خبرگزاری کار ایران

تدریس خصوصی در مدارس سمپاد چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۴۹۷

شاید شما هم به عنوان والدینی که توجه و حساسیت کافی روی تحصیل و یادگیری فرزندانتان دارید، احساس کنید فرزندتان نسبت به هم سن‌های خود از هوش بیشتری برخوردار است.

این هوش بیشتر را می‌توانید در یادگیری، واکنش به مسائل پیرامون و رفتارهای او تشخیص دهید. در چنین شرایطی احتمالا با خودتان می‌گویید ای کاش راهکاری باشد که بتوان از هوش سرشار او بهترین بهره را برد.

اگر شما هم چنین شرایطی را تجربه کرده‌اید، بد نیست با مدارس سمپاد بیشتر آشنا شوید. این مدارس که همان مدرسه‌های استعداد درخشان هستند، نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان فعال بوده و امکانات و قابلیت‌های مختلفی برای رشد و شکوفایی هرچه بیشتر استعداد دانش‌آموزان تیزهوش در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

برای آشنایی بیشتر با این مدارس با ما همراه باشید.

مدارس سمپاد چطور مدارسی هستند؟

پیش از هر چیز بد نیست بدانید مدارس تیزهوشان در سراسر دنیا فعالیت دارند. در چین، آمریکا، انگلیس و... مدارس و مراکز مختلفی هستند که هم راه ورود به آن‌ها متفاوت است و هم شیوه‌های تدریس در آن‌ها با دیگر مراکز علمی فرق دارد.

هرچند خیلی از افراد معتقد هستند که وجود چنین مدارسی چندان صحیح نیست و همه دانش‌آموزان باید در شرایط علمی یکسانی تحصیل کنند، اما تجربه ثابت کرده توجه ویژه به چنین افرادی خروجی بسیار خوبی داشته است. خیلی از دانشمندان، محققان و افرادی که در حوزه‌های علمی به جایگاه‌های ویژه‌ای دست پیدا کرده‌اند، از فارغ‌التحصیلان همین مدارس هستند.

مدارس سمپاد یا استعدادهای درخشان در پایه‌های تحصیلی مختلفی فعالیت می‌کنند. خیلی از دانش‌آموزان دارای استعدادهای درخشان از سال‌های اول تحصیل خود در این مدارس مشغول تحصیل هستند، اما خیلی از آن‌ها هم در پایه‌های تحصیلی دیگر به این مدارس راه پیدا کرده‌اند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های مدارس سمپاد چیست؟

مدارس تیزهوشان یا مدارس سمپاد از نظر امکانات، سطح آموزش، خدمات رفاهی، شیوه‌های تدریس و حتی ساعات حضور در مدرسه با دیگر مدرسه‌ها تفاوت دارند. طبیعتا این مدارس امکانات رفاهی بیشتر، سطح علمی و آموزش حرفه‌ای‌تر، خدمات رفاهی بهتر و... دارند.

از طرفی ساعات فعالیت این مدارس هم طولانی‌تر است و دانش‌آموزان تیزهوش باید روزانه بازه زمانی بیشتری را در این مدرسه‌ها سپری کنند.

دانش‌آموزانی که قصد تحصیل در این مدارس را دارند، باید از سدهای محکمی مثل آزمون ورودی چند مرحله‌ای شامل مباحث علوم، ریاضی و هوش، مصاحبه و... را پشت سر بگذارند. در صورتی که دانش‌آموزان در این مراحل نمره و امتیاز کافی کسب کنند، می‌توانند وارد مدارس سمپاد شوند.

جالب است بدانید علاوه‌بر دانش‌آموزان که با شرایط خاصی گزینش و در این مدارس مشغول تحصیل می‌شوند، کادر اداری، دبیران، مدرسان و همه بزرگسالان فعال در این مدارس هم با شرایط ویژه‌ای اجازه فعالیت و کار در این مدارس را پیدا می‌کنند.

اغلب دبیرانی که در این مدارس تدریس می‌کنند، سابقه تدریس بالا یا سابقه علمی درخشانی دارند. برخلاف سایر مدارس که با آموزش ضعیف باعث می‌شوند دانش‌آموز به دبیر خصوصی و تدریس خصوصی هشتم یا هر پایه تحصیلی دیگر نیاز پیدا کند، در این مدارس کیفیت آموزش بالا موجب شده دانش‌آموزان عموما به دبیران تدریس خصوصی ریاضی یا دیگر دروس نیاز پیدا نکنند.

با این حال هستند دانش‌آموزانی که ترجیح می‌دهند از همراهی یک دبیر تدریس خصوصی استفاده کنند. اگر فرزند شما هم از همین دانش‌آموزان است، پیشنهاد ما تدریس خصوصی ریاضی گروه آموزشی کاراتدریس است.

کاراتدریس و تدریس خصوصی مدارس سمپاد

کاراتدریس یکی از بهترین گروه‌های آموزشی است که به طور تخصصی و متمرکز روی تدریس خصوصی مدارس تیزهوشان یا همان تدریس خصوصی مدارس سمپاد فعالیت می‌کند. این تیم حرفه‌ای با چندین سال سابقه تدریس، توانسته‌اند به دانش‌آموزان زیادی برای ورود به مدارس تیزهوشان یا موفقیت در تحصیل این مدارس کمک کنند.

کاراتدریس که با مدیریت مهندس پژمان ابراهیمی فعالیت می‌کند، از چندین دبیر حرفه‌ای تدریس خصوصی ریاضی تشکیل شده است. این تیم به طور حرفه‌ای به آموزش ریاضی همه پایه‌های تحصیلی مثل حسابان، آمار و احتمال، جبر، هندسه و... مشغول هستند.

تیم آموزشی کاراتدریس به لطف سال‌ها تجربه و کار با شیوه‌های آموزش و تدریس مدارس سمپاد آشنا هستند و حتی شیوه آزمون ورودی این مدارس را به خوبی می‌شناسند. همین موضوع باعث شده دانش‌آموزان برای ورود به هریک از مدارس برتر تهران بتوانند روی کمک کاراتدریس حساب کنند.

آشنایی و تسلط کامل بر مباحث ریاضیات، اطلاع از آخرین تغییرات کتب درسی، ابداع شیوه‌های آموزشی خاص برای تدریس به دانش‌آموزان، گفتگو و ایجاد ارتباط صمیمی با دانش‌آموزان، درگیر کردن دانش‌آموز حین تدریس و آموزش، دسترسی به به بانک سوالات ارزشمند ریاضی مدارس تیزهوشان و مدارس برتر تهران، توانایی کار با دانش‌آموزان سنین مختلف و... تنها بخشی از نقاط قوت تیم آموزشی کاراتدریس است.

نکته جالب درباره کاراتدریس این است که مهندس پژمان ابراهیمی پس از گفتگو با هر دانش‌آموز شرایط تحصیلی، اهداف آموزشی و ویژگی‌های شخصیتی او را بررسی خواهد کرد تا بتواند بهترین و سازگارترین دبیر را برای هر دانش‌آموز در نظر بگیرد. این بررسی اولیه باعث می‌شود دانش‌آموز با دبیر منتخب احساس بهتری داشته و بتواند ارتباط موثری با او برقرار کند که روی تحصیل و بازدهی او هم تاثیرگذار خواهد بود.

بد نیست بدانید این تیم علاوه‌بر تدریس خصوصی ریاضی، در شب‌های امتحان هم همراه دانش‌آموزان است. بنابراین اگر فرزند شما شب قبل از امتحان با نمونه سوالات مختلفی مواجه شد که حل آن‌ها برایش مشکل بود، می‌تواند با تیم کاراتدریس تماس گرفته و از راهنمایی آن‌ها استفاده کنید.

دبیران کاراتدریس پس از بررسی و حل سوال، پاسخ تشریحی صحیح با همه توضیحات را برای دانش‌آموزان ارسال می‌کنند و در صورت نیاز درباره هر بخش توضیحات کافی به او ارائه می‌دهند. بنابراین دانش‌آموزان همه مباحث، مفاهیم و نکات پنهان در آن‌ها را به خوبی یاد خواهند گرفت.

در مجموع می‌توان گفت برای ورود به مدارس سمپاد یا حتی مهم‌تر از آن برای موفقیت در طول سال تحصیلی حضور در این مدارس همراهی و راهنمایی‌های یک دبیر تدریس خصوصی ریاضی بسیار موثر است و تیم کاراتدریس که جای خالی چنین دبیرانی را به خوبی درک کرده، توانسته در این زمینه به خوبی بدرخشد.

اگر شما هم از خدمات تیم کاراتدریس استفاده کرده‌اید، می‌توانید تجربه خود را با سایر مخاطبان در میان بگذارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز