خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 17 میخواهم زنده بمانم: قسمت هفدهم سریال می خواهم زنده بمانم ۱۷

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۳۱۰

دانلود قسمت 17 سریال میخواهم زنده بمانم، قسمت هفدهم سریال می خواهم زنده بمانم، برای دانلود سریال میخواهم زنده بمانم قسمت ۱۷ کامل با کیفیت عالی و لینک مستقیم به ادامه متن مراجعه کنید.

سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. این سریال که با شروعی آتشین موفق شد امیدوارکننده‌ترین سریال حال حاضر سرویس‌های استریم ایرانی باشد. اما شروع دلچسب تنها دستاورد سریال جدید شهرام شاه‌حسینی نیست و روایت تقریبا درست در کنار شخصیت‌پردازی به‌جا به سریال میخواهم زنده بمانم کمک می‌کند تا در نقطه اوج قرار بگیرد. که در ادامه می توانید قسمت 17 میخواهم زنده بمانم را دریافت کنید.

برای دانلود سریال میخواهم زنده بمانم قسمت 17 به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود قسمت 17 سریال میخواهم زنده بمانم

◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉

دانلود قسمت 17 میخواهم زنده بمانم: قسمت هفدهم سریال می خواهم زنده بمانم ۱۷

بازیگران سریال میخواهم زنده بمانم

در سریال می خواهم زنده بمانم حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی، مهران احمدی، آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی، بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، محمدرضا مالکی، مهدی صباغی، بیژن بنفشه خواه , بهاره کیان افشار به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان سریال میخواهم زنداه بمانم

داستان سریال  در دهه شصت خورشیدی رخ میدهد. در قسمت دوازدهم خواهیم دید : کاوه، شیوا و عماد به دنبالِ فرار از مخمصه اند و شایگان هما را در موقعیتِ غافل گیر کننده ای قرار می دهد که می تواند رابطه ی آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. دشتی در بزنگاهِ حساسی از زندگی اش باید میان عشق، وظیفه، رفاقت و حفظِ خانواده اش یکی را انتخاب کند...

خلاصه قسمت 17 میخواهم زنده بمانم

زهره افشار، امیر شایگان را در دوراهیِ یک انتخابِ سخت قرار می دهد و نادر سرمد از هر زمان دیگری به شایگان نزدیک تر شده است. هما حقی نیز خبری برای شایگان دارد که انتخاب را برای او سخت تر می کند. نقشه ای که شیوا طراحی کرده به اجرایش نزدیک تر می شود.

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی (زادهٔ ۱۶ مهر ۱۳۵۸) بازیگر ایرانی است. او در بیش از ۳۰ فیلم و سریال ایرانی نقش داشته‌است و نخستین کار حرفه‌ای او، در تئاتر نیمروز خواب آلود به کارگردانی آیت نجفی بود. نخستین نقش سینمایی وی نیز در سال ۱۳۸۴، در فیلم چهارشنبه‌سوری از اصغر فرهادی بود. وی با بسیاری از کارگردان‌های سرشناس ایرانی همکاری داشته و در سریال‌هایی همچون کتاب‌فروشی هدهد (۱۳۸۵)، مسافران (۱۳۸۸)، نابرده رنج (۱۳۹۰)، توطئه فامیلی (۱۳۹۰)، قلب یخی (۱۳۹۱)، عالیجناب (۱۳۹۶)، ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷)، قورباغه (۹۹–۱۳۹۸) و می‌خواهم زنده بمانم (۱۴۰۰–۱۳۹۹) ایفای نقش کرده‌است.

امیدوارم از دانلود و تماشای سریال میخواهم زنده بمانم قسمت 17 هفدهم رضایت داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز