خبرگزاری کار ایران

سانترال یا مرکز تلفن چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۹۷۱

از گذشته تا به امروز تکنولوژِی های سانترال شاهد پیشرفت های فراوانی بوده است. همین موضوع باعث شده است کسب و کارها بفکر توسعه زیر ساخت ارتباطی خود باشند.

سانترال مرکز تلفنی است که میتواند در مجموعه ها خطوط تلفن را مدیریت میکند. استفاده از سانترال در شرکت ها باعث بهتر شدن ارتباطات تلفنی میشود.

در حال حاضر اکثر شرکت هایی که با مشتریان در ارتباط هستند از سانترال استفاده میکنند که همین امر موجب بالا رفتن سرعت ارتباطات میگردد.

همان طور که می دانید ضروری ترین کار در یک شرکت ارتباط مستمر و پیگیر با مشتریان است. سانترال ها در نوع های مختلفی وجود دارد که هر کدام قابلیت مختلفی را ارائه میدهند. ما در این متن قصد داریم شما را با سانترال پاناسونیک و قابلیت ها آشنا سازیم.

سانترال چه کاربردی دارد ؟

همان طور که در قبل گفتیم سانترال یا مرکز تلفن در مدیریت خطوط مجموعه ها نقش مهمی دارد. سانترال ها با توجه به نیازهای کاربران به خوبی میتوانند کاربرد و قابلیت های فراوانی را در اختیار مجموعه ها قرار دهند.

یکی از کاربرد های سانترال استفاده چندین خطوط در تلفن میباشد. سانترال با امکان استفاده چندین خطوط مختلف در تلفن میتواند کمک فراوانی به کاربران کند. از دیگر کاربرد سانترال تلفن گویا میباشد که مشتریان با تماس گرفتن میتوانند بخش مورد نظر خود را انتخاب کنند.

در سانترال ها قابلیتی وجود دارد که که به راحتی میتوان با داخلی دیگر در یک مجموعه تماس گرفت. این قابلیت تماس بصورت رایگان در این دستگاه ها طراحی شده است که میتواند به بهبود هزینه ها کمک فراوانی کند.

قابلیت ها و امکانات سانترال

تماس رایگان بین داخلی ها

تلفن گویا مشتریان

مدیریت خطوط تلفن

امکان ضبط پیغام

انتقال تماس به سایر خطوط

پرینت گزارشات تماس

انواع ظرفیت سانترال

سانترال ها جهت استفاده کاربران در ظرفیت های مختلفی تولید شده اند. در سانترال های پاناسونیک ظرفیت این دستگاه ها به دو دسته تقسیم میشوند. ظرفیت این دستگاه ها با در نظر گرفتن نیاز کاربران در دو دسته کم ظرفیت و پرظرفیت با توجه به خطوط مورد نیاز در دسترس هستند.

دستگاه های سانترال پاناسونیک با قابلیت ها و ویژگی های فراوانی که دارد, در ایران مورد توجه عموم قرار گرفته است و دارای محبوبیت بسیاری میباشد. ما در ادامه به معرفی سانترال کم ظرفیت و پرظرفیت میپردازیم.

سانترال پاناسونیک TES824

مدل سانترال TES824 از سری دستگاه های کم ظرفیت شرکت پاناسونیک میباشد. این دستگاه با در نظر گرفتن نیاز کسب و کارها تعداد خطوطی را با قابلیت های فراوان ارائه میکند. این مدل دستگاه از مدل های محبوب پاناسونیک بوده که با توجه به کم ظرفیت بودن آن امکانات کاربردی ای را در اختیار کاربران قرار میدهد.

البته سانترال 824 با امکان اضافه کردن کارت های افزایش خطوط قابلیت ارتقا دارند. طراحی این دستگاه به گونه ای بوده است که با کارت های ارتقا میتوانید ظرفیت خطوط را افزایش دهید. این سانترال با نصب کارت های افزایشی میتواند حداکثر تعداد 8 خط شهری و 24 داخلی را پشتیبانی کند.

سانترال یا مرکز تلفن چیست؟

سانترال تحت شبکه

سانترال های تحت شبکه یکی از پرطرفدارترین دستگاه هایی هستند که ظرفیت خطوط بالایی دارند. سری پر ظرفیت با امکان نصب و افزایش خطوط میتواند خطوط گسترده ای را در بستر سانترال تحت شبکه پشتیبانی کند.

در سانترال های تحت شبکه پاناسونیک در صورتی که قصد استفاده خطوط زیادی را داشته باشید; با استفاده از شلف ها و کارت های لینک میتوانید دستگاه ها را به یکدیگر متصل کنید و تعداد خطوط بیشتری را استفاده کنید.

 سانترال های تحت شبکه پاناسونیک میتواند به خوبی سایر مدل های تلفن سانترال را پشتیبانی کند. در صورتی که بخواهید تلفن هایی از نوع آنالوگ یا هایبرید را در بستر شبکه سانترال استفاده کنید به راحتی با اضافه کردن کارت های داخلی این قابلیت امکان پذیر میباشد.

تحت شبکه بودن یک دستگاه سانترال مزایای بسیار زیادی را برای کسب و کار شما به همراه دارد. در صورت بهره گیری از این ویژگی هزینه های تلفنی شرکت خود را می توانید تا حد بسیار زیادی کاهش دهید.

سانترال پاناسونیک NS500

سانترال NS500 از سری مدل های پرظرفیت و تحت شبکه پاناسونیک میباشد. این سانترال امکاناتی نظیر تماس های اینترنتی ویپ و خطوط سیپ ترانک را در بستر شبکه ارائه میدهد.

قابلیت ویپ سانترال NS500 باعث می شود که کسب و کارها نیازی به کابل کشی متعدد نداشته باشند و ارتباطات را با کیفیت و سرعت بالایی تجربه کنند.

این سانترال بصورت پیشفرض دارای 6 خط شهری و 16 داخلی آنالوگ میباشد که در کنار این خطوط 2 داخلی دیجیتال هم در نظر گرفته شده است.

سانترال یا مرکز تلفن چیست؟

سانترال مدل NS500 با قابلیت افزودن کارت ارتقا و شلف امکان افزایش خطوط را دارند. این دستگاه با تکنولوژی که در آن طراحی شده است میتواند از خطوط سیپ ترانک و خطوط 5 رقمی پشتیبانی کند.

ویژگی های سانترال پاناسونیک NS500

دوکانال تلفن گویای هوشمند

صف انتظار مشتریان

تماس های تحت شبکه ویپ

صندوق صوتی

لایسنس رایگان بمدت 60 روز

امکان استفاده خطوط سیپ ترانک

همان طور که در قبل گفتیم. شرکت پاناسونیک همواره در تلاش است که سانترال های مختلفی را با در نظر گرفتن نیاز کاربران تولید کند.

پیشنهاد میکنیم قبل از تهیه سانترال حتما پیش نیازهای خود را بررسی کنید و با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که سانترال ها در اختیارتان قرار میدهند سانترال خود را انتخاب کنید.

ما در این متن سعی بر این داشتیم شما را با سانترال و قابلیت ها; آشنا سازیم چنانچه در این زمینه نیاز به مشاوره دارید کارشناسان شرکت ارتباط لند میتوانند شما را راهنمایی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز