خبرگزاری کار ایران

موشن گرافیک در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۸۰۷

بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات موشن گرافیک در اصفهان کدام هستند؟ هزینه‌های موشن گرافیک در اصفهان چه قدر است؟ آیا خدمات موشن گرافیک در اصفهان به صورت تخصصی ارائه می شود؟

همانطور که می دانید موشن گرافیک هنر جان بخشیدن به کاراکترهای گرافیکیست که می تواند پیام را در زمان کمتر به صورت تصویری و ساده به مخاطب انتقال دهد. امروز از موشن گرافیک به عنوان یکی از مهمترین فرم های محتوا جهت انتشار در کانال های تبلیغاتی استفاده می شود.

اگر می خواهید اطلاعات کاملی در خصوص بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات موشن گرافیک در اصفهان بدست بیاورید با ما همراه باشید.

  1. رویانو

رویانو یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در حوزه تولید محتوای چند رسانه ای در اصفهان است. یکی از خدمات تخصصی در رویانو طراحی و اجرای موشن گرافیک است. مراحلی که رویانو برای طراحی و اجرای موشن گرافیک انجام می دهد به شرح ذیل است:

  • بررسی نام تجاری: قبل ازهر اقدامی لازم است در قدم اول برندتان مورد بررسی قرار گیرد. رویانو شرکت موشن گرافیک در اصفهان با اختصاص وقت خود برای کشف هدف کسب و کارتان، مشتریانتان را شناسایی کرده و با توجه به آن ها محصولی تاثیرگذار به شما ارائه می دهد. به عبارت دیگر با این کار علاوه بر آشنایی با مشتریان خود موشن گرافی کاملا هدفمندی برای کسب و کارتان تولید خواهد کرد.
  • نوشتن متن سناریو: بعد بررسی های لازم در مورد هدف شما از ایجاد موشن گرافی، وقت آن می رسد که سناریویی جذاب برای انتقال این هدف نوشته شود. متن این سناریو می تواند مانند ریشه های یک درخت موشن گرافی عمل کند و تمامی فاکتورهای آن از طراحی گرفته تا صداگذاری و غیره از این سناریو دربرگیرد.
  • صداگذاری: انتخاب صدا مناسب نیز از دیگرمراحلی است که در رویانو برای ساخت موشن گرافیک انجام می شود. به طور معمول ، در ابتدا اطلاعاتی را از مشتری  جمع آوری شده و با توانایی هایی که در این زمینه وجود دارد ساخت موشن را استارت زده می شود.
  • داستان نویسی: زمان آن فرارسیده است که سناریو موشن گرافی به صورت تصویری با ریز جزئیات به نمایش گذاشته شود. در این مرحله برای ساخت کاراکترها و جزئیات ویدیو از ابزارهای گرافیکی نظیر فتوشاپ و ایلوستریتور استفاده می شود.
  • محرک سازی: انیمیشن سازی کاری دشوار و وقت گیر بوده و ممکن است در طی این روند با چالش های زیادی پیش رو باشد. اما با بکارگیری خلاقیت و دانش تخصصی  تمامی این چالش را پشت سر گذاشته خواهد شد.
  • طراحی صدا: موسیقی برای ساخت هر محصول موشن گرافی امری حیاتی محسوب می شود چرا که می تواند به طور چشمگیری احساسات بیننده تأثیر بگذارد. برای جذابیت بیشتر ویدیو از موسیقی بدون حق امتیاز زیادی در حال حاضر وجود دارد استفاده می شود.
  • تحویل نهایی: پس از انجام اصلاحات لازم، پروژه برای تحویل آماده خواهد بود.

جهت مشاهده نمونه کارهای رویانو می توانید به وب سایت یا پیج اینستاگرام رویانو مراجعه کنید.

  1. اوتیس

شرکت اوتیس با بهره گیری از بهترین تیم ایده پرداز و خلاق و مسلط به نرم افزارهای روز مورد نیاز در موشن گرافیک آماده ارائه یک موشن گرافیک مناسب و تاثیر گذار برای مشتریان خود است.

2.اوج هنر برتر

مجموعه اوج هنر برتر نیز یکی از شرکت های قدیمی فعال در اصفهان است که در زمینه موشن گرافیک و ساخت محتوای چند رسانه ای فعالیت دارد. مراحل تولید موشن گرافیک در اوج هنر برتر به شرح زیر است:

گام نخست:ارتباط با سفارش دهنده و عقد قرارداد

تعریف پروژه ساخت تیزر

بررسی نوع محصول یا خدمات مورد نظر

چگونگی پروژه جمع آوری ، شناخت ذهنیت کارفرما

گام دوم : آماده سازی طرح اولیه و سناریو و داستان

آماده سازی طرح اولیه

ایده پردازی خلاقانه

نگارش سناری

گام سوم : پیش تولید و تولید موشن گرافیک

انجام مراحل پیش تولید (انتخاب لوکیشن، بازیگر، و.. )

مشخص شدن روزها انجام کار و سایر هماهنگی ها

انجام مراحل گرافیکی، تدوین و صدا گذار

گام چهارم : بعد از تولید موشن گرافیک

آماده سازی و بازبینی نسخه اولیه و رفع موارد اصلاحی

ارائه نسخه اولیه به سفارش دهنده

آماده سازی برای پخش در رسانه

3. رستا آی تی

رستا آی تی نیز یکی دیگر از مجموعه های ارائه دهنده خدمات موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی در اصفهان است.  که دارای نمونه کارهای زیادی در این زمینه بوده که می توانید به وب سایت آن مراجعه کرده و آن ها را ببینید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز