خبرگزاری کار ایران

طراحی سایت و تبلیغات گوگل فقط الگانت وب

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۶۹۶

از آن جا که دنیای امروز روز به روز به سمت تجارت و کسب و کارهای الکترونیکی پیش می رود، اولین گام ها جهت همسو شدن با این مسیر، داشتن یک وبسایت خوب است. البته این که هزینه های طراحی سایت مناسب تقریبا بالاست، پس اگر خودتان دست به کار شوید و مراحل ایجاد یک وبسایت را آموزش ببینید، به راحتی می توانید سایت مورد نظرتان را طراحی و راه اندازی کرده و کسب و کار الکترونیکی تان را آغاز نمایید.

تعریف طراحی سایت

طراحی وب چیست؟ منظور از طراحی سایت ، طراحی سایت هایی است که در اینترنت نمایش داده می شوند که معمولا به جنبه های تجربه کاربری توسعه وبسایت به جای توسعه نرم افزار اشاره دارد. در گذشته طراحی وب، بر طراحی سایت برای مرورگرهای دسکتاپ متمرکز بود. با این حال از اواسط سال ۲۰۱۰، طراحی برای مرورگرهای تلفن های همراه و تبلت ها اهمیت فزاینده ای پیدا کرده اند.

یک طراح وب بر روی ظاهر، چیدمان و در بعضی موارد محتوای یک وبسایت کار می کند. به عنوان مثال، ظاهر در طراحی یک وبسایت مربوط به رنگ ها، قلم و تصاویر استفاده شده است. طرح بندی یا چیدمان، به چگونگی ساختار و طبقه بندی اطلاعات اشاره دارد. یک وب خوب باید به گونه ای طراحی شود که استفاده از آن آسان باشد، از نظر زیبایی کاربر را جذب نموده و متناسب با گروه کاربری و برند وبسایت باشد. بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر سادگی طراحی شده اند، به طوری که هیچ اطلاعات و عملکرد اضافی که باعث حواس پرتی یا گیج شدن کاربران شود ظاهر نمی شود. یک طراح وب همیشه به دنبال آن است که با یک خروجی موفق، اعتماد بازدید کنندگان را جلب نماید.

متداول ترین روش ها جهت طراحی سایت هایی که هم در دسکتاپ و هم در موبایل به خوبی عمل می کنند، طراحی واکنش گرا (responsive design) و طراحی سازگار (adaptive design) است. در طراحی ریسپانسیو، محتوا با توجه به اندازه صفحه به صورت پویاست. به عبارتی در این طراحی المان ها به صورت درصدی و شناور اندازه دهی شده و در صورت تغییر اندازه مرورگر، ابعاد المان ها تغییر کرده و قرارگیری شان ممکن است از حالت افقی به حالت عمودی تغییر کند. حتی ممکن است که برخی از آیتم های منو و اسلایدبار در منوی همبرگری (سه خط روی هم) و یا اشکالی دیگر مخفی شوند.

در طراحی سازگار، محتوای وب سایت در اندازه های طرح بندی (layout) متناسب با اندازه صفحه نمایش، ثابت است. به عبارتی اندازه دهی به صورت مقدار عددی ثابت بوده و برای صفحاتی مختلف، طراحی هایی مختلف انجام می شود که امکان دارد در نسخه های موبایلی، تعدادی از اقلامی که از اهمیت کمتری برخوردارند، حذف شوند و خصوصیاتی مانند تماس تلفنی، دانلود برنامه و… در اولویت بصری قرار گیرند. یک طرح بندی سازگار بین دستگاه ها می تواند به ارتباط بیشتر با کاربران کمک نماید.

طراحی سایت استاتیک و داینامیک

صفحات وب به صورت استاتیک و داینامیک خواهند بود.

به وبسایت هایی که نیازی به تغییرات زیادی ندارند و معمولا همه المان های سازنده‌ آنها ثابت بوده و مداوم به روزرسانی نمی شوند، وبسایت ایستا یا استاتیک می گویند.

صفحات وب استاتیک (Static) بسیار ساده بوده و دارای پیچیدگی چندانی نیستند. صفحات استاتیک به زبان هایی مانندHTML ،JavaScript ، CSS و غیره نوشته می شوند. در صفحات وب استاتیک وقتی سرور درخواستی را برای یک صفحه وب دریافت کرده، بدون انجام مراحل اضافی پاسخ را به مشتری ارسال می کند. در صفحات وب استاتیک، صفحات ثابت باقی می مانند تا زمانی که آن را به صورت دستی تغییر ندهند. برای مثال سایت های تک صفحه ای، بعضی از لندینگ پیج ها، صفحات ساده معرفی و به طور کلی تمام وبسایت هایی که دارای محتوایی ثابت اند و نیاز چندانی به ویرایش ندارند، می توانند به صورت استاتیک راه اندازی شوند.

تبلیغات در گوگل ادز

امروزه رونق بازار های آنلاین و  تجارت‌های دیجیتال در برابر  روش ها و تجارت سنتی بیشتر و رو به پیشرفت است. حتی در بعضی از مشاغل و خدمات بسیار خوب جای تجارت سنتی را گرفته است. اما باید توجه داشته باشید که  در بین وب سایت ها با خدمات و محصولات متفاوت رقابت بالایی وجود دارد، صاحبان این وب سایت‌ها و مشاغل به دنبال این هستند که  راهکارهایی پیدا کند تا در صفحات موتورهای جستجو بیشتر از رقبای خود دیده شوند. استفاده از گوگل ادوردز نیز یکی از همین راه ها است.

گوگل ادز چیست؟

تبلیغات گوگل ادز یا به اصطلاح قدیمی گوگل ادوردز  یکی از کاربردی ترین راه های بازاریابی اینترنتی است. این نوع تبلیغ شما را وادار می کند که خدمات یا محصول خود را در بالای صفحه‌های نتایج جستجو در گوگل قرار دهید. با بودجه‌ و هزینه هایی که در این تبلیغ مصرف می‌شود، به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغ زده می شود، هزینه آن نیز به طور تعریف شده از اعتبار حساب گوگل شما برداشته خواهد شد. باید توجه کنید که سیستم تبلیغات گوگل درست مانند یک سیستم مزایده بزرگ عمل خواهد کرد که در آن تبلیغ‌ کنندگان و صاحبان مشاغل برای به‌ دست آوردن جایگاه‌های تبلیغاتی مناسب و صدر جدول بودن با هم به رقابت می‌پردازند.

طراحی سایت و تبلیغات گوگل فقط الگانت وب

هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز چقدر است؟

دقت کنید که ایجاد اکانت گوگل ادز رایگان است و برای نمایش تبلیغات در گوگل هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و تنها به ازای هر کلیک بر روی تبلیغات شما هزینه پرداخت می‌ کنید. هزینه هر کلیکی که انجام می شود برای هر کلمه کلیدی  در کسب و کارهای مختلف، متفاوت است. در واقع پیشنهادهای رقبای شماست که هزینه کلیک برای یک کلمه کلیدی را مشخص می کند. هر چقدر سودی که از جذب کاربری که آن کلمه را جستجو کرده بالاتر باشد رقیب شما نیز پیشنهاد بالاتری خواهد داد و شما هم موظف هستید برای اینکه در این مزایده برنده شوید پیشنهادی بالاتر از رقیبتان بدهید.

مزایای تبلیغات در گوگل ادز

تبلیغات در گوگل دارای مزایای فراوان است که یکی از آنها این است که کاری می کنید که کسب و کارتان دیده شود:

چه شما به دنبال این باشید که بازدید کننده جدیدی جذب کنید و یا فروش آنلاین بیشتری داشته باشید یا می خواهید تماس های ورودی بخش فروشتان افزایش پیدا کند تبلیغات در گوگل در همه این زمینه ها به شما کمک خواهد کرد.

 

صفحات وب پویا یا داینامیک به زبان هایی مانندCGI ، AJAX ،ASP ، ASP.NET و … نوشته می شوند. در صفحات وب پویا، محتوای صفحات برای بازدیدکنندگان مختلف متفاوت خواهد بود و زمان بارگیری این صفحات بیش از زمان لود صفحات وب داینامیک است. از صفحات وب پویا زمانی استفاده می شود که اطلاعات مرتبا تغییر کرده و به روز رسانی می شوند؛ به عنوان مثال قیمت سهام، اطلاعات آب و هوا و غیره.

به طور کلی می توان تفاوت بین صفحه وب داینامیک و وبسایت استاتیک را به صورت زیر بیان نمود:

۱٫ در صفحات وب استاتیک، صفحات به همان صورت باقی می مانند تا آن را به صورت دستی تغییر دهند. در صفحات وب پویا، محتوای صفحات برای بازدیدکنندگان مختلف متفاوت است.

۲٫ صفحات وب استاتیک از نظر پیچیدگی ساده هستند اما صفحات وب پویا پیچیده می باشند.

۳٫ در صفحات وب استاتیک، اطلاعات به ندرت تغییر پیدا می کنند اما در صفحه وب پویا، اطلاعات مرتبا تغییر می کنند.

۴٫ زمان بارگذاری صفحه وب استاتیک نسبت به صفحه وب پویا کمتر است.

۵٫ در صفحات وب استاتیک، از پایگاه داده استفاده نمی شود اما در صفحات وب پویا، از پایگاه داده استفاده می شود.

۶٫ صفحات وب استاتیک به زبان هایی مانند:HTML ،JavaScript ، CSS و … نوشته شده اما صفحات وب پویا به زبان هایی مانند:CGI ،AJAX ،ASP ، ASP.NET و غیره نوشته می شوند.

۷٫ صفحات وب استاتیک فاقد هرگونه برنامه کاربردی است. اما صفحات وب پویا شامل برنامه های کاربردی برای خدمات مختلف است.

۸٫ برای طراحی صفحات وب استاتیک به کار و هزینه کمتری نیاز است، در حالی که برای طراحی صفحات وب پویا، تقریبا به کار و هزینه بیشتری احتیاج می باشد.

بهینه سازی و سئو در طراحی سایت

کلمه‌ سئوSEO کوتاه شده عبارتSearch Engine Optimization به معنی بهینه سازی وبسایت جهت موتورهای جستجو است، موتورهای جستجوی گوناگونی از جمله گوگل و بینگ موجودند که ما برای پیدا کردن عبارات موردنظرمان از آنها استفاده می کنیم. در واقع موتورهای جستجو چیزی بیش از یک ربات نیستند، لذا می بایست با استفاده از روش ها و اصولی خاص، محتوای وبسایت مان را برای این موتورهای جستجو قابل درک کنیم و تلاش کنیم تا با کمک تکنیک هایی مختلف وکم کردن هزینه سئو ، در صدر نتایج جستجو قرار گیریم.

شما به عنوان برنامه نویس یا طراح سایت، باید طوری از تگ های HTML و دیگر موارد استفاده کنید که محتوای وبسایت تان برای موتورهای جستجو قابل درک باشد.

 

پیاده سازی اپلیکیشن وب سایت

به زبان ساده، اپلیکیشن های وب (Web Applications)، وبسایت های پویایی هستند که همراه با برنامه نویسی سمت سرور ارائه می شوند و قابلیت هایی مانند تعامل با کاربران، اتصال به پایگاه داده های back-end و تولید نتایج برای مرورگرها را فراهم می کنند.

نمونه هایی از اپلیکیشن های وب عبارتند از: بانکداری آنلاین، شبکه های اجتماعی، رزرواسیون آنلاین، برنامه های تجارت الکترونیکی/ سبد خرید، بازی های تعاملی، آموزش آنلاین، نظرسنجی آنلاین، وبلاگ ها، انجمن های آنلاین، سیستم های مدیریت محتوا و غیره.

برای ایجاد اپلیکیشن های وب، دو دسته اصلی کدنویسی، یعنی اسکریپ نویسی و پروگرامینگ یا برنامه نویسی وجود دارد:

۱٫ اسکریپ نویسی یا کدنویسی سمت مشتری: نوعی کد است که توسط مرورگرها اجرا یا تفسیر می شود. اسکریپ نویسی سمت مشتری، به طور کلی توسط هر بازدید کننده از سایت، قابل مشاهده است.

در ادامه برخی از فناوری های متداول اسکریپتینگ سمت مشتری آورده شده است:

• HTML

• CSS

• جاوا اسکریپت

• Ajax

• jQuery

• MooTools

• Dojo Toolkit

۲٫ اسکریپ نویسی یا کدنویسی سمت سرور: نوعی کد است که توسط وب سرور اجرا یا تفسیر می شود. برای هیچ یک از بازدیدکنندگان یا عموم مردم، اسکریپت نویسی سمت سرور قابل مشاهده و دسترس نیست.

در زیر فناوری های رایج اسکریپت نویسی سمت سرور آورده شده است:

• PHP

• فریم ورک Zend

• ASP

• ASP.NET

• ColdFusion

• Ruby on Rails

• Perl

• Python

کتابخانه چیست؟

کتابخانه برنامه نویسی مجموعه ای از توابع، کلاس ها یا زیر برنامه های آماده هستند که به صورت یکجا جمع شده تا توسعه دهندگان از آنها استفاده کنند. از بهترین نمونه های این کتابخانه ها می توان JQuery را نام برد که مناسب برای جاوا اسکریپت می باشد. به طور کلی کتابخانه ها و فریم ورک های مختلف به وجود آمده اند تا فرایند طراحی و برنامه نویسی بهبود یافته و سرعت کار افزایش یابد.

فریم ورک های وب اپلیکیشن

فریمورک های وب اپلیکیشن، مجموعه ای از کتابخانه ها، کامپوننت ها و ابزارهای برنامه نویسی است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا پروژه های پیچیده برنامه های وب را با استفاده از رویکردی سریع و کارآمد ایجاد و نگهداری کنند.

در واقع زمانی که شما از فریم ورک استفاده می کنید، کدها از قبل نوشته شده اند و فقط کافی است طبق قوانین خاصی کدها را در کنار هم قرار دهید و از آنها استفاده نمایید. از معروفترین فریم ورک های مربوط بهHTML وCSS، به بوت استرپ می توان اشاره نمود.

با استفاه از فریم ورک های آماده می توان با سرعت کدهای خود را توسعه داد و صفحه ی وبی ایجاد نمود. به طوری که افراد حرفه ای فقط در چند ساعت قادرند ظاهر کلی یک سایت را با کمک فریم ورک های موجود طراحی و پیاده سازی کنند.

طراحی سایت و تبلیغات گوگل فقط الگانت وب

دستورالعمل های کدنویسی، استانداردها و کنوانسیون ها

دستورالعمل های کدنویسی، مجموعه ای از قوانین و استانداردهاست که در برنامه نویسی یک پروژه وب اپلیکیشن استفاده می شود. این قوانین و استانداردها برای ساختار پوشه، نام فایل ها، سازماندهی فایل، قالب بندی و تورفتگی، دستورات، کلاس ها و توابع و همچنین قراردادهای نام گذاری و غیره اعمال می شوند.

مزایای مهم استفاده از دستورالعمل های کدنویسی

• ایجاد بهترین محیط برای چندین برنامه نویس، جهت کار برروی یک پروژه

• سهولت نگهداری و مدیریت نسخه را فراهم می کند.

• ارائه خوانایی و درک بهتر کد منبع

• ضمانت می کند که سایر توسعه دهندگان می توانند در مدت زمان کوتاهی آن را درک کرده و با آن آشنا شوند.

گرافیک طراحی وبسایت

اولین موردی که توجه هر کاربری را به خود جلب خواهد کرد، مرتب بودن و جذابیت بصری وبسایت است. لذا صفحه ای که جذابیتی نداشته باشد، باعث می شود که کاربر سریعا از صفحه خارج شده و این موجب افزایش نرخ پرش وبسایتتان خواهد شد.

طراحی گرافیک، تکنیک ایجاد محتوای بصری برای انتقال پیام در بین مخاطبان است. طرح های تعاملی با استفاده از فونت ها، تایپوگرافی و تصاویر مختلف جهت بهینه سازی تجربه کاربر ایجاد می شوند و طراحان گرافیک با کمک نرم افزارهای مختلف، مفاهیم بصری را جهت برقراری ایده هایی ایجاد می کنند تا کاربران را برای تصمیم گیری موثر، ترغیب و جذب نمایند. بنا براین، لازم است که یک طراحی گرافیکی عالی برای وبسایت خود داشته باشید:

• رنگ های متضاد انتخاب کنید.

انتخاب پالت های رنگی با کنتراست بالا یا رنگ هایی که دقیقا متضاد هم هستند، می تواند جذابیتی خاص به وبسایت داده و مخاطبین را به خود جذب کند.

• قلم های ساده و خوانا انتخاب کنید.

وقتی صحبت از طراحی وب می شود، خوانایی در درجه اول اهمیت قرار دارد. استفاده از قلم های نامناسب باعث می شود تا خواندن مطالب سایت برای کاربران سخت، زمان گیر و خسته کننده شود که این امر موجب شده تا مخاطب به مفهوم مطلب شما پی نبرد و از صفحه خارج خواهد شد. لذا، نوع متن ساده تری انتخاب کنید که به درخشش محتوای شما اجازه می دهد. قلم ها نشان دهنده لحن و شخصیت هستند، بنا براین به دنبال سبک حروفی باشید که نمایانگر موضوع سایت شما باشد.

• استفاده از چندین فونت را به حداقل برسانید.

هنگامی که از قلم های زیادی در یک صفحه استفاده می کنید، اسکن و جذب اطلاعات برای چشم دشوار می شود. لذا با استفاده از یک نوع قلم یا یک نوع نوشتار، یکنواختی بصری را ایجاد نموده و با به کارگیری مواردی چون حروف بزرگ، کوچک یا مورب، می توانید در وزن و سبک قلم تفاوت ایجاد کنید.

• فضای سفید

تصور اشتباه و رایجی که وجود دارد این است که برای ایجاد یک طراحی خیره کننده و جذاب، باید تمام مناطق صفحه از متن، تصویر یا سایر موارد پر شده باشد. در حقیقت بازدیدکنندگان، وبسایتی ساده تر را در مقابل یک وبسایت بسیار شلوغ ترجیح می دهند.

با تمرکز بر روی یک عنصر واحد، مانند جعبه متن یا فیلم و قرار ندادن چیزی در اطراف آن، از فضای سفید در طراحی خود استفاده کنید. به احتمال زیاد این نوع طراحی مورد توجه قرار می گیرد و از یک طراحی گرافیکی بسیار شلوغ جذابتر است. شما می توانید با استفاده از فضای سفید، یک تضاد بصری بین متن و پس زمینه که باعث ایجاد نظم در طراحی می شود، به وجود آورید.

• هم ترازی و ساختارها

هم ترازی عناصر در سطح صفحه، ساختاری ایجاد می کند که طبیعتا خواننده را به سمت هدف، هدایت خواهد نمود. مواردی که بدون هم ترازی طراحی شده اند می توانند خواننده را گیج کرده و در نهایت باعث خارج شدن آنها از صفحه شوند. لذا عناوین، متن و تصاویر همه باید تراز شوند:

o عناوین

عنوان هایی را که بیش از حد فضا اشغال کرده اند، متراکم کنید و متن را به طور کلی تراز کنید. فاصله حروف باید نه خیلی زیاد و نه خیلی کم باشد.

o بدنه متن

هر خط باید شامل ۳۰-۴۰ کاراکتر باشد، از جمله فاصله. در نظر گرفتن این مورد باعث خوانایی بیشتر متن می شود و تمام پاراگراف ها را با یکدیگر مطابقت می دهد.

o تصاویر

تصاویر را با یک قاب تراز کنید یا از یک شبکه برای ایجاد تراز تصاویر با متن یا عنوان استفاده نمایید.

• از رنگ و مقیاس استفاده کنید.

هر طراحی گرافیکی خوبی، از سلسله مراتب بصری یا چیدمان، کنتراست، رنگ و مقیاس عناصر بهره می برد تا حاکی از اهمیت موضوعی در سایت باشد. طراحان وب، سلسله مراتب را برای جلب توجه به مهم ترین عنصر بصری در طراحی، که معمولا مهمترین جنبه پیام است، در نظر می گیرند. این عنصر به طور معمول با موقعیت خود، مانند بالاتر بودن در صفحه، یا نوشتن با قلمی بزرگتر، مشخص می شود.

برای ایجاد سلسله مراتب بصری در عناصر خود، استفاده از رنگ های متضاد یا چندین نوع قلم را در نظر بگیرید. تنظیمات مختلف را تا جایی انجام دهید که احساس کنید هر عنصر نقش خود را در هدایت خواننده به انتهای صفحه یا اقدام به عمل، ایفا می کند.

• روی اقدام به عمل (CTA) تأکید کنید.

اقدام به عمل (CTA) برای ایجاد پاسخ فوری، طراحی شده است. تماس های متداول برای اقدام، شامل تکمیل فرم های تماس، ثبت نام در لیست ایمیل یا تکمیل خرید است. اساسا، دعوت شما برای اقدام باید دلیل اصلی انتشار صفحه باشد.

هنگام طراحی دکمه CTA، هدف قرار دادن رنگ های متناقض بین رنگ دکمه و متن دکمه است. به همین ترتیب، می توانید بین رنگ دکمه و رنگ پس زمینه کنتراست ایجاد کنید و یا فضای سفید زیادی در اطراف آن بگذارید.

• به Fold توجه کنید.

Fold یک اصطلاح طراحی گرافیکی است که شامل قسمت بالای صفحه است.

آمار نشان داده که حدود ۶۴% از کاربران اینترنتی پس از ورود به یک صفحه، فورا از آن خارج می شوند و درصد زیادی از این ۶۴% به خاطر محتوای نامناسب بخش بالای صفحه یا Above the Fold وبسایت را ترک می کنند.

خدمات پشتیبانی طراحی سایت

با افزایش حضور کسب و کارهای گوناگون در دنیای مجازی به کمک طراحی سایت، کسب اطمینان از خدمات پشتیبانی سایت، یکی از مهم ترین اقدامات و دغدغه های صاحبان مشاغل به شمار می آید. راه اندازی وبسایت، روشی کارآمد در جهت تبلیغات آنلاین محسوب می شود ولی پس از پیاده سازی وبسایت، نیاز به پشتیبانی خواهد داشت و در بازه های زمانی مختلف باید نیرویی متخصص، خطاهای فنی احتمالی را رفع نماید. علاوه بر این ایجاد تغییرات در کدنویسی صفحات وب، افزودن امکانات و قابلیت های جدید در سایت به عنوان خدمات پشتیبانی و نگهداری سایت در نظر گرفته می شود.

قیمت طراحی وبسایت

تعرفه طراحی سایت از رایگان شروع شده و تا چندین میلیون هم می رسد و این ها همه وابسته به اعتبار و کیفیت شرکت طراحی سایت بوده و علاوه بر این به خواسته های کارفرما از وبسایت نیز بستگی دارد. لذا بهترین راه حل این است که به جای تمرکز روی قیمت طراحی وبسایت، بر روی بودجه و هدف خود متمرکز شوید.

هزینه طراحی سایت شامل هزینه های ثبت دامنه، اختصاص هاستینگ، پیاده سازی و طراحی حرفه ای سایت، استفاده از قالب های منحصر به فرد و اختصاصی، تعداد صفحات وبسایت، قرار دادن مطالب وبسایت، آموزش پنل کاربری وبسایت، در صورت نیاز اختصاص طراح گرافیک دو بعدی وبسایت، راه اندازی نسخه موبایلی و ریسپانسیو بودن طراحی سایت، فعالیت در شبکه های اجتماعی، خدمات سئو و بهینه سازی سایت و همچنین خدمات نگه داری و پشتیبانی از وب سایت خواهد بود.

مشاوره طراحی وبسایت

قبل از اقدام برای طراحی سایت، راه اندازی فروشگاه و یا کسب و کاری اینترنتی، به مشاور طراحی سایت نیاز است. با این اقدام می توانید قبل از شروع کسب و کار، از هزینه های اضافی و هرگونه طراحی و اجرای اشتباه پیشگیری نمایید. به طور کلی وقتی کاری را با مشورت فردی متخصص در آن زمینه آغاز می کنیم، نتایج بهتری خواهیم داشت. مشاوره طراحی سایت از فاکتورهای مهم و اصلی در افزایش ترافیک وبسایت است.

وجه تمایز بهترین شرکت طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت در زمینه های مختلف، باید دارای تعداد زیادی پروژه انجام شده، باشد. برای اینکه در حوزه طراحی سایت قوی باشید، می بایست علاوه بر تمرکز بر روی انجام پروژه های طراحی سایت، باید در سایر زمینه های مربوط به آن از جمله هاست، تبلیغات اینترنتی، خدمات سئو و بهینه سازی نیز فعال باشید تا یک شرکت طراحی سایت قوی و ایده آل داشته باشد.

پروژه هایتان در عمل نیز باید موفق بوده باشد. به طور مثال اگر یک سایت فروشگاهی طراحی نموده اید، باید پروژه در عمل به بهره وری رسیده باشد. به عبارتی باید طراحی سایت برای مشتری نتیجه بخش بوده باشد.

طراحی سایت رسپانسیو

امروزه به دلیل استفاده فوق العاده زیاد از گوشی های هوشمند، بیش از ۷۰% وبسایت ها از طریق مرورگرهای موبایل باز می شوند. به همین خاطر، یکی از نکات اساسی در طراحی سایت، واکنشگرا یا ریسپانسیو بودن وبسایت است. طراحی سایت به صورت ریسپانسیو این امکان را برای شما مهیا می کند که سایتتان در نمایشگرهای گوناگون به صورت کاملا کاربرپسند مشاهده شود. همچنین ریسپانسیو بودن سایت، یکی از ملاک های مهم گوگل در رتبه بندی سئو سایت ها محسوب می شود.

جمع بندی

هرچند که در گذشته با وبسایت هایی یکنواخت و کاملا ساده مواجه بودیم، ولی امروزه به لطف تکنولوژی های طراحی سایت، صفحات وب، جذابیت و زیبایی خیره کننده ای داشته و کاربران می توانند به آسانی با آن ها تعامل داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز