خبرگزاری کار ایران

نکاتی درباره هدیه دادن

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۳۹۲

بعضی اوقات هدیه می‌دهیم زیرا می‌دانیم هدیه گیرنده آن را دوست دارد و از ما قدردانی می‌کند. فرض کنید شما نکات اصلی در خصوص هدیه دادن را رعایت کرده‌اید و با در نظر گرفتن سلیقه و علایق آن فرد، هدیه را در بسته بندی شیک و زیبایی پیچیده‌اید تا آماده اهدا کردن باشد و نتیجه نهایی کار برایتان بسیار مهم است. اما پس از هدیه دادن آن چه که انتظار داشتید رخ نمی دهد!

گاهی اوقات شما بر اساس یک فکر اقتصادی و جنبه‌های بازاریابی، هدایایی را انتخاب می‌کنید. بر این اساس مواردی را از فهرست محصولات یک شرکت تبلیغاتی همانند راما گیفت انتخاب می‌کنید که مقدمه فروش‌های آینده شرکت شماست. آیا همین مقدار تلاش کافی است؟

در هر حال انتخاب یک هدیه حتی اگر برای عزیزانتان باشد و یا برای مقاصد بازاریابی و فروش، به هر حال قرار است فرد مقابل را خوشحال کند. بنابراین این خوشحالی و شادمانی دامنه‌ای وسیع‌تری بیش از یک لحظه شادی زودگذر دارد. اما آن لحظه چقدر برایتان ارزشمند است؟ آیا تمامی ‌نکات را در خصوص هدیه دادن به این اشخاص را رعایت کرده‌اید؟ آیا بازخورد هدیه شما اگرچه تبلیغاتی باشد؛ مثبت خواهد بود؟ ما در مجموعه راما گیفت امروز می‌خواهیم به شما بگوییم که هدیه دادن یک زبان عاشقانه است و هر کسی می‌تواند یاد بگیرد که چگونه به وسیله آن صحبت کند. این راهنما به شما کمک می‌کند تسلط خود را در هدیه دادن توسعه ببخشید.

چرا هدیه می‌دهیم

هدیه دادن می‌تواند راهی برای نشان دادن اهمیت شما نسبت به شخص مقابل و یا انعکاس توجه شما به فرد خاصی باشد. برای انجام این کار هیچ زمان نامناسبی وجود ندارد. با این حال، اغلب اوقات ممکن است تصور کنید ابراز عشق و یا توجه شما منوط به شرایط و موقعیت‌های خاصی است. اگرچه بسیاری از رویدادها از جمله تولد، عروسی و یا برخی از مناسبت‌های مذهبی یا فرهنگی هدیه دادن را باب کرده است. و بر اساس این فرهنگ و آیین، هدیه گرفتن در این تاریخ‌ها احساس بیشتر و بهتری در دریافت کننده هدیه ایجاد می‌کند. اما مهمترین نکته در این میان این است که چگونه علاقه خود را به هدیه گیرنده انتقال می‌دهید.

 برخی از افراد ایدئولوژی شخصی در مورد هدیه دادن دارند. آن هم آنکه اگر ارزش مادی اشیا و هدایا بالا باشد؛ ناخودآگاه فرد مقابل را خوشحال می‌کند. اما متاسفانه با توجه به تجربه چندین ساله مجموعه راما گیفت در خصوص ارائه بهترین اقلام هدایای تبلیغاتی در بازار باید بگوییم که این تصور کاملا اشتباه است. آنچه که در این میان مهم است این است که باید راهی برای هدیه دادن و احترام به این باورهای فرد مقابل پیدا کنید و فراموش نکنید نوع بسته بندی هدیه یا همان کادو کردن از اهمیت بالای برخوردار می باشد.. صبور باشید، به ذکر آنها هم خواهیم رسید.

نکاتی درباره هدیه دادن

چه موقع هدیه بدهیم؟

تصمیم گیری در مورد هدیه برای هر کسی یک انتخاب شخصی است. تحقیق و تفکر، انتخاب هدیه را برای شخص و یا مناسبت پیش رو راحت‌تر و مناسب‌تر می‌کند. به یاد داشته باشید روح بخشیدن مهم است نه صرفا فعل هدیه دادن. بنابراین رهنمودهای هدیه دادن را که ما براساس تحقیقات چندین ساله خود در مجموعه راما گیفت کسب کرده ایم در نظر بگیرید:

  • در هنگام انتخاب هدیه، می‌بایست سرگرمی‌ها و علایق شخص مقابل را در نظر بگیرید. کمی‌تحقیق و تفکر در این خصوص می‌تواند روند انتخاب هدایا را کاملاً آسان کند.
  • لیستی از ایده‌های هدیه و تقریبا مبلغی که می‌خواهید هزینه کنید را تهیه کنید. شما می‌توانید قبل از خرید ایده‌ها و قیمت‌های کالای مورد نظر را در اینترنت جستجو کنید. و یا اینکه می‌توانید همانند سایت مجموعه راما گیفت به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید. 
  • چنانچه از سلیقه شخص کاملا مطمئن نیستید؛ به جای خرید لباس و لوازم شخصی، کارت هدیه و یا یابود بخرید.
  • هنگام جستجوی هدیه به شکل خانوادگی نیز می‌توانید گزینه‌های زیر را در نظر بگیرید:
  1. البوم عکس
  2. مجله گردشگری
  3. کتاب آشپزی
  4. بلیط یک رویداد ورزشی، کنسرت یا بازی
  5. اشتراک ماهیانه در تلویزیون‌های ماهواره ای
  6. گواهی هدیه برای رستوران خانوادگی یا فروشگاه مورد علاقه
  7. کتاب‌های دیجیتال
  8. انواع گل و گیاه
  9. سبد هدیه غذا
  • برای دوستی که میزبان مهمانی است؛ یک گل آرایی زیبا را روز مهمانی و یا روز قبل از آن ارسال کنید.
  • برخی از بهترین هدایا را نمی‌توان در هیچ فروشگاهی خریداری کرد. شاید شما مهارت یا استعدادی داشته باشید که بتوانید از آن برای ایجاد یک نقاشی، صنایع دستی یا یک اثر هنری برای هدیه دادن استفاده کنید.
  • دادن یک هدیه مادی تنها راه موفق شدن و تاثیر گذاری در فرد مقابل نیست. هدیه می‌تواند کار داوطلبانه یا کمک به یک دوست یا همسایه باشد. هر یک از این موارد ممکن است بیشتر از یک هدیه مادی شایان قدردانی و تشکر باشد.
  • در هنگام انتخاب هدیه حتما سن، جنس و موقعیت اجتماعی فرد هدیه گیرنده را مد نظر داشته باشید. 

نکاتی درباره هدیه دادن

فرصت‌های مناسب برای هدیه دادن

با در نظر داشتن واقعیت‌هایی که در بالا ذکر کردیم، در اینجا لیستی از فرصت‌های احتمالی هدیه دادن آورده شده است. شما می‌توانید از این موقعیت‌ها برای ارسال هدیه خود و یا هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. 

تاریخ تولد 

 با یک تماس تلفنی، کارت، ایمیل یا پیام متنی شروع کنید. اکثر مردم، حتی اگر از جشن تولد متنفر باشند؛ دوست دارند در خلوت خود احساس اعتبار کنند و این روزی است که آنها به یک شخص تبدیل می‌شوند. سپس رابطه خود را با او در نظر بگیرید. آیا شما با این شخص بسیار نزدیک و صمیمی‌ هستید؟ آیا علایق شخصی و سلیقه او را می‌شناسید؟ آیا این شخصی است که سعی دارید صمیمیت خود را با او افزایش دهید؟ اگر پاسخ هر یک از این سالات مثبت است؛ احتمالاً لازم است تا هدیه مناسب و ارزشمندی برای او تهیه کنید. هدیه الان شما نیازی به مقایسه با هر آنچه که او در گذشته به شما داده است؛ ندارد. نکته قابل توجه این است که عشق و سخاوتی که او در گذشته به شما هدیه داده است را جبران کنید.  

تعطیلات مذهبی و مراسم فرهنگی 

اغلب این تعطیلات در فرهنگ ما جای خاص خود را دارند. مانند روز پدر، روز مادر، روز پرستار، روز پزشک و .... همه این موارد می‌تواند یک موقعیت خوب برای ابراز توجه و اهمیت شما به فرد مقابل باشد. در مجموعه راما گیفت می‌توانید به تخصص هدایای مربوط به هر شغل و منسبی را پیدا کنید. مشاوره با کارشناسان مستقر در راما گیفت می‌تواند به کاهش استرس انتخاب شما کمک شایانی بکند. 

سالگردهای مهم برای اشخاص

سالگردها در زندگی هر شخصی معنا و مفهوم خاصی دارند. همانند سالگرد تاسیس، سالگرد ازدواج، سالگرد اختراع، سالگرد آشنایی و ... که هر یک برای افراد ارزش خاصی دارد که می‌تواند موقعیت خوبی برای هدیه دادن شما باشد. این سالگردها را به خاطر داشته باشید و از آن برای اهدای هدیه خود استفاده کنید. 

روزهای خاص و مناسبت‌های بین المللی

حتی کسانی که از این روزها چشم پوشی می‌کنند؛ توانایی قدردانی از ابراز عشق و توجه را دارند. بنابراین خواه یک دسته گل رز در روز ولنتاین باشد و یا یک جعبه شکلات روز دوستی، ارزش هدیه دادن و دریافت نتیجه آن را دارد.

مراحل جدید زندگی 

فارغ التحصیلی، مهاجرت، کسب یک مدرک و... همه و همه می‌تواند یک موقعیت خوب برای ارسال هدیه و یا پکیج‌های هدیه تبلیغاتی باشد. این روز به نوبه خود مرحله فراموش نشدنی در زندگی افراد است. از این موقعیت استفاده کنید.

مناسبت‌های رسمی

هدیه عرف مرسوم برای مراسمی‌ همچون عروسی، افتتاحیه، عقد و خرید بزرگ می‌باشد. در موارد اینچنینی که با شخص هدیه گیرنده رابطه نزدیکی دارید؛ شاید لازم باشد هدیه در خور توجهی اهدا نمایید. اگر بودجه شما اندک است؛ می‌توانید در لیست محصولات راما گیفت به دنبال هدایای قیمت مناسبی برای تجارت تخصصی خود باشید.

بدون مناسبت

مهربانی‌های تصادفی می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشند. به عنوان مثال گذاشتن هدیه روی میز یک همکار بدون مناسبت می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در روحیه و تفکر او نسبت به شما داشته باشد. ارسال کتاب برای یک دوست که در راه دور است و یا اهدای گل به بازدید کنندگان از فروشگاه و یا گالری می‌تواند بخشش سخاوتمندانه‌ای باشد که سبب ایجاد حسن نیت در فرد مقابل می‌شود. 

توجه داشته باشید مجموعه نکاتی که درباره هدیه دادن ذکر شد؛ در کنار یک انتخاب خوب می‌تواند دیده شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در این خصوص مجموعه راما گیفت را با تجربه چندین ساله در امر هدایای تبلیغاتی انتخاب کنید تا از نتیجه اقدامات خود راضی باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز