خبرگزاری کار ایران

خرید ماشین ایرانی کارشناسی شده

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۲۹۹

عموما وقتی از کارشناسی خودرو حرف می‌زنیم، منظور خرید خودرو کارکرده است. برای خرید خودروی صفر، نیازی به کارشناسی نیست و صرفا می‌توان با مشاوره گرفتن از افراد آگاه به فضای بازار و انواع برندهای خودرو، یکی از مدل‌های موجود ایرانی یا خارجی را انتخاب کرده و ضمن مراجعه به نمایندگی آن را خریداری کرد. اما وقتی حرف از خرید خودروی کارشناسی شده می‌شود، باید به سراغ خودروهای کارکرده رفت. در بازار امروز، و با وجود قیمت بسیار بالای خودرو، بسیاری از افراد چاره‌ای جز خرید خودروی کارکرده ندارند. از طرف دیگر با توجه به قیمت بسیار بالای خودروهای خارجی، نمونه‌های کارکرده این خودروها هم قیمتی بسیار بالا دارند. پس انتخابی جز ماشین کارکرده ایرانی نیست. حالا در میان خودروهای دست دوم ایرانی، می‌توان نمونه‌های بسیار خوب و سرحالی را پیدا کرد. خودروهایی که برای مدتی طولانی، پاسخ‌گوی نیاز افراد خواهد بود.

در کارشناسی خودرو ایرانی به چه نکاتی توجه می‌شود

کارشناسی خودرو، روندی است که در طی آن، تمامی بخش‌های یک خودرو، هم از نظر ظاهری و بدنه و هم تمامی بخش‌های فنی و آپشن‌ها مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرند. سایت کارنامه با راه‌اندازی بخش کارشناسی خرید خودرو، در این زمینه به کمک خریداران و فروشندگان خودرو آمده است. علاوه بر اینکه در بخش خرید خودرو، برای قیمت خودرو صفر کارنامه  یک مرجع بسیار خوب است، برای خرید و فروش خودروهای کارکرده هم می‌توان روی آن حساب کرد. کارنامه یک بخش تخمین قیمت دارد که با توجه به اطلاعاتی که فرد به آن می‌دهد، به صورت تخمینی قیمت خودرو را کارشناسی می‌کند. اما در بخش آگهی‌های خودروهای کارکرده، خواهیم دید که کارنامه فرم کارشناسی را نیز ضمیمه آگهی خود کرده است. معنای این واژه این است که خودروی مورد نظر، توسط کارشناسان سایت، به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته و تمامی نقاط ضعف و قوت آن شناسایی و اعلام خواهد شد. مزیت این کار، سرعت گرفتن روند خرید خودرو است. چون خریدار به خوبی با زوایای مختلف ماشین مورد نظر خود آشنا شده و در صورتی که خودرو با شرایطش هماهنگ باشد، آن را انتخاب کرده و اقدام به خرید می‌کند. خودروهای کارشناسی شده، قیمتی منطقی و به دور از هیجانات بازار خودرو دارند. چون در روند این کار، واسطه‌ای وجود نداشته و تیم کارشناسی هم از بالا و پایین بودن قیمت خودرو، سودی نخواهد برد. یعنی همه چیز به صورت کاملا بی طرف و صرفا در راستای مصالح خریدار و فروشنده خواهد بود. به همین دلیل ما به شما خرید ماشین ایرانی کارشناسی شده کارنامه  را پیشنهاد می‌دهیم. سرویسی که شما را پشیمان نخواهد کرد.

روند تعیین قیمت خودروهای کارکرده ایرانی به چه صورت است؟

تعیین قیمت، مستلزم بررسی موارد مختلفی است. گاهی شما به دنبال یک قیمت حدودی از خودرویی هستید. در این صورت با پر کردن فرم تخمین قیمت در کارنامه، می‌توانید یک بازه قیمتی از خودرویی که مورد نظرتان است داشته باشید. اما گاهی به دنبال خرید خودرو هستید و قیمت قطعی آن مد نظرتان است. در این صورت، در بخش خودروهای کارشناسی شده، می‌توانید ابتدا خودروی مورد نظرتان را پیدا کنید. برای مثال، برای اطلاع ازقیمت کارشناسی 206 کارکرده ، تمامی آگهی‌های مربوط به این خودرو را بررسی می‌کنید. در سایت معمولا انواع تیپ‌های این خودرو و قیمت‌های آن بر اساس  مقدار کارکرد و میزان سلامت، قید شده است. در این صورت به راحتی با توجه به آنچه که در نظر دارید یکی از خودروها را انتخاب کرده و برای خرید آن تماس می‌گیرید. خودروهای ایرانی دیگر نیز به همین صورت، در انواع مدل‌ها در این قسمت وجود دارند که می‌توان با بررسی آن‌ها، گزینه مورد نظر را انتخاب کرد. آنچه در این میان حائز اهمیت است، اول اطمینان از سلامت خودرو و وجود تمامی آن مواردی که در فرم ذکر شده است و بعد، اطمینان از تعیین بهترین قیمت برای خودرو. در این صورت چه چیزی بهتر از استفاده از بخش کارشناسی خودرو برای خرید خودروی ایرانی؟

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز