خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت دوم سریال ملکه گدایان فصل دوم ( قسمت 21) کامل و قانونی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۳۶۲

یکی از تفریحات سالم و مفرح بسیاری از افراد تماشای فیلم و سریال مورد علاقه‌شان است. سریال‌های با کیفیت زیادی در سال‌های اخیر تولید و عرضه شده است که یکی از آنها سریال ملکه گدایان است.

ملکه گدایان یک مجموعه نمایش خانگی است که توسط حسین سهیلی‌زاده تهیه و در حال پخش است. افراد علاقه‌مند به تماشای این سریال می‌توانند سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت دوم را از وب‌ سایت‌های موجود در اینترنت دریافت نمایند.

جهت دانلود قسمت 2 دوم سریال  ملکه گدایان فصل دوم  به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت  دوم سریال  ملکه گدایان فصل دوم

شما همچنین میتوانید قسمت 15 پانزدهم سریال گیسو از لینک زیر دریافت کنید

دانلود قسمت پانزدهم سریال  گیسو

برای کسانی که به فیلم و سریال ایرانی و خارجی علاقه‌مند هستند، مهم است که بتوانند سریع‌ترین قسمت‌های فیلم و سریال مورد علاقه‌شان را با کیفیت بالا و سرعت عالی دریافت نمایند. اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه‌مند هستید بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

معرفی مجموعه ملکه گدایان

مجموعه ملکه گدایان به تهیه کنندگی علی طلوعی و کارگردانی حسین سهیلی‌زاده در حال ضبط و پخش است. این مجموعه محصول سال 1399 بوده که توسط شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. قسمت‌های مختلفی از این سریال منتشر شده است که علاقه‌مندان می‌توانند با شناخت یک وب سایت معتبر، سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت دوم و سایر قسمت‌ها را دریافت نمایند.

این مجموعه از بازیگران مطرح زیادی نظیر آرمان درویش، باران کوثری، محمدرضا غفاری، پانته‌آ نونهالی و غیره استفاده می‌نماید که همین امر باعث جذب مخاطب شده است. بخش‌هایی از این سریال در کشور ترکیه در حال ضبط است که با رسیدن سریال به فصل دوم، جذابیت داستانی آن افزایش پیدا کرده است.

خلاصه داستان

البرز ساکن آلمان است که پدر و مادر وی در ایران سکونت دارند. البرز عاشق دختری به نام سارا در ایران می‌شود همین امر بخش احساسی سریال را افزایش می‌دهد. آشنایی این دو منجر به نامزدی و قرار ازدواج شده است. برنامه‌های تعیین شده برای ازدواج به خوبی پیش می‌رود تا جایی که پدر البرز به کما رفته و مجبور به بازگشت به ایران می‌شود.

مشکلات مبهمی که در گذشته البرز وجود دارد باعث می‌شود تا وی به صورت قاچاقی به ایران بیاید. این موضوع باعث حساسیت داستان شده و بیننده را جذب خود می‌نماید. بدین منظور کسانی که سریال ملکه گدایان را تماشا می‌نمایند، می‌توانند سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت دوم نسخه  غیررایگان و سایر قسمت‌های فصل اول را دانلود کرده و یا از طریق سایت فیلیمو به صورت انلاین تماشا کنند.

برای این که بتوانید دسترسی آسان‌تری به تمام بخش‌های سریال ملکه گدایان داشته باشید و یا سریال‌های دیگر شبکه خانگی را با سرعت بالا و به صورت رایگان دانلود کنید بهتر است به وب سایت سنتر دانلود سر بزنید.

دانلود قسمت دوم سریال ملکه گدایان فصل دوم ( قسمت 21) کامل و قانونی

دانلود سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت دوم از سنتر دانلود

وب سایت سنتر دی ال یکی از وب سایت‌های معتبر در زمینه دانلود انواع فیلم و سریال ایرانی و خارجی است که با داشتن سرور قدرتمند به علاقه‌مندان این امکان را می‌دهد که بتوانند فیلم و سریال مورد نظرشان را با کیفیت عالی و با سرعت بالا دریافت نمایند. مدیران سایت سنتر دانلود به صورت منظم و هفتگی محتوای سایت را آپدیت کرده و قسمت‌های جدید سریال‌ها را به سایت اضافه می‌نمایند.

در صورت تمایل برای بازدید از وب سایت دانلود سنتر و دانلود سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت دوم به آدرس centerdl.ir مراجعه نمایید.

 

درباره سریال اسپینجر

سریال اسپینجر ساخت کشور ایران و در ژانر فانتزی، کمدی و به کارگردانی علیرضا کریم زاده و به نویسندگی آزاده محسنی، الهه میرباقری. داستان درباره سهراب که یک نابغۀ ناآرام است پس از محکوم شدن به اعدام، با خوردن قرص سفر زمان از سال ۱۵۰۰ فرار کرده و به زمان حال می‌آید. رستم که پلیسی از جان گذشته است، نیز تن به سفر زمان داده و به دوران ما می‌آید تا متهم را به زمان خودش بازگرداند، اما در این سفر اتفاقاتی می‌افتد که ….! در این سریال آرش نوذری، آزیتا ترکاشوند، پارسا شیراز، امید زندگانی، بهراد خرازی، بیتا بیگی، جوانه دلشاد، رضا شفیعی جم، رضا فیاضی، سلمان فرخنده، سیاوش قاسمی، شیوا طاهری، محمد نادری، محمدرضا هدایتی، مهران رجبی، نیما شاهرخ شاهی، یوسف تیموری، یوسف صیادی، یوسف مرادیان، سامان خلیلیان، آذین فهیمی، کوروش کبیری، پارسا کریم زاده به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی و حجم کم از سنتر دانلود این سریال تماشایی را دریافت کنید.

دانلود قسمت دوم سریال ملکه گدایان فصل دوم ( قسمت 21) کامل و قانونی

 

عوامل سریال:

 

کارگردان و تهیه کننده: علیرضا کریم زاده / نویسنده: آزاده محسنی , الهه میرباقری / برنامه ریز: پویان درزی / دستیار اول کارگردان: مسعود قدسی / مدیرفیلمبرداری: مجید طرقی / منشی صحنه: یاسمین پدری / عکاس: مجید راد / فیلمبردار: ایمان تقی بخشی / صدابردار: وحید رضویان / طراح صحنه و لباس: داریوش پیرو / دستیار طراح: جاوید جاویدنیا / مدیرصحنه: باران بابازاده / طراح گریم: رسول سیدعربی / جلوه های ویژه بصری: هادی اسلامی / جانشین تهیه کننده و مدیرتولید: سیدمحمدرضا وزیری / مدیر تدارکات: رضا دهقان / مشاور رسانه: سمیرا افتخاری

درباره سریال یاغی

به گزارش روابط عمومی پروژه، سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، به‌زودی با اخذ مجوزهای قانونی پیش‌تولید رسمی خود را برای پخش در شبکۀ نمایش خانگی آغاز می‌کند.

پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی بازیگران گزیده‌کاری که هر دو سال‌هاست بازی در سریالی را نپذیرفته‌اند، در سریال یاغی نقش‌آفرینی خواهند کرد.

نگارش فیلمنامۀ این سریال توسط پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارتطی یک سال گذشته انجام شده‌ و مدتی است به اتمام رسیده است. این تیم تجربۀ نگارش فیلمنامۀ فیلم سینمایی شنای پروانه را نیز با یکدیگر در کارنامۀ خود دارد.

گفتنی است به‌زودی اسامی تعدادی از بازیگران چهره و سرشناس سینما که حضورشان در این سریال قطعی شده است به همراه سایر عواملی که در این پروژه همکاری می‌کنند، به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد.

دانلود سریال یاغی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز