خبرگزاری کار ایران

کسب درآمد بالا با دستگاه میوه خشک کن

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۱۱۰

خرید دستگاه میوه خشک کن آراد ماشین و تولید چیپس میوه به وسیله آن، یک پیشنهاد عالی برای افرادی است که به دنبال کسب درآمد های بالا هستند.

تنوع محصولات در ایران بسیار بالاست و نسبت به کشورهای دیگر با قیمت تمام شده پایین تری می توان چیپس میوه تولید کرد. این عوامل سبب شده تا تولید کنندگان علاوه بر، برطرف کردن نیاز بازار داخلی با صادرات این محصول سود خوبی بدست آورند.

با خرید دستگاه میوه خشک کن می توان یک کسب و کار پردرآمد داشت. برای ورود به این کار نیاز به داشتن سرمایه زیادی نیست و در منزل یا یک کارگاه کوچک می توان خط تولید چیپس میوه راه اندازی کرد.

با محاسبه قیمت خرید میوه تازه و تمام هزینه هایی که برای تبدیل آن به میوه خشک نیاز است، به سودآور بودن این کسب و کار پی می بریم.

هرچه قیمت تمام شده محصول کمتر باشد سود حاصل از آن بیشتر خواهد بود. برای کم کردن قیمت تمام شده میوه خشک باید روی هزینه هایی که صرف خرید میوه تازه، دستگاه ها، تجهیزات و ... می شود دقت و مدیریت داشت. 

میوه مناسب برای خشک کردن را می توان به صورت مستقیم و با قیمت های بسیار پایین تری از کشاورزان خریداری کرد. مراجعه به میادین میوه و تره بار نیز یکی از راه های تهیه میوه با قیمت مناسب است.

 پیشنهاد می شود بررسی کنید که در شهر و جغرافیای محل زندگیتان چه محصولاتی تولید می شود، تا با کار روی آن محصول و با هزینه کمتر، بیشترین سود راببرید.

دستگاه خشک کن، اصلی ترین قسمت در زنجیره  تولید میوه خشک است. در ادامه این مقاله با انواع دستگاه خشک کن میوه، ویژگی های این دستگاه و بهترین شرکت های سازنده خشک کن آشنا خواهید شد.

 

کسب درآمد بالا با دستگاه میوه خشک کن

انواع دستگاه میوه خشک کن

دستگاه های خشک کن معمولا در مدل های کابینی، تونلی و دوار ساخته می شوند. هر سه مدل با مکانیزم حرارتی کار می کنند و توسط المنت یا مشعل های گازی و گازوئیلی گرمایی که برای خشک شدن محصولات مورد نیاز است فراهم می شود.

دستگاه میوه خشک کن کابینی جزو خشک کن های پر استفاده و محبوبی است که برای سه ظرفیت خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی طراحی و ساخته شده است.

توسط دستگاه خشک کن میوه کابینی انواع میوه ها(سیب، موز، توت فرنگی، آناناس، نارگیل، پرتقال، لیمو، گلابی، آلو، هندوانه، توت، کیوی و...)، صیفی جات(سیب زمینی، پیاز، کدو و...)، سبزیجات، گوشت، ماهی، میگو، کشک، گیاهان دارویی و ... را می توان خشک کرد و تنها تنظیمات دستگاه برای هر محصول متفاوت است.

در صورتی که حجم میوه، سبزی یا صیفی جات، بالا باشد می توان از دستگاه های خشک کن تونلی استفاده کرد. این دستگاه به صورت سفارشی و با توجه با ظرفیت تولید محصول ساخته می شود.

یکی از سازندگان موفق و بنام در حوزه دستگاه های خشک کن، شرکت آراد ماشین است. این شرکت به صورت تخصصی روی دستگاه های خشک کن کار می کند و  تمامی دستگاه هایی که برای راه اندازی خط تولید و بسته بندی میوه خشک نیاز است را با کیفیت بسیار بالا ارائه می کند.

خدمت ویژه این شرکت ارائه مشاوره رایگان به افرادی است که علاقه مند ورود به کار تولید میوه خشک در سطوح مختلف هستند.

 

ویژگی هایی که دستگاه میوه خشک کن باید داشته باشند

تمامی دستگاه های خشک کن، فارغ از نوع و ظرفیت آن باید دارای ویژگی هایی باشند و نداشتن یا ضعف در آن ها باعث عملکرد ضعیف یا نادرست دستگاه می شود.

  • دستگاه میوه خشک کن باید محصولات مختلف را به صورت کاملا یکدست خشک کند. نداشتن این ویژگی یک ضعف اساسی در خشک کن ها محسوب می شود.
  • اگر دستگاه شما توان مصرفی بالایی داشته باشد استفاده از آن صرفه اقتصادی نخواهد داشت. پس میزان سوخت مصرفی دستگاه مهم است.
  • استفاده از قطعات و تجهیزات با کیفیت در ساخت دستگاه خشک کن، باعث افزایش طول عمر دستگاه خواهد شد. بنابراین پیش از خرید این موضوع را نیز در نظر بگیرید.
  • بدنه دستگاه های خشک کن باید دارای عایق مناسبی باشد تا گرما، رطوبت و صدا از داخل کابین خارج نشود. XPS عایق بسیار مناسبی برای این کار است.
  • وجود سنسورهای رطوبت و دما نیز برای بررسی دمای کابین و رطوبت محصول نیاز است.
  • تخلیه دقیق و خودکار رطوبت دستگاه برای جلوگیری از تغییر رنگ و سیاه شدن محصول.
  • داشتن گارانتی و خدمات شرکت سازنده برای هر دستگاهی لازم است.

دستگاه های خشک کن آراد ماشین دارای 2 سال گارانتی است و این نشانه اطمینان این شرکت نسبت به کیفیت و عملکرد این دستگاه است.

کسب درآمد بالا با دستگاه میوه خشک کن

 

دستگاه میوه خشک کن خانگی

دستگاه خشک کن خانگی برای استفاده در منازل و راه اندازی کسب و کار خانگی بسیار عالی است. در هنگام خرید دستگاه خشک کن خانگی باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

ابعاد و شکل ظاهری دستگاه برای استفاده در منزل مناسب باشد. ممکن است بخواهید در آشپزخانه، تراس یا اتاق خود از آن استفاده کنید.

بدنه دستگاه دارای عایق های مناسبی در مقابل حرارت، رطوبت و صدا باشد. تا محیط اطراف گرم نشود، رطوبت وارد محیط نشده و صدای دستگاه نیز آزار دهنده نباشد.

میزان مصرف سوخت آن کم باشد تا استفاده از آن صرفه اقتصادی داشته باشد.

دستگاه خشک کن خانگی (مینور) شرکت آراد ماشین، تمام ویژگی های یک دستگاه میوه خشک کن خانگی مناسب را دارد. این دستگاه با دوسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش عرضه می شود.

پشتیبانان این شرکت تمام اطلاعات لازم برای کار با این دستگاه، شامل نصب و راه اندازی، مراحل خشک کردن محصولات مختلف، تنظیمات دما، زمان و رطوبت آن ها و ... را به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

 

دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی

دستگاه خشک کن نیمه صنعتی برای راه اندازی یک کارگاه کوچک میوه خشک قابل استفاده است. این دستگاه نسبت به دستگاه های خانگی ظرفیت بالاتری دارد.دارای ابعاد بسیار مناسبی است و حتی در منزل نیز میتوان از آن استفاده کرد.

میوه خشک کن نیمه صنعتی آراد ماشین به صورت گازی، برقی یا دوگانه ساخته می شود. دارای سنسورهای رطوبت و دما بوده و گردش هوای گرم و تخلیه رطوبت در آن به صورت خودکار انجام می شود.

 

دستگاه میوه خشک کن صنعتی

برای تولید میوه خشک در حجم های بالا از دستگاه های خشک کن صنعتی استفاده می شود. در خشک کن های کابینی ظرفیت دستگاه با تعداد سینی ها و ابعاد آن قابل محاسبه است.

دستگاه های خشک کن صنعتی آراد ماشین در سه مدل تک کابین، دو کابین و سه کابین ساخته می شوند.

مشخصات و ویژگی های دستگاه میوه خشک کن صنعتی کابینی آراد ماشین:

  • دارای 42 الی 168 عدد سینی با ابعاد 72*72 سانتی متر
  • مجهز به سیستم سیرکولاسیون هوای گرم(گردش یکنواخت هوای گرم)
  • مجهز به کنترلر هوشمند و دارای حافظه
  • بدنه سه لایه (ساندویچ پنل) و پوشش داده شده با رنگ الکترواستاتیک
  • دارای عایق XPS
  • سوخت مصرفی: گاز، برق، گازوئیل، دوگانه یا سه گانه
  • پایین بودن میزان مصرف سوخت
  • جنس سینی ها کروم آبکاری شده، استیل یا گالوانیزه است
  • با توجه به نیاز و درخواست مشتری امکان سفارشی سازی دستگاه وجود دارد.

 وجود حافظه در این دستگاه سبب می شود تا تنظیمات با قطع برق و خاموش شدن دستگاه ذخیره شود. بنابراین نیازی به تنظیمات مجدد و سر زدن به دستگاه نیست و با وصل جریان برق دستگاه به صورت اتوماتیک به کار خود ادامه می دهد.

علاوه بر خشک کن،تمامی دستگاه های مورد نیاز در خط تولید میوه خشک مانند دستگاه شستشو، اسلایسر، پوست کن، هسته گیرو انواع دستگاه های بسته بندی(دستگاه های توزین، سیل وکیوم، پرکن، دستگاه دوخت، شیرینگ پک و...) توسط شرکت آرادماشین طراحی و تولید می شود.

کسب درآمد بالا با دستگاه میوه خشک کن

 

ارائه مشاوره رایگان راه اندازی کسب و کار تولید میوه خشک

پیش از ورود به هر کسب و کاری باید اطلاعات کافی در مورد آن کسب کنید، با افراد با تجربه صحبت کنید و از دانش آن ها استفاده کنید. این کار باعث می شود تا چالش ها، مشکلات و دشواری هایی که ممکن است بعد ها با آن مواجه شوید را از قبل بدانید و بهترین تصمیم ها را بگیرید.

برای دریافت مشاوره رایگان یا دریافت اطلاعات در مورد قیمت دستگاه میوه خشک کن و دیگر محصولات این شرکت می توانید به صورت حضوری، آنلاین یا تماس تلفنی با کارشناسان آراد ماشین در ارتباط باشید.

تیم حرفه ای مشاوران و کارشناسان آراد ماشین با داشتن تجربه ای 10 ساله به صورت کاملا رایگان به افراد علاقه مند به تولید میوه خشک مشاوره می دهند.

کسب درآمد بالا با دستگاه میوه خشک کن

 

معرفی شرکت آراد ماشین

شرکت آراد ماشین سازنده دستگاه ها و ماشین آلاتی است که در صنایع غذایی از آن استفاده می شود. این دستگاه ها شامل دستگاه میوه خشک کن، دستگاه های بسته بندی، دستگاه های آبگیری صنعتی، دستگاه تفت و شورکن آجیل و خشکبار، دستگاه فلافل زن، انواع فر قنادی و ... می باشد.

امکان ارسال دستگاه های این شرکت به تمام نقاط ایران وجود دارد. کیفیت دستگاه های ساخته شده قابل رقابت با نمونه های خارجی است و کشورهای ترکیه، عمان، عراق، افغانستان، ارمنستان، پاکستان، استرالیا و... از دستگاه ها و ماشین آلات آراد ماشین در خطوط تولید محصولات خود استفاده می کنند.

آدرس شرکت آراد ماشین: تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

راه های ارتباط با کارشناسان فروش و مشاوران آراد ماشین:

09120807304

09120210556

02191300269

aradmachinery@

AradMachinery.com

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز