خبرگزاری کار ایران

یک مرکز مشاوره خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۰۱۹

مشاوره آرام من با ارائه خدمات بهداشت روان به افرادی که می خواهند زندگی بهتری داشته باشند، به اعضای جامعه کمک می کند. به طور معمول، همه مشاوران دارای سوابق آموزشی مشابه، همچنین فلسفه در مورد بهترین دوره درمان هستند. درمان ممکن است به افراد در هر سنی از جمله کودکان خردسال به دلیل انواع مشکلات رفتاری انجام شود. مشتریان در مرکز مشاوره یگانه  شامل کسانی هستند  که خودشان به دنبال خدمات هستند یا کسانی که مجبور به دریافت درمان توسط سیستم دادگاه هستند.

مسائل جدی یا مزمن سلامت روان

درمانگران مرکز مشاوره آرامش من به مشتریان کمک می  کنند تا از برخی از ناراحتی های عاطفی که می تواند همراه با مشکلات روانی شدید یا مزمن باشد، راحت شوند. در چنین مواردی، هدف ایجاد ثبات و بهبود مقابله با تعیین اینکه آیا درمان شدیدتر نشان داده می شود ، است. در صورت نیاز به درمان طولانی مدت یا خدمات تخصصی، متخصص درمان ارجاع به منابع جامعه را توصیه می کند. مشاوره، درمان و روانشناسی اغلب توسط جامعه با تصورات غلط کلیشه می شوند.

با این حال، درمان موثر، مشاوره با کیفیت و روان درمانی در مورد یک رابطه، رشد مهارت ها، تکنیک های یادگیری و بهبود مفهومی است که از خود و دنیای اطراف خود داریم.

 ما در مرکز مشاوره یگانه سعی داریم با ارائه خدمات مشاوره خانواده و مشاوره فردی به رفع پریشانی، ایجاد انعطاف پذیری، بهبود عزت نفس و در نهایت بهبود زندگی  شما کمک کنیم و  هرچه این روند موفقیت آمیزتر باشد ، اثبات تصورات غلط و دیدن و پذیرش درمان و مشاوره از نظر واقعی آنها آسان تر است.

ویژگی  مرکز مشاوره یگانه

مشاوره فرایندی بین مشتری و درمانگر برای کشف مشکلات، یادگیری دیدن واضح مسائل و تسهیل تغییرات مثبت است.

این روند بر اساس رابطه اعتماد، رازداری و احترام متقابل بنا شده است. عملکرد مشاوره ریشه در سنت های انسان دوستانه ، رفتاری و شناختی دارد. همه اینها در روانشناسی مثبت نیز دیده می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. مشاورین ما در مرکز مشاوره یگانه می توانند  با شما این رابطه صمیمانه را ایجاد کنند .

تحقیقات زیادی برای حمایت از رویکردهای عملی مشاوره وجود دارد. اصطلاح "بهترین روش ها" بیانگر این است که شواهد تجربی از تأثیر رویکردها و تکنیک های خاص پشتیبانی می کند.

مرکز مشاوره آرامش من همچنین در جهت انتخاب درست و درک بهتر تفاوت ها در جهت مشاوره ازدواج  زوج درمانی هم  خدمت رسانی می کند.

برای دستیابی به بهترین نتیجه ، بسیار مهم است که برخی از مشکلات مشتری را با رویکردهای مشاوره ای خاص تطبیق دهید.

یک مشاور در مرکز مشاوره یگانه چه کاری انجام می دهد؟

مشاوران  در مرکز مشاوره یگانه که یک مرکز مشاوره تهران است به افراد، زوجین ، خانواده ها و گروه هایی که با مسائلی که سلامت روانی و سلامتی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد سر و کار دارند راهنمایی می کنند. بسیاری از مشاوران با استفاده از الگوی "سلامتی" (در مقابل مدل "بیماری") که نقاط قوت مشتری را برجسته و تشویق می کند ، با نگاه کلی به کار خود نزدیک می شوند.-

مشاوره فردی

مشاوره فردی یک فرصت شخصی برای دریافت حمایت و تجربه رشد در دوره های چالش برانگیز زندگی است. مشاوره فردی می تواند به یک شخص کمک کند تا با بسیاری از موضوعات شخصی زندگی مانند خشم ، افسردگی ، اضطراب ، مصرف مواد ، ازدواج و چالش های روابط ، مشکلات والدین ، مشکلات مدرسه ، تغییرات شغلی و غیره روبرو شود.

مشاوره فردی (که گاهی اوقات روان درمانی ، گفتار درمانی یا درمان نیز نامیده می شود) فرایندی است که از طریق آن مشتریان در یک محیط امن ، دلسوز و محرمانه با یک پزشک کلینیک بهداشت روان آموزش می یابند. مشاوره به افراد این امکان را می دهد تا احساسات، باورها و رفتارهای خود را کشف کنند، از طریق خاطرات چالش برانگیز یا تأثیرگذار کار کنند، جنبه هایی از زندگی خود را که دوست دارند تغییر دهند شناسایی کنند، درک بهتری از خود و دیگران داشته باشند، اهداف شخصی خود را تعیین کنند و برای تغییر مطلوب تلاش کنند.

مشاوره فردی مشاوره ای است که با توجه به نگرانی های فوری یا نزدیک فرد در آینده انجام می شود. مشاوره فردی ممکن است شامل مشاوره و برنامه ریزی شغلی، غم و اندوه پس از مرگ عزیز شما یا مقابله با مشکلات کار در شغل باشد. مشاوره فردی بحث فردی در میان مشاور و مشتری است، شخصی که به دنبال درمان است این دو اتحاد، رابطه یا پیوندی ایجاد می کنند که اعتماد و رشد شخصی را امکان پذیر می کند.

اهداف ، دفعات و مدت زمان درمان در مرکز مشاوره یگانه چگونه تعیین می شود؟

یک مرکز مشاوره خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

به طور کلی ، هدف از روان درمانی گفتگو از طریق نگرانی های مربوط به بهداشت روان و کمک به مشتریان مرکز مشاوره یگانه در بهبود، رشد و حرکت به سمت زندگی پربارتر و دارای سلامت روانشناختی است. درمان خوب مبتنی بر مشتری است و اهداف خاص برای درمان توسط شما و درمانگر تعیین می شود.

جلسات روان درمانی فردی به طور معمول بین 45 تا 50 دقیقه طول می کشد. دفعات و مدت زمان درمان بستگی زیادی به نیازها، اهداف درمانی و پیشرفت شما دارد. بسیاری از نگرانی ها با درمان کوتاه مدت به راحتی برطرف می شوند و سایر نگرانی های مزمن یا پیچیده تر، قبل از تحقق بهبود ، به تعهد طولانی مدت احتیاج دارند.

تحقیقات نشان داده است که نتایج روان درمانی به عودهای کمتری از شرایط شایع مانند افسردگی و اضطراب متوسط ​​منجر می شود و تاثیرات مثبت خوب درمانی فراتر از درمان است. در حقیقت، بسیاری از مشتریان مدتها پس از پایان درمان، شرایط بهبود یافته را گزارش می دهند.

به طور کلی، روان درمانی اغلب برتر از داروهای روانگردان یا درمان های پزشکی به تنهایی است که ممکن است عوارض جانبی مضر ایجاد کند. علاوه بر این، بسیاری از روش های درمانی مبتنی بر شواهد هستند، به این معنی که آنها تحت مطالعات تحقیقاتی و مشاهدات بالینی قرار گرفته اند، برای اثربخشی آنها تجزیه و تحلیل شده است. این روش های درمانی در مرکز مشاوره یگانه به کار گرفته می شود.

چه چیزی یک مشاور عالی را ایجاد می کند؟

یک مشاور واقعاً عالی با توسعه ماهرانه اتحاد درمانی، ایجاد روحیه، ایجاد سریع تمرکز بر اهداف قابل دستیابی، انتخاب منطقی روشهای مبتنی بر شواهد، به حداکثر رساندن فرصتهای تغییر خارج از جلسه و تسهیل پیگیری درمان و پیگیری برای اطمینان از اینکه دستاوردهای درمانی مدتها پس از خاتمه حفظ شده اند.

شما می توانید این مشاوره های عالی را در مرکز مشاوره یگانه بدست آورید.

سه مهارت یا ویژگی مفید برای داشتن یک مشاور کدامند؟

-  توانایی ایجاد روابط مستحکم، خواه در مشاوره یک جلسه ای، یا مشاوره طولانی مدت با هر مشتری یا با همکاران و جوامع.

  - توانایی احساس و انتقال عطوفت و فروتنی، حتی در شرایط چالش برانگیز، بدون اینکه حقیر باشد. چالش تلفیقی و پشتیبانی از مشتریان.

-  توانایی انتقال به مشتریان و همچنین سیاست گذاران، اعضای جامعه، مدیران و سرمایه گذاران، اهمیت رفاه و عوامل تعیین کننده آن.

مرکز مشاوره یگانه با بهترین مشاوران در همه زمینه های فردی، خانوادگی و اجتماعی به شما کمک می کند تا خیالی آسوده و آرام را تجربه کنید. مرکز مشاوره در شهر تهران میزبان شما در جهت رفع مشکلات روحی و روانی شما می باشد .

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز