خبرگزاری کار ایران

چرا خرید اینترنت تک نت میتونه عاقلانه‌ترین انتخاب برای شما باشه؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۰۲۹

تا 50 درصد تخفیف خرید اینترنت پرسرعت   +ADSL2  تک نت؛ ویژه اعضای خانواده بزرگ تک نت در سراسر کشور

امروزه استفاده از اینترنت بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان های قرن بیست و یکم شده است. قرنی که به راستی باید آن را عصر دیجیتال نامید. در این عصر، زیستن بدون اینترنت یعنی زیستن بدون اکسیژن؛ چرا که دریچه ورود هر فرد به عصر دیجیتال تنها از رهگذر برخورداری از چنین امکانی صورت می گیرد و هیچ کس نمی تواند بدون وجود اینترنت کاری از پیش ببرد. بر این اساس بهره مندی از اینترنت پرسرعت   +ADSL2 به عنوان یکی از مهم ترین مولفه های زندگی در این زمانه به حساب می آید. شرکت تک نت نیز با درنظر داشتن این امر و با سابقه درخشان چندین ساله خود در این زمینه، سعی کرده است مسیر ورود به این عصر پرشکوه را برای کاربران خود در سراسر کشور هموار سازد.

می توان گفت بهره مندی از اینترنت پرسرعت   +ADSL2 تک نت از جمله آسان ترین و کم هزینه ترین شیوه های ورود شما به دنیای وب و عصر دیجیتال است. و رمز عبور شما برای عبور از دروازه عصر دیجیتال نیز برخورداری از اینترنت پرسرعت تک نت خواهد بود. ADSL  (Asymmetric Digital Subscriber Line) فناوری است که برای برقراری ارتباط هرچه سریعتر طراحی  و در اختیار کاربران اداری و خانگی قرار گرفته است. اینترنت پرسرعتی که شما با داشتن یک خط تلفن و با استفاده از این سرویس قادر خواهید بود به آسانی و با سرعتی بالا؛ و البته بدون هرگونه قطعی به هر کجای این دنیای نامحدود که بخواهید سفر کنید.

اینترنت پرسرعت   +ADSL2 تک نت تا به حال توسط طیف وسیعی از کاربران مورد استفاده قرار گرفته و رضایت خاطر بسیاری از آنان را جلب کرده است. این سرویس حداکثر سرعت دانلود 16 مگابیت و آپلود 1 مگابیت را در اختیار کاربران قرار داده و از این حیث می تواند برای انجام بسیاری از امور از جمله رفع نیازهای کاربران خانگی و بسیاری از شرکت ها و استارت آپ های کوچک و بزرگ به کار گرفته شود. درواقع باید گفت اینترنت پرسرعت ADSL2+ تک نت پاسخی است برای کسانی که به دنبال سرعت در استفاده از اینترنت هستند و زمان برای آن ها حرف اول را می زند.

از جمله مهم ترین مزیت های اینترنت پرسرعت +ADSL2 شرکت تک نت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی آسان و راه اندازی سریع آن برای کاربران
  • پوشش دهی اینترنت پرسرعت در سراسر کشور
  • اتصال سریع و بدون قطعی به اینترنت
  • هزینه بسیار پایین و ارائه بسته ها و تخفیف های متنوع
  • سرعت دانلود تا 16 مگابیت و آپلود 1 مگابیت
  • استفاده از خط تلفن بدون مشغول شدن آن
  • کیفیت و پایداری بسیار مناسب‌ اینترنت در طول ساعات شبانه روز

ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 و خدمات تکمیلی و جانبی آن، از بارزترین فعالیت‌های شرکت تک نت محسوب می‌شود. افزون بر این، دستیابی به چنین امکانی در گرو سرمایه‌گذاری قابل توجه بر روی به روزترین فناوری ها و تجهیزات دسترسی به اینترنت پرسرعت  +ADSL2است که شرکت تک نت با بهره مندی از آن توانسته است تجربه بی نظیری را برای کاربران خود به ارمغان آورد. بر این اساس شرکت تک نت با استفاده از یک دهه تجربه در زمینه ارائه سرویس های اینترنت و شبکه، اقدام به ارائه خدمات قابل توجه به کاربران خود در سراسر کشور با قیمت های استثنایی کرده است.

شرکت تک نت با عنایت به  استقبال چشمگیر کاربران خود در سراسر کشور و رضایت بسیار بالای آنان از عملکرد اینترنت پرسرعت +ADSL2 تک نت، اقدام به ارائه طرح های تخفیفی خاص و ویژه تا 50 درصد تخفیف خرید اینترنت پرسرعت؛ ویژه اعضای خانواده بزرگ تک نت در سراسر کشور نموده است.

بر این اساس شما می توانید به 2 روش آنلاین و تلفنی خرید خود را انجام دهید:

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از ساعت 8 تا 24 با شماره تلفن 02145574110 تماس حاصل کرده و از کارشناسان فروش ما مشاوره بگیرید. همچنین می توانید اطلاعات خود را ثبت کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

از اینکه تک نت را انتخاب کرده اید از شما سپاسگزاریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز