خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 11 دراکولا : قسمت یازدهم سریال دراکولا با ترافیک نیم بها

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۱۷۱

دانلود قسمت 11 دراکولا، قسمت یازدهم سریال دراکولا، برای دانلود سریال دراکولا قسمت ۱۱ کامل با کیفیت عالی و لینک مستقیم و پیش نمایش رایگان به ادامه متن مراجعه کنید.

دراکولا یا «هیولا 2»، فصل دوم سریال جذاب، پربیننده و پرطرفدار سریال «هیولا» است که «امیر برادران» نویسندگی و «مهران مدیری» کارگردانی و تهیه کنندگی آن را برعهده داشته اند. سریال دراکولا فصل دوم سریال محبوب هیولا به حساب می‌آید و در آن ماجراهای جذاب و تازه‌ای با حضور شخصیت‌های جدید به تصویر کشیده می‌شوند. هیولا که در زمان پخش عنوان پربیننده‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی را بدست آورد، توانست با رویکردی طنزآمیز، مشکلات ناشی از اختلاس و مفاسد اقتصادی را به نمایش بگذارد. در مجموعه دراکولا در کنار مهران مدیری که بار دیگر نقش کامران کامروا را بازی می‌کند، بازیگرانی چون ویشکا آسایش، محمد بحرانی و نیما شعبان نژاد نیز حضور دارند. که در ادامه می توانید قسمت 11 دراکولا را دانلود و تماشا بفرمایید.

برای دانلود سریال دراکولا قسمت یازدهم (قسمت 11 دراکولا) به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود قسمت 11 سریال دراکولا

◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉

دانلود قسمت 11 دراکولا : قسمت یازدهم سریال دراکولا با ترافیک نیم بها

 

 

داستان سریال دراکولا

داستان خانواده ثروتمند و بانفوذ «کامروا» را روایت می کند. کامران کامروا، همسرش ژاله و پسرشان در دنیایی مملوء از ثروت و تجمل زندگی می کنند. آنها آنقدر غرق در ثروت و رفاه هستند که کوچکترین درکی از زندگی و شرایط طبقات دیگر و بالاخص طبقه فرودست جامعه ندارند! اما ناگهان، زندگی سراسر خوشبختی آنها با وقوع اتفاقی شوکه کننده از هم فرو می پاشد و مقدمه ای بر اتفاقات پسین سریال می شود.

بازیگران سریال دراکولا

در سریال دراکولا ویشکا آسایش، احسان امانی، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، نیما شعبان نژاد، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند، مهران مدیری، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش , حامد وکیلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

دانلود قسمت 11 دراکولا : قسمت یازدهم سریال دراکولا با ترافیک نیم بها

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری کارگردان و بازیگر معروف سینما و تلویزیون در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد. او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در زمینه های دیگری مثل خوانندگی، مجری گری، طراحی صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد.

مدیری در سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 وارد عرصه بازیگری شد و توانست به شهرت برسد، این مجموعه طنز در سال 1372 توسط داریوش کاردان ساخته شد و در ایام نوروز روی آنتن تلویزیون رفت و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. فریبا متخصص، ارژنگ امیرفضلی و مرحوم داوود اسدی از دیگر بازیگران این سریال طنز بودند.  مهران مدیری در همان سال با بازی در فیلم سینمایی دیگه چه خبر بازی در سینما را با فیلمی از تهمینه میلانی تجربه کرد.

فیلم های مهران مدیری

  • 1372 دیگه چه خبر!؟ دستیار طراح صحنه تهمینه میلانی
  • 1373 دیدار بازیگر محمدرضا هنرمند
  • 1381 توکیو بدون توقف بازیگر/بازیگردان سعید عالم زاده
  • 1386 همیشه پای یک زن در میان است بازیگر کمال تبریزی
  • 1386 دایره زنگی بازیگر پریسا بخت آور
  • 1390 تهران 1500 صدا پیشه بهرام عظیمی
  • 1390 پل چوبی بازیگر مهدی کرم پور
  • 1395 ساعت پنج عصر کارگردان/نویسنده/تهیه کننده/ بازیگر مهران مدیری
  • 1397 ما همه با هم هستیم بازیگر کمال تبریزی
  • 1397 رحمان 1400 بازیگر منوچهر هادی
  • 1398 درخت گردو بازیگر محمدحسین مهدویان

امیدوارم از دانلود سریال دراکولا قسمت 11 رضایت داشته باشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز