خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت دوم : ملکه گدایان فصل 2 قسمت 2

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۲۳۵

دانلود سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت دوم ۲ ، برای دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 قسمت 2 که در مجموع قسمت 21 است به ادامه مطلب مراجعه کنید و به صورت کامل قانونی با کیفیت عالی و پیش نمایش رایگان دانلود و تماشا کنید

سریال ملکه گدایان فصل دوم  2 قسمت دوم 2 که در مجموع قسمت 21 می باشد به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. و داستان بسیار جذابی داره و تا اینجا مورد استقبال مخاطبین نیز قرار گرفته است که در ادامه می توانید به دانلود قسمت دوم فصل دوم ملکه گدایان بپردازید.

برای دانلود سریال ملکه گدایان فصل ۲ قسمت ۲ به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت دوم

◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉

دانلود سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت دوم :  ملکه گدایان فصل 2 قسمت 2

 

بازیگران سریال ملکه گدایان

در این سریال بازیگران نام آشنایی چون رویا نونهالی و مریم زارعی و باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، فرزاد فرزین، عرفان ناصری، فاطمه نیشابوری، نسیم اکبری و ... به هنرمندی پرداخته‌اند..

خلاصه داستان

در خلاصه سریال ملکه گدایان  آمده است که  “امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما…” . و در خلاصه قسمت 20 ملکه گدیان فصل 2 قسمت 1 آمده است که : البرز و افرا برای رسیدن به یکدیگر باید مانع ها را کنار بزنند. خورشید از یک طرف ، آریا هم از یک طرف … ! و اَما لعیا … !

دانلود سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت دوم :  ملکه گدایان فصل 2 قسمت 2

بیوگرافی باران کوثری

باران کوثری ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده و دانش‌آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است. بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰) ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش‌آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم‌های مادرش رخشان بنی اعتماد است. کوثری همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان (۱۳۷۶) توانایی‌هایش را به عنوان بازیگر صحنه نیز به ثبت رسانده‌است. او در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان (۱۳۸۱)، یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه بود.

باران کوثری برای بازی در کوچه بی نام برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی و سومین دوره از جشنواره فیلم فجر شد.

امیدوارم از دانلود سریال ملکه گدایان 2 فصل دوم قسمت دوم رضایت داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز