسیب می‌بیند و رفع این آسیب شامل گارانتی نخواهد شد.

در بعضی موارد نیز ممکن است برق‌کشی ساختمان ایرادی نداشته باشد اما یک فشار ناگهانی به سیستم برق ساختمان باعث ایجاد آسیب در همه وسایل برقی ساختمان ازجمله درب‌های اتوماتیک شود. در این موارد نیز شرکت‌ها در قالب گارانتی درب اتوماتیک تعمیرات یا تعویض قطعات درب را انجام نمی‌دهند. اما بهتر است برای رفع مشکل به تعمیرکاران مورد تایید شرکت مراجعه کنید تا مشکل به‌طور کامل برطرف شود.

 انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای

برای انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای مناسب باید به برخی از موارد توجه ویژه ای نمایید. برخی از این موارد درادامه آمده است:

1- نوع کاربری درب شیشه ای بر حسب محل (مثلا بیمارستان، هتل، مرکز خرید یا ادارات دولتی )

2-تعداد ترافیک یا تردد روزانه از درب ها

3- مقدار بودجه قابل دسترس برای تهیه درب اتوماتیک

4- انتخاب موتور درب اتوماتیک شیشه ای

دقت داشته باشید عوامل فوق نقش تعیین کننده ای در انتخاب نوع دستگاه درب اتوماتیک شیشه ای دارا هستند.

درب اتوماتیک شیشه ای بر حسب نوع کاربری آن علاوه بر سادگی استفاده از آن، قابل استفاده برای تمامی ورودی های می باشد. این درب ها بر حسب میزان تردد و ابعاد درب از آیتم های مختلف می توان استفاده کرد. همیشه نکته ای که در انتخاب درب های اتوماتیک مد نظر قرار دهید سرویس دهی و خدمات پشتیبانی شرکت ارائه دهنده و برند موتور درب، گارانتی درب اتومتیک از مهمترین موارد انتخاب می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای معمولا در مکان های زیر بصورت عمومی و خصوصی استفاده دارند: – هتل ها – بیمارستان های دولتی و خصوصی – فرودگاه های کشور – بانک ها – در اماکن و مراکز بزرگ عمومی و اداره ها – اماکن تفریحی و ورزشی – اماکن دولتی –سوپر مارکت ها بزرگ و فروشگاه های زنجیره ای درب اتوماتیک از نوع تلسکوپی یک ریل تردد مخصوص هنگرهای درب را داراست. اپراتور در درب اتوماتیک شیشه ای یا کنترل باکس هنگرها را جلو و عقب می برد البته بوسیله موتور و تسمه تایمینگ این کار را انجام می دهد. شیشه ها و فریم ها به هنگرها متصل بوده  و حرکت به صورت آویزان دارند.

کابین دوش لاریس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز