خبرگزاری کار ایران

تماشای این فیلم های سینمایی را از دست ندهید

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۹۸۷

در این روزهایی که به علت شیوع کرونا اقبال با سالن‌های سینما کم شده است، تماشای فیلم های سینمایی در منزل می‌تواند گزینه و انتخاب خوبی برای هنر دوستان و علاقه‌مندان به سینما باشد.

در این مطلب به معرفی بهترین فیلم‌های سینمایی اکران شده در شبکه نمایش خانگی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

فیلم‌هایی که در این مطلب به شما معرفی خواهند شد عبارتند از:

فیلم بعد از تو

فیلم بعد از تو فیلمی به کارگردانی و نویسندگی فرهاد نجفی و محصول سال ۱۳۹۸ است. دختری که به دنبال خوشبختی در هرج‌ومرج این جهان پرسه می‌زند، وارد یک تاکسی می‌شود، غافل از اینکه چگونه زندگی او برای همیشه تغییر خواهد کرد.

از بازیگران فیلم ایرانی یک شب در تهران باید به افرادی چون مینا وحید و تیرداد کیایی اشاره کنیم.

فرهاد نجفی کارگردان جوان و البته نسبتا با تجربه‌ای است که تاکنون دو سریال و سه فیلم سینمایی را در کارنامه کاری‌اش به ثبت رسانده است. او پیش از فیلم سینمایی بعد از تو، فیلم‌های چارسو (1391) و حرکت اول (1387) را ساخته و در عرصه سریال‌سازی نیز سریال‌های ماتادور (1391) برای شبکه یک و آسپرین (1395) را برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده است. در بعد از تو یا فیلم یک شب در تهران (One Night In Tehran)، نجفی به سراغ موضوعی حساس به نام تجاوز رفته است. اما کلیت فیلم او درباره این موضوع نیست و فراتر از مسئله تجاوز، فیلم ایرانی بعد از تو به مضامینی چون عشق و انتخاب‌های اشتباه افراد نیز می‌پردازد.

فیلم زیر نور کم

زیر نور کم فیلمی در ژانری خانوادگی-اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی «محمد پرویزی» و تهیه کنندگی «احسان رسول اف» و محصول سال 1399 کشور ایران است.

تماشای این فیلم های سینمایی را از دست ندهید

بازیگران مطرح سینمای ایران از جمله «صابر ابر»، «لیلا زارع»، «حمیدرضا آذرنگ» و «بهناز جعفری» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

زیر نور کم که اولین تجربه محمد پرویزی در مقام کارگردان است، داستانی با مضمونی اجتماعی دارد.

«من از آدم هایی که از زندگی ام رفته اند (تا به امروز) خلاصی ندارم. نمی توانم آنها را جایی رها کنم، چون به شکل های متفاوتی بازمی گردند و با لحظه های خوبِ زندگیم ترکیب می شوند. این درهم تنیدگی آنها گاهی تکان دهنده است. سر زده کسی از راه می رسد دور میزی که نباید باشد حاضر می شود. شده با آنها ساعت ها و یا روزها جایی دیگری بوده ام. همین وقت هاست که زندگی ام زیر و رو می شود ... به این خاطرِ که جایی که هستم یا باید تاریک تاریک باشه، یا روشن روشن ... من از ماندن «زیر نورِ کم» می ترسم.»

فیلم شنای پروانه

بدون شک جذاب‌ترین انتخاب شما فیلم شنای پروانه خواهد بود.

«شنای پروانه» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1398 به کارگردانی «محمد کارت» و تهیه کنندگی «رسول صدرعاملی» است.

این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و برنده سیمرغ بلورین 6 رشته از جمله بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای «امیر آقایی» و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای «طناز طباطبایی» شد.

تماشای این فیلم های سینمایی را از دست ندهید

فیلمی از زنی به نام پروانه که مشغول شناست، در فضای مجازی منتشر می شود. حالا شوهر پروانه و برادر شوهرش به دنبال انتقام از عامل این بی آبرویی هستند و این شروع ماجراست...

این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم امیر آقایی، جواد عزتی، طناز طباطبایی، مه لقا باقری، پانته آ بهرام , علی شادمان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دیدن این فیلم جرم است

جوانی بسیجی پس از آن که همسر محجبه اش مورد ضرب و شتم یک شهروند قرار می گیرد و نهایتا منجر به سقط جنینش می شود، تصمیم می گیرد با دستگیری ضارب او را به سزای عملش برساند اما زمانی که مشخص می شود ضارب یکی از اشخاص رده بالای حکومتی است، کار به جاهای پیچیده می کشد…

تماشای این فیلم های سینمایی را از دست ندهید

بازیگران فیلم دیدن این فیلم جرم است: مهدی زمین پرداز، امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل، محمود پاک نیت، حمیدرضا پگاه، احسان امانی، حمید ابراهیمی، حسن زارعی، محمدرضا مالکی، مرتضی زارع.

فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است (Watching This Movie Is a Crime) فیلمی درام؛ سیاسی و جنایی به نویسندگی و کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه محصول سال ۱۳۹۷ کشور ایران و حوزه هنری است؛ این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد؛ این فیلم که چندین بار توقیف شده بود و سازمان سینمایی مانع از اکران عمومی آن شده بود پس از مدتی وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

در این مطلب بهترین فیلم‌های سینمایی که می‌توانید در شبکه خانگی به تماشای آن بنشینید را به شما معرفی کردیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز