خبرگزاری کار ایران

آشنایی با کشورهای اروپایی که مدرک پزشکی ایران را قبول دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۷۷۸

مهاجرت به دیگر سرزمین ها و آغاز یک زندگی جدید یکی از قدیمی ترین راه های بهبود زندگی برای نسل بشر بوده است. امروزه نیز این فرایند به شکلی نوین در بین انسان های برقرار است و هرساله شاهد اقدام به مهاجرت افراد بسیاری به اروپا هستیم. جامعه پزشکان نیز یکی از دسته افرادی هستند که همواره برای مهاجرت به اروپا اقدام می کنند.

اما باتوجه به شرایط سیاسی، فرهنگی و قوانین آموزشی کشورهای مختلف، در تمامی نقاط قاره اروپا امکان استفاده و معادل سازی مدرک پزشکی ایران وجود ندارد. در همین راستا بسیاری از پزشکان برای اخذ اقامت اروپا، نیاز به آشنایی با کشورهایی که مدرک پزشکی ایران را قبول دارند، می باشند.

در همین راستا در آخرین بررسی متخصصین و کارشناسان موسسه حقوقی سایرس، معتبرترین شرکت در زمینه ارائه انواع اقامت اروپا، قصد داریم به بررسی و معرفی کشورهایی بپردازیم که که امکان مهاجرت با مدرک پزشکی ایران را دارند.

بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان ایرانی کدام کشور اروپاست؟

قاره اروپا به واسطه رشد سریع دانش و تکنولوژی همواره یکی از برترین کشورهای دنیا در عرصه پزشکی است و سرمایه گذاری های کلانی در عرصه علم انجام می دهد. به همین دلیل شاهد کشورهایی نظیر انگلستان، آلمان و سوئیس هستیم که رشد و پیشرفت بسیاری در زمینه علم پزشکی داشته اند.

عموما درامد پزشکان در کشورهای اروپایی نیز در سطح بسیار مناسبی قرار دارد و مبلغی در حدود 200 هزار دلار در سال اعلام می شود و همین موضوع خود مهمترین دلیل پزشکان ایرانی در اقدام به اخذ اقامت اروپا است.

معادل سازی مدرک پزشکی ایران در اروپا

یکی از مهمترین مراحل برای پزشکانی که قصد اخذ اقامت اروپا دارند، اقدام به معادل سازی مدارک تحصیلی پزشکی است. معادل سازی مدارک پزشکی در حقیقت حکم مجوز کسب و کار شما را دارد و کشورهای اروپایی نیز قوانین بسیار سختگیرانه ای برای معادل سازی مدارک پزشکی دارند.

در فرایند معادل سازی مدارک پزشکان در کشورهای اروپایی سطح توانایی و تخصص و دانش فرد بطور کامل مورد ارزیابی قرارمی گیرد و در بسیاری از کشورهای اروپایی بسنده کردن به آزمون های تئوری تنها مسیر ارزیابی نیست!

معادل سازی مدرک پزشکی ایران در کدام کشور اروپا راحتتر است؟

برای اخذ اقامت اروپا روش های متفاوتی وجود دارد و با توجه به کشور مقصد، بهترین راه برای مهاجرت و اخذ اقامت تعیین می شود. برای مثال برای اخذ اقامت یونان، بهترین راه اقامت تمکن مالی یونان است. یا در کشور آلمان اقدام به اخذ بلو کارت آلمان یکی از سریعترین راه های ممکن برای دریافت شهروندی و اقامت دائم است.

آشنایی با کشورهای اروپایی که مدرک پزشکی ایران را قبول دارند

برای معادل سازی مدارک پزشکان ایرانی در اروپا نیز کشورهایی که مسیر ساده تری  را در اختیار ما قرار می دهند به شرحی است که در ادامه معرفی می شود.

آلمان بهترین انتخاب برای مهاجرت پزشکان ایرانی است

در بین کشورهای اروپایی، کشور آلمان یکی از بهترین گزینه های ممکن برای مهاجرت پزشکان ایرانی است. به واسطه شرایط مناسبی که برای اقدام پزشکان ایرانی، معادل سازی مدارک پزشکی و هزینه های آتی و جاری این فرایند وجود دارد، آلمان یکی از اولین کشورهایی است که به پزشکان معرفی می کنیم.

باتوجه به این شرایط آلمان همچنین بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران نیز به حساب می آید. خوشبختانه درآمد پزشکان در آلمان نیز با میانگینی در حدود 150 هزار دلار در سال رقم قابل توجهی است و گزینه مناسبی برای مهاجرت پزشکان و دندان پزشکان به حساب می آید.

فرانسه، مقصدی ایده آل برای مهاجرت پزشکان ایرانی!

در کشور فرانسه میانگین حقوق پزشکان متخصص 149,000 دلار و پزشکان عمومی 60,000 دلار در سال است. اکتفا به همین اطلاعات خود بهترین دلیل برای انتخاب فرانسه  اقدام به اخذ اقامت برای مهاجرت پزشکان است.

سیستم درمانی مدرن، امکانات رفاهی مناسب، خدمات درمانی ایده آل و البته حقوق شهروندی مهمترین مزایای ممکن برای زندگی در فرانسه هستند. در بین کشورهای اروپایی نیز فرانسه مسیر نسبتا ساده تری را برای معادل سازی پزشکان ایرانی دارد و در زمان سریعتری شما را به مقصود می رساند.

برای مهاجرت پزشکان اتریش محبوبترین کشور در شمال اروپا است

اتریش یکی دیگر از کشورهای محبوب پزشکان برای مهاجرت محسوب می‌شود. رشته پزشکی این کشور یکی از بهترین رشته های تحصیلی در اروپا به‌حساب می‌آید. در کنار پزشکان داخلی، پزشکان خارجی و مهاجر به اتریش نیز می‌توانند درآمد بالایی کسب کنند. در همین راستا در لیست مناسبترین گزینه ها برای مهاجرت پزشکان باید به اتریش نیز توجه داشته باشیم.

آشنایی با کشورهای اروپایی که مدرک پزشکی ایران را قبول دارند

 این کشور با برخورداری از بیمارستان و تجهیزات مدرن و استفاده از آخرین یافته‌های علم پزشکی یکی کشورهای پیشرو اروپا در این زمینه به‌حساب می‌آید.

کدام کشور بهترین انتخاب برای مهاجرت پزشکان ایران است؟

بغیر از کشورهایی که معرفی شد، اقدام برای مهاجرت به کشورهای اسکاندیناوی نیز گزینه مناسبی برای مهاجرت پزشکان است. خصوصا که در کشور آلمان  کشورهای اسکاندیناوی علاوه بر وجود ویزای مخصوص کادر درمان، روند معادل سازی نیز ساده تر انجام می گیرد.

خصوصا اگر در نگاهی مقایسه ای بررسی داشته باشیم، اقدام به اخذ اقامت اروپا برای پزشکان در کشورهای معرفی شده، بسیار ساده تر از دریافت اقامت در کشورهایی نظیر انگلیس، کانادا و استرالیا است.

مهاجرت به اروپا از طریق کار و تخصص در موسسه حقوقی سایرس

در موسسه حقوقی سایرس با بهره مندی از تیمی مجرب و متخصص به عنوان معتبرترین موسسه حقوقی کشور در زمینه مشاوره و اخذ اقامت اروپا، امکان بهره مندی از 4 روش اقامت اروپا را برای شما فراهم کرده ایم. اقامت تمکن مالی، اقامت سرمایه گذاری، اقامت کارآفرینی و اقامت بلوکارت مهمترین خدمات ما در موسسه حقوقی سایرس هستند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 25741-021 در ارتباط باشید تا کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز