خبرگزاری کار ایران

پرطرفدارترین و محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی این روزها

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۳۲۴

همواره ظهور تغییراتی در گرایشات، نیازها و خواسته‌های مخاطبان شما در طول زمان امری طبیعی قلمداد خواهد شد و یکی از وظایف شما در مسیر موفقیت و برقراری تعاملی صمیمانه با آنها این می‌باشد که هرساله با برنامه‌ریزی هدفمند به شناسایی این تحولات بپردازید. سالی که گذشت و سالی که پیش روی ماست با رویدادهای غافلگیرانه و غیرقابل پیش‌بینی خود دگرگونی‌های عجیبی در سبک زندگی مردم ایجاد کرده است. میتوان گفت اپیدمی کووید 19 بر سرعت تحولات دنیای ما به شکل غیرقابل باوری افزوده است.

اگر شما کسب و کاری هستید که همواره با هدایای تبلیغاتی هوشمندانه‌ی خود مخاطبانتان را غافلگیر و خوشحال می‌کردید اکنون زمان آن است که از دریچه‌ای متفاوت و متمایز نسبت به گذشته به این استراتژی بیاندیشید. چرا که هدایای تبلیغاتی پرطرفدار سال‌های گذشته، چندان برای مخاطبان امروز شما جذاب و قابل توجه نخواهند بود.

این مقاله فرصتی مغتنم پیش روی ما گذاشته است تا آنچه را که همسو با خواسته‌های مخاطبان این عصر شما است را دریابیم.

هدایایی تبلیغاتی موردعلاقه‌ی شاغلین دورکار

در سال‌های اخیر سبک کار از راه دور در حال یافتن جایگاهی شایان توجه در میان کارمندان و شرکت‌های منعطف از لحاظ حرفه‌ای بوده است و مسیری رو به رشد را طی کرده است. همه‌گیری کرونا در دو سالی که جهان را تحت الشعاع خود قرار داده است به این سبک اشتغال، سرعتی فزون‌تر بخشید. حتی با وجود آنکه این روزها این اپیدمی سیر نزولی خود را در پیش گرفته است و بسیاری از شرکت‌ها به روال سابق کسب و کار خود بازگشته‌اند، اما همچنان شاهد ادامه‌ی روند کار از راه دور توسط بسیاری از مجموعه‌ها و متخصصان هستیم.

با وجود اشراف بر تمام نکات مثبت و مزایایی که دورکاری دارد، اما این سبک فاصله‌ای را بین کارمند و شرکت ایجاد خواهد کرد که ممکن است نتایج خوبی به دنبال نداشته باشد. یکی از موثرترین و بهترین راه‌ها برای پر کردن این خلا، هدایای تبلیغاتی خلاقانه و غافلگیرانه خواهند بود.

  • ست‌های رومیزی، نظم‌دهنده‌ها، استیکرها، موس پدها و لوازم اداری این چنینی میتوانند محیطی مشابه فضای کار برای کارمندان دورکار شبیه‌سازی کنند که روحیه‌ای مضاعف به آنها خواهد بخشید.
  • مزین کردن این لوازم با گلدان طبیعی کوچک میتواند طراوت و نشاط از دست رفته در روزهای قرنطینه را به او بازگرداند.
  • کار در خانه میتواند برای بسیاری از افراد همراه با استرس و اضطراب و افسردگی باشد. ارسال هدایایی جذاب و سرگرم کننده مانند مکعب روبیک و یا توپ‌های ضداسترس که از بافتی نرم تهیه شده‌اند و با هر فشار ماساژ ملایمی را احساس خواهد کرد که از میزان استرس آنها خواهد کاست از دیگر هدایای اثربخش این روزها خواهند بود.
  • فلاسک و ماگ تبلیغاتی این هدایای همیشه در صحنه و دوست داشتنی که لوگوی شما به زیبایی و ظرافت هر چه تمام‌تر بر آنها نقش بسته است از دیگر هدایایی هستند که محیط کار را برای مخاطبان دورکار شما تداعی خواهند کرد.

هدایای تبلیغاتی محبوب دیجیتال

به جهت رشد روزافزون تکنولوژی‌ها تمایلات و گرایشات مخاطبان شما را به سمت هدایایی که ملزومات استفاده از این تکنولوژی‌ها در زندگی روزمره‌ی آنها می‌باشد تغییر جهت داده است. هدایای دیجیتال سال‌هاست که از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شوند و تحولات تکنولوژی حضور آنها را به عنوان ترند در عرصه‌ی هدایای تبلیغاتی همواره حفظ کرده است. با این حال کروناویروس استفاده از تکنولوژی را به شکل متفاوت‌تر و چشمگیرتری در زندگی مردم گسترش داده است.

هدایای مرتبط با شرکت در رویدادهای مجازی

برای جلوگیری از انتشار و سرایت ویروس کرونا و به جهت فضا و قوانین حاکم بر جوامع، هر نوع رخدادی که منجر به اجتماع نفرات زیادی شود به سبک و گونه‌ای دیگر و در بستری متفاوت برگزار خواهد شد. این رویدادها را که میتوان به فضاهایی آموزشگاهی دانشگاه‌ها و مدارس، برگزاری انواع وبینارها و همایش و کنفرانس‌های علمی و گاه تجاری، جلسات حرفه‌ای و تعاملاتی و ... اشاره کرد، غالبا در فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزارهای متعدد رخ خواهد داد. به همین خاطر هدایایی که حضور افراد را در این رخدادها تسهیل کنند بسیار دوست داشتنی و به یاد ماندنی خواهند بود.

  • دفترچه‌هایی که در آنها فضایی برای تلفن همراه و خودکار در نظر گرفته شده تا در حین شرکت در رویدادهای مجازی در دسترس آنها باشند از هدایای جذاب و پرکاربردی خواهند بود.
  • هدایای بی‌سیم، از دیگر هدایای کاربردی و پرطرفدار می‌باشند. علاوه بر درگیری و هیاهویی که این همه‌گیری باعث آن شده است، هر چه دنیای ما با دنیای دیجیتال بیشتر ادغام می‌شود نیاز به محصولات بی‌سیم محسوس‌تر خواهد شد و هواخواهان بیشتری خواهند یافت. همانطور که قبلا اشاره کردیم این روزها بسیاری از جلسات و گردهمایی‌ها و فعالیت‌های حرفه‌ای و مرتبط به کسب و کارها و گاها بسیاری از جشن‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شوند. بدون شک هیچ کاربر حاضر در این بسترهای الکترونیکی در حین برقراری تماس تصویری یا صوتی نمی‌خواهد با سیم‌های درهم تنیده‌ی وسایل خود کلافه شود. به همین خاطر اهدای محصولات بی‌سیم همچون هدست‌ها، موس‌ها و کیبوردهای بی‌سیم بسیار خواستنی خواهند بود.

پرطرفدارترین و محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی این روزها

  • از دیگر هدایای دیجیتال پرطرفدار این روزها میتوان از پاوربانک‌ها یاد کرد که جایگاهی بی‌بدیل و غیرقابل جایگزین در میان هدایای تبلیغاتی دیجیتال دارند. چرا که تلفن‌های همراه و تبلت‌ها از ابزارهای اساسی و ضروری زندگی این روزهای مخاطبان شما محسوب می‌شوند که در تمامی شبانه‌روز بابت انجام بسیاری از فعالیت‌ها از جمله خریدهای روزانه، سفارشات آنلاین، پرداخت‌ها و تبادلات مالی، برقراری تعاملات حرفه‌ای و شغلی، بهره بردن از خدمات آموزشی و حتی مطالعه‌ی کتاب و بسیاری فعالیت‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این موضوع الزام حضور پاوربانک‌ها را دوچندان خواهد کرد.
  • کیف پول‌هایی که قابلیت جای دادن تلفن‌های  همراه و محافظت از آنها در خود را دارند از دیگر هدایای تبلیغاتی ترند این روزها هستند که مورد استقبال زیادی مواجه شده‌اند. همچنین کیف‌های ویژه‌ی کارت‌های اعتباری که قابلیت نصب پشت تلفن همراه را دارند از جایگاه مشابهی در میان هدایای تبلیغاتی دیجیتال برخوردار هستند.
  • در دنیایی به سر میبریم که با خیل عظیم اطلاعات مواجه هستیم. با وجود آنکه فضاهای ابری و تکونولوژی‌های پیشرفته‌ای جهت تبادل این اطلاعات ظهور یافته‌اند اما فلش مموری‌ها همچنان از جایگاهی کاربردی در میان این تکنولوژی‌ها برخوردارند. پس همچنان می‌توانید روی این دسته از هدایای تبلیغاتی که به ظریف‌ترین و خلاقانه‌ترین شکل طراحی شده‌اند حساب ویژه‌ای باز کنید.
  • قرنطینه‌های اجباری حاصل از این اپیدمی موجب شده است تا مخاطبان شما تمرکز بیشتری بر خود و سلامت فیزیکی و روانی خود داشته باشند. حوزه‌ی سلامت نیز از پیشرفت تکنولوژی بی‌نصیب نمانده است. هدایایی همچون مچ‌بندهای دیجیتال، ساعت‌های هوشمند و گام‌شمارها این فرصت را برای مخاطبان شما فراهم می‌آورند تا توجه و نظارت بیشتری بر سلامت روانی و جسمی خود داشته باشند.

هدایای دوست‌دار محیط زیست

دانش و آگاهی مردم با سرعتی وصف ناپذیر در حال افزایش است. مردم ما همگام و همراه با مردم سراسر جهان نسبت به کره‌ی زمین و مسائل زیست محیطی احساس مسئولیت بیشتری را بر دوش می‌کشند و با تبدیل این مسائل به یکی از دغدغه‌های مهم زندگی خود نسبت به آینده آن نگرانی بسیاری احساس می‌کنند. به همین خاطر حفاظت از کره‌ی زمین به نوعی از ارزش‌های شخصی و اخلاقی آنها در زندگی بدل شده است.

اگر هدایای شما به گونه‌ای انتخاب شوند که با این ارزش‌های اخلاقی و سلامت محیط زیست همسو و هم‌راستا شوند برای مخاطبان شما بسیار ارزشمند و قابل ستایش خواهد بود.

  • هدایایی که قابلیت بازیافت داشته باشند و به طبیعت بازگردند همچون کیف‌ها و ظرف‌های بازیافتی
  • ساک‌های خریدی که استفاده از پلاستیک را در فروشگاه‌ها به حداقل برسانند
  • هدایای چوبی و از جنس طبیعت مانند بامبو

این هدایا علاوه بر آنکه اثباتی خواهند بود به متعهد بودن شما نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی و ارزش‌های اخلاقی خود، تجربه‌ای دلنشین و فراموش نشدنی را برای آنها خلق خواهند کرد.

هدایایی برای خوشامدگویی مخاطبان شما به محل کار خود

از آنجایی که شرایط همه‌گیری کروناویروس در جهان روند رو به پایینی را می‌گذراند بسیاری از کسب و کارها بر آن شده‌اند تا روال فعالیت‌های خود را به شکل سابق بازگردانند. و کارمندان دوباره خود را در محل کار خود و پشت میزهایشان خواهند دید.

با وجود روند نزولی سرایت این اپیدمی، اما آنها همچنان ترجیح خواهند داد که روال پیشگیری خود از مبتلا شدن به ویروس را کماکان رعایت کنند. به همین خاطر استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده گویی برای آنها رنگ و بوی عادت به خود گرفته است. همین موضوع موجب خواهد شد تا از مواجه شدن با پک هدایایی از این دست آن هم پس از مدت‌ها که از حاشیه‌ی امنی که در زمان قرنطینه برای خود ساخته بودند بیرون آمده‌اند، احساس خوشایند و امنیت را برای آنها به دنبال خواهد داشت. این پک می‌تواند شامل ماسک و باکسی که ماسک‌های خود را در آن نگهداری کنند، مواد ضدعفونی کننده، تب سنج و حتی ماگ‌ها و فلاسک‌هایی که راحتی و ایمنی را برای آنها به ارمغان خواهند آورد، باشد. شما با اهدای این پک نوید سلامتی و ایمنی را به آنها هدیه خواهید داد و به آنها اطمینان خاطر خواهید داد که سلامتی آنها از اولویت کسب و کار شما می‌باشد.

باید به خاطر سپرد که استراتژی هدایای تبلیغاتی نیازمند برنامه‌ریزی‌های هدفمند و آگاهانه می‌باشد. قبل از هرگونه اقدامی باید از خواسته‌ها و تمایلات مخاطبان هدف خود و تحولات به وقوع پیوسته آگاه باشید تا سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته، خواه بودجه‌های تخصیص داده شده خواه انرژی و منابع دیگر به هدر نرود. و در عین حال بتوانید با انتخاب هدایایی شایسته و موردعلاقه‌ی مخاطب در دست یافتن به اهداف تعاملی با او که رسیدن به پیوندی محکم و ناگسستنی می‌باشد موفق ظاهر شوید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز