خبرگزاری کار ایران

ردیاب زیر پوستی چیست؟ ردیابی به اندازه یک دانه برنج

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۸۳۰

ردیاب‌ ها دنیای عجیب و پیچیده ‌ای دارند. هیچ‌ وقت نمی‌ توان به راحتی گفت که چند نوع ردیاب در سراسر جهان وجود دارد چون هر کدام از آنها انواع، ظاهر، عملکرد و کاربرد متفاوتی دارند.

ساده‌ ترین نوع ردیاب ‌ها شاید همین جی پی اس های داخل موبایل باشد که وظیفه مسیریابی را به عهده دارند. اما ردیاب ها انواع پیچیده ترین هم دارند. برای مثال ردیاب فرکانسی،‌ ردیاب خورشیدی یا ردیاب زیر پوستی از عجیب ترین و پیچیده ترین انواع ردیاب ها هستند که عملکرد متفاوتی نسبت به ردیاب های دیگر دارند. در این مقاله می خواهیم به طور تخصصی به این بپردازیم که ردیاب زیر پوستی چیست، چگونه کار می کند و در کل برای چه کارهایی استفاده می شود.

ردیاب کوچک زیر پوستی چگونه کار می‌ کند؟ عملکردی پیچیده فقط با یک تراشه کوچک

ردیاب های زیر پوستی مانند سایر مدل های ردیاب براساس فناوری جی پی اس کار می کند و وظیفه آنها ارسال موقعیت مکانی انسان یا حیوان است. ردیاب‌ زیر پوستی از یک تراش بسیار ریز و کوچک تشکیل شده است و شاید بتوان آن را به عنوان ریزترین ردیاب شخصی در جهان شناخت. با توجه به ابعاد بسیار ریز ردیاب های زیر پوستی،‌ انتقال اطلاعات این ردیاب فقط از طریق اسکن تراشه امکان پذیر است و انتقال داده ها از طریق اینترنت صورت نمی گیرد.

ردیاب زیر پوستی چه کاربردی دارد؟

افراد بسیاری با شنیدن نام ردیاب زیر پوستی به یاد عملیات‌ های پلیسی و جاسوسی می افتند و تصور می کنند ردیاب ها فقط برای کارهای امنیتی استفاده می شود. البته در سراسر کشورهای جهان، ردیاب های پیشرفته که مجهز به دستگاه شنود هم هستند، فقط در اختیار نهادهای امنیتی است و گاهی اوقات برای مراقبت و کنترل وضعیت اشخاص مهم به کار برده می شود. اما ردیاب های زیر پوستی که یک نوع ردیاب شخصی محسوب می شوند بیشتر برای مراقبت از افراد بیمار، سالمند یا کنترل وضعیت زندانی ها استفاده می شود.

ردیاب زیر پوستی چیست؟ ردیابی به اندازه یک دانه برنج

آشنایی با انواع ردیاب زیر پوستی، از اشخاص و حیوانات خود مراقبت کنید

ردیاب زیر پوستی عملکردی دقیق دارد و کامل در ارسال اطلاعات و اعلام موقعیت جغرافیایی دارند. به همین علت در انواع مختلفی از جمله ردیاب زیر پوستی انسان،‌ ردیاب زیر پوستی حیوانات، ردیاب زیر پوستی پرندگان و ردیاب زیر پوستی دام طراحی و تولید شده است. با توجه به اینکه ردیاب زیر پوستی انسان و ردیاب زیر پوستی حیوانات کاربرد بیشتری دارد به معرفی آنها می پردازیم.

1.ردیاب زیر پوستی انسان،‌ یک جی پی اس همراه

ردیاب زیر پوستی برای انسان از یک تراشه تشکیل شده است که زیر پوست انسان قرار میگیرد. ردیاب زیر پوستی مانند یک جی پی اس همراه اقدام به ارسال اطلاعات و موقعیت جغرافیایی و مکانی افراد می کند. اما این ردیاب برای همه انسان ها قابل استفاده نیست. ردیاب زیر پوستی بیشتر برای زندانی ها و مجرمین استفاده می شود که در دوران آزادی مشروط یا موقت به خوبی قابل کنترل و در دسترس باشند.

2.ردیاب زیر پوستی حیوانات، دیگر هیچ حیوانی گم نمی شود

یکی دیگر از انواع ردیاب زیر پوستی،‌ ردیاب زیر پوستی حیوانات است. ردیاب های زیر پوستی که برای حیوانات قرار می گیرد هم مانند سایر ردیاب‌ها موقعیت مکانی حیوان را برای صاحب او نمایش می دهد. چیپست هایی که زیر پوست حیوانات قرار می گیرند اطلاعات حیوان را دریافت و ارسال کرده و از گم شدن آنها پیشگیری می کنند.

ردیاب زیر پوستی فقط مختص به حیوانات خانگی نیست. بلکه ردیاب زیر پوستی دام برای گله داران کاربرد بسیاری دارد و دیگر هیچکدام از حیوانات گله در صحرا یا مکان های مختلف دزدیده یا گم نمی شوند. ردیاب زیر پوستی پرندگان نیز یکی از انواع دیگر ردیابهای زیر پوستی بوده که برای بدن پرندگان طراحی شده است. قیمت ردیاب زیر پوستی حیوانات بستگی به برند و کیفیت ردیاب دارد.

ردیاب زیر پوستی چیست؟ ردیابی به اندازه یک دانه برنج

برای خرید ردیاب زیر پوستی در ایران به کجا مراجعه کنیم؟

در این مقاله به طور کامل و دقیق گفتیم که ردیاب زیر پوستی چیست، چگونه کار می کند. حال دیگر می دانید یک ردیاب کوچک زیر پوستی در بدن انسان و حیوان به چه صورت اطلاعات مورد نیاز درباره موقعیت جغرافیایی را ارسال می کند تا از بروز خطرهای مختلف پیشگیری شود. خرید ردیاب زیر پوستی در ایران شاید موانع و مشکلات متعددی از نظر قانونی و امنیتی داشته باشد.

اگر هدف استفاده شما از ردیاب زیر پوستی مراقبت از اشخاصی مانند سالمندان، کودکان و بیماران است یا می خواهید به وسیله ردیاب از گم شدن حیوانات خانگی پیشگیری کنید؛ پیشنهاد می کنیم انواع ردیاب های اشخاص و حیوانات را در سایت جی پی اس خودرو به آدرس gpskhodro.com ملاحظه فرمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع ردیاب خودرو، اشخاص و حیوانات با شماره تلفن 02128426383 تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز