خبرگزاری کار ایران

اسپیس نمایشگاهی چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۰۱۳

اگر نمایشگاه‌های ملی یا بین المللی و یا حتی نمایشگاه‌های فصلی رفته اید، غرفه‌هایی را مشاهده کردید که بسیار منظم هستند. که از جنس اسپیس فریم هستند اگر شما نیز قصد برگزاری نمایشگاه دارید می‌توانید با اجاره اسپیس نمایشگاهی از مزایای آن که شامل مقاومت و استحکام و زیبایی و مقرون به صرفه بودن است بهره برد.

ممکن است شما در گذشته یک نمایشگاه ملی یا بین المللی رفته باشید و یا در اخبار در تلویزیون و یا سایر رسانه‌ها در مورد آن شنیده اید. اگر به فضای داخلی نمایشگاه توجه کنیم متوجه اتاقک هاییمی‌شویم، که به صورت حرفه ای از هم جدا شدند. با توجه به آنکه تا حدودی در مورد ساختار آنها اطلاع دارید امروز بنا داریم در رابطه با اجاره اسپیس نمایشگاهی صحبت کنیم. شاید برایتان پیش آمده باشد و حتی قصد برگزاری نمایشگاه و همایش را در شهر یا محل سکونت خود داشته باشید یا حتی از مسئولان آموزشگاهی هستید و قصد دارید برای هنرآموزان خود نمایشگاهی برپا کنید، اسپیس را اگر بخواهیم تعریف کنیم سازه های منظم و نسبتاً مستحکم هستند. که برای ایجاد غرفه ها و جداسازی آن ها و همچنین برای نگهداری بنرها و تابلوها، از آنها استفاده می شود. با توجه به استحکام و مقاومت آنها در برابر شرایط آب و هوایی مختلف همچنین مقاومتی که در برابر انواع مواد شیمیایی دارند این محصول را منحصر به فرد کرده است. برای نمایشگاه معمولاً از این وسیله استفاده می‌شود. اجاره اسپیس نمایشگاهی غالبا توسط نهادهای برگزار کننده نمایشگاه صورت می‌گیرد. یکی ازدلایلی که معمولاً از اسپیس برای فضای نمایشگاهی استفاده می‌شود، ساختار زیبای آن است. ساختار اسپیس‌ها به گونه ای طراحی شده که در عین حفظ استحکام و قابلیت تحمل وزن می‌تواندکار اصلی خود یعنی جداسازی فضا را به خوبی انجام دهد. شاید شما هم برای برگزاری نمایشگاه در فکر اجاره اسپیس نمایشگاهیهستید و همینطور می خواهید بدانید که چطور میتوان یک اسپیس را اجاره کرد؟ یا به طور کلی چرا برای برگزاری نمایشگاه ها، اجاره اسپیس نمایشگاهی پیشنهاد می‌شود و معمولاً از خرید آن سخن به میان نمی‌آید؟

اسپیس نمایشگاهی چیست؟

اجاره اسپیس نمایشگاهی شیلتر چگونه است؟

یکی از دلایلی که معمولاً ثابت و مشهود است این است که اکثر نمایشگاه ها به صورت موقت برگزار می‌شوند و قصد ندارند نمایشگاه دائمی را برگزار کنند معمولاً از این سازه به صورت اجاره استفاده می شود و بسیاری دنبال اجاره اسپیس فریم ارزان هستند برای نمایشگاه ها از آنها استفاده میشود. اجاره اسپیس فریم ها در شهرهای مختلف صورت می‌گیرد، اما در پایتخت به دلیل وجود نمایشگاه‌های متعدد معمولاً استقبال بیشتری می شود. پس برای اجاره اسپیس فریم در تهران می‌توان به مراکز و یا نمایندگی های ارائه دهنده این محصول مراجعه کرد. همچنین برای اجاره اسپیس فریم در کرج نیز می‌توان به مراجعی که در این شهر و یا سایر شهرها مراجعه کرد. با توجه به دلایلی که گفته شد اجاره اسپیس نمایشگاهی معمولاً به دلیل موقتی بودن نمایشگاهها و همچنین به دلیل شکل و ساختار منظم و قابلیت مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف همچنین شرایط فیزیکی مختلف استقبال بیشتری نسبت به سایر محصولات مشابه صورت می گیرد. اما اگر اجاره اسپیس نمایشگاهیرا دارید باید به نکاتی توجه کنید ابتدا باید متذکر شد.

اسپیس نمایشگاهی چیست؟

 اجاره اسپیس نمایشگاهی شیلتر چه مزایایی دارد؟

اول آنکه باید تلاش کنیم، که از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنیم، اجاره اسپیس نمایشگاهی به ما کمک می کند که بخش مهمی را از هزینه کار نمایشگاه پرداخت نکنیم، یعنی به جای آنکه ما هزینه هنگفتی را بابت خرید اسپیس فریم هزینه کنیم با اجاره اسپیس کار خود را انجام دهیم. با توجه شواهد استفاده از این ساز برای ما مقرون به صرفه است معمولاً برای برگزاری نمایشگاه‌ها از اسپیس استفاده می‌شود چون هزینه ی اجاره اسپیس نمایشگاهی از جهت مادی برای ما مناسب است. نکته دیگری که باید در رابطه با اجاره اسپیس متذکر شویم ساختار اسپیس فریم ها است که منظم و زیبا هستند. مثلا اگر شما به جای اسپیس فریم از ابزار مختلف دیگری استفاده کنید یعنی از سازه‌های مانند داربست، میله، ستون و یا انواع مختلف دیگر استفاده کنید علاوه خطراتی که به دلیل سنگینی وزن آنها وجود دارد سازه منظمی را در اختیار شما قرار نمی دهد. پس دقتی که در اسپیس وجود دارد برای اموری که ظرافت خاصی را می‌طلبد بسیار مناسب تر است. در حقیقت می‌توان عنوان کرد دقتی که در اسپیس فریم برای طراحی و جداسازی فضاها وجود دارد تا حدودی منحصر به فرد است، این قابلیت سبب شده که اجاره اسپیس نسبت به سایر سازه های مشابه در اولویت قرار گیرد نکته بعدی که در رابطه با اجاره اسپیس فریم ها باید عنوان کرد هزینه اجاره ارزان آنهاست یعنی اجاره اسپیس فریم ارزان سبب شده تا ما نسبت به خرید آنها و یا اجاره سازه های مشابه آن خودداری کنیم. نکته دیگری که در اجاره اسپیس نمایشگاهی وجود دارد حالت پذیری مناسب آنهاست یعنی زمانی که شما قصد برگزاری نمایشگاه دارید، می توانید با شکل خاصی که مدنظر خودتان است با استفاده از حالت پذیری هایی که در اسپیس فریم ها وجود دارد اشکال مختلف مانند هلال‌ها و سایر طرح های مرتبط را با آنها بدهید تا سازه مورد نظر خود را بدست آورید. نکته دیگری که در مورد اجاره اسپیس نمایشگاهی لازم به ذکر است وزن پایین و جابجایی راحت آنهاست. یعنی شما بدون استفاده از افراد زیاد می توانید آنها را جابجا کرده و همچنین در نصب آنها نیز هر کس می تواند اقدام کند، مثلا شما به عنوان مجری یک نمایشگاه می توانید به تنهایی را با کمک چند نفر که نیاز به تخصص خاصی هم ندارد نسبت به نصب آنها اقدام کنید. چرا که در زمان اجاره اسپیس نمایشگاهی شما علاوه بر سازه ها مقداری پیچ و مهره دریافت خواهید کرد که به کمک آن ها و می توانید اتصال ها را به هم برقرار کرده و سازه های منظمی را به وجود بیاورید. در نهایت همه این نکاتی که گفته شد برای این است که اگر قصد برگزاری مراسم خاصی دارید که نیاز به غرفه های مشخصی می باشد می توانید با اجاره اسپیس نمایشگاهی قسمت مهمی از مسائل خود را حل کرده و کار خود را به نحو عالی انجام دهید چرا که جداسازی به وسیله اسپیس فریم ها علاوه بر زیبایی و قیمت مناسب همچنین نصب آسان و همچنین و راحت آنها، ساختاری زیبا را به سازه شما می‌دهد و فضای متناسب با دکور مد نظر شما طراحی می‌شود. اجاره اسپیس باتوجه به دلایلی که گفته شده ممقرون به صرفه است و هم می‌تواند انتظارات شما را از یک نمایشگاه به صورت کامل برآورده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز