خبرگزاری کار ایران

نمایندگی تعمیرات سونی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۱۷۸

اگر چه خرید ابزار و لوازم الکتریکی از برندهای مطرح، مزایای بسیاری دارد و به نوعی تضمین کننده کیفیت و طول عمر محصول به حساب می‌آید اما علت دیگری که می‌توان برای این امر مهم در نظر گرفت، وجود نمایندگی‌های تعمیرات است.

یکی از برندهای مطرحی که همه ساله افراد زیادی لوازم مورد نیاز خود از جمله یخچال و تلویزیون تا گوشی موبایل و رایانه را به اعتماد و اعتبار نام آن تهیه می‌کنند، برند سونی است. 

نمایندگی تعمیرات سونی از آن دسته نمایندگی‌هایی است که تقریباً در تمام شهرهای ایران شعبه داشته و به خدمات‌رسانی مشترکین و خریداران مشغول است.

برخی از شهرهای بزرگ با تراکم جمعیت زیاد مانند تهران داشتن تنها یک نمایندگی را در دستور کار خود قرار نداده و سعی کردند شعباتی را در چهار گوشه‌ی تهران برای آسایش مشتریان خود به وجود بیاورند. نمایندگی تعمیرات سونی در تهران از جمله نمایندگی‌هایی است که توانسته شعباتی را در مرکز شهر، شرق و غرب تهران ایجاد کند. این شعبات با خدمات گسترده‌ای که در مورد محصولات سونی از خود ارائه می‌دهند توانسته‌اند اعتماد مشتریان خود را به خوبی جلب کنند.

اما چه ویژگی‌هایی موجب می‌شود یک نمایندگی تعمیرات سونی، به عنوان بهترین و نمایندگی ارجح انتخاب شود؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی و تشریح ویژگی‌هایی که می‌بایست در عملکرد یک‌ نمایندگی نصب و تعمیرات متعلق به برند سونی جستجو نمود را برایتان شرح دهیم.

  • معتبر باشد

ممکن است جمله‌ی نمایندگی باید معتبر باشد، یک جمله کاملاً بدیهی و‌ پیش پا افتاده به نظر برسد؛ اما گفتنی است یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌بایست به آن توجه نمود این است که نمایندگی منتخب، رسمی و مورد اعتماد باشد. هنگامی که افراد محصولات مورد نظر خود را از برند مورد علاقه‌شان تهیه می‌کنند، خراب شدن آن کالا را دور از انتظار نمی‌بینند، چرا که هر قطعه‌ی کالا، عمر مشخصی دارد. اما پس از این خرابی، بسیاری از افراد به جای تعویض کردن کالای خریداری شده خود، اقدام به جستجو برای پیدا کردن یک نمایندگی معتبر و تعمیر خرابی پیش‌ آمده می‌کنند. تعداد افرادی که با این مشکل مواجه خواهند بود زیاد است و‌ بدیهی است که درآمد اشخاص فعال در حوزه تعمیرات نیز به نسبت بالا خواهد رفت.

نتیجه این امر تأسیس نمایندگی‌های غیررسمی است. استفاده از نمایندگی‌های تعمیرات غیررسمی ممکن است علاوه بر به بار آوردن هزینه‌های اضافی، سلامت کلی و کارکرد محصول را به خطر بیندازد. علت اهمیت معتبر و رسمی بودن نمایندگی تعمیرات سونی نیز در همین امر فوق مستتر است. برای کسب اعتماد در زمینه‌ی اعتبار یک نمایندگی تعمیرات سونی لازم است شماره تلفن و آدرس آن مکان را از پشت دفترچه گارانتی یادداشت کنید. چنانچه آدرس و تلفن نمایندگی نصب و تعمیرات در پشت دفترچه توضیحات خدمات پس از فروش سونی موجود نبود، می‌بایست این اطلاعات از محل‌های اطلاع رسانی رسمی چون تماس با شماره ۱۱۸ حاصل کرد.

  • فعال در زمینه‌های مختلف

دارا بودن کادری مجرب به خودی خود می‌تواند یکی از ویژگی‌های مثبت یک‌ نمایندگی تعمیرات سونی و همچنین دیگر برندهای موجود در بازار باشد. حال، هنگامی که این کادر مجرب به چند دسته تقسیم شده و در زمینه‌های کاری متفاوت با هم در یک‌ مکان مشغول به کار می‌شوند زمینه‌ساز محبوبیت بیشتر آن نمایندگی خواهند شد، چرا که این امر نشان از فعالیت تخصصی هر بخش دارد. افراد مختلف لوازم الکترونیکی مختلف و متعددی تهیه می‌کنند و نمی‌توانند برای تعمیر هر یک از آن‌ها به مکان متفاوتی مراجعه کنند. مثلاً ممکن است فردی همزمان یخچال و لپ تاپ‌اش از مارک سونی باشد و به علل مختلف قصد تعمیر هر دو را به صورت همزمان داشته باشد. قطعاً اگر نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی خدمات دیگری چون تعمیر تلویزیون، یخچال و .... را نیز در کنار آن ارائه کند، گزینه‌ی محتمل‌تری برای انتخاب شدن توسط کاربر است.

نمایندگی تعمیرات سونی در تهران

نکته‌ی دیگری که در این باره وجود دارد متفاوت از مبحث‌ هم‌زمانی تعمیرات است. ممکن است در دو بازه زمانی متفاوت، ابزار و لوازم کسی تحت تأثیر خرابی قرار بگیرد، در این صورت فرد به سبب اعتماد اولیه خود برای بار دوم هم به همان نمایندگی تعمیرات مراجعه خواهد کرد.

 

  • دارای شعبات مختلف باشد

مکان جغرافیایی نمایندگی تعمیرات امر بسیار مهمی است چرا که راه‌‌های دسترسی امروزه به علت محدودیت‌های راهنمایی و رانندگی، ترافیک و ... به شدت محدود و طولانی شده‌اند. این امر برای نمایندگی تعمیرات سونی در تهران و سایر شهرهای خیلی بزرگ بیش از سایر شهرها خودنمایی می‌کند. به طور مثال استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات سونی در شرق تهران برای ساکنین شمال و جنوب و غرب به راحتی قابل دسترسی نبوده و فرد برای رسیدن به آن متحمل زحمت فراوانی خواهد شد. این امر در رابطه با نمایندگی تعمیرات سونی در غرب تهران و سایر بخش‌های شهری نیز قابل تعمیم‌ است. صرفه جویی در وقت و هزینه را می‌توان از نتایج این امر دانست.

استفاده از قطعات و ابزار و لوازم درجه یک و مرغوب، همکاری با کادری مجرب و تکنسین‌هایی کوشا، امانت داری، عدم وابستگی به مسائل مالی، توجه زیاد به کیفیت کار تعمیراتی حتی پس از گذشت مدت زمان نسبتاً طولانی، تعمیر لوازم با استفاده از جدیدترین و به روزترین روش‌ها، استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و مدرن و ..... را می‌توان از دیگر ویژگی‌های لازم برای یک نمایندگی تعمیرات سونی منتخب دانست.

اگر قصد استفاده از خدمات یک نمایندگی معتبر تعمیرات سونی در تهران را دارید، پیشنهاد ما برای شما مراجعه به مجموعه تعمیراتی نمایندگی سونی است. نمایندگی سونی با در نظر گرفتن مزیت‌هایی چون ضمانت خدمات و قطعات به کار برده شده، ارسال رایگان، امکان عیب یابی تخصصی پیش از شروع تعمیرات، بهره بردن از دانش تکنسین‌های خارجی و ... همواره سعی بر اثبات مشتری مداری و اهمیت دادن به آسایش مراجعه کنندگان دارد. مجموعه تعمیرات نمایندگی سونی در زمینه‌های متعددی چون تعمیر موبایل، لپ تاپ، تبلت، ساعت هوشمند، تلویزیون و .... فعال می‌باشد.

شعب فعال این مجموعه در سطح تهران

نمایندگی تعمیرات سونی در تهران

آدرس شعب نمایندگی تعمیرات سونی :

شعبه مرکزی: تهران، خیابان جمهوری، بعد از خیابان اردیبهشت، پلاک 1250

شعبه شرق: خیابان گلبرگ غربی، بعد از میدان هلال احمر، نبش کوچه ۹۱، پلاک ۳

شعبه غرب: میدان کاج، خیابان سرو شرقی، نبش کوچه بهزاد، مجتمع شهریار، طبقه اول، واحد 2

گارانتی تعمیرات در مرکز تعمیرات سونی شامل چه مواردی میشود؟

  1. تعمیرات تلویزیون سونی
  2. تعمیر لپ تاپ سونی
  3. تعمیر تبلت سونی
  4. تعمیر گوشی سونی
  5. تعمیرات مانیتور سونی
  6. تعمیر دوربین سونی
  7. تعمیر کنسول بازی سونی

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات این مجموعه به طور مستقیم به آدرس الکترونیکی https://sony-services.com/ مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز