خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین شرکت فروش تجهیزات بسته بندی کارتن

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۵۸۴

یکی از پر کاربرد ترین ابزار در صنایع مختلف، چسب زن کارتن است. در واقع اکثریت صنایع، برای افزایش سطح کیفیت، به یک دستگاه جهت چسب زنی کارتن احتیاج دارند.

در حالی که در گذشته، عدم پیشرفتگی این ابزار، سبب وقت گیر بودن و دشوار بودن شرایط کاری می شد، امروزه با وجود  دستگاه چسب زن جدید و پیشرفته، علاوه بر کیفیت بالا، به سرعت روند کاری نیز افزوده شده که کیفیت تولید را نیز افزایش داده است. 

انواع چسب زن های کارتن در صنایع بسته بندی ، از پر کاربرد ترین ها و همچنین اقتصادی ترین ابزار در این زمینه به شمار می آید. طراحی  چسب زن کارتن به صورتی است که می توان از آن ها برای بسته بندی انواع کارتن، در طیف و سایز های مختلف استفاده کرد.

دستگاه چسب زنی از بهترین تجهیزات برای پلمپ، بسته بندی و چسب زنی در صنایع به شمار می آید. که دارای انواع، مدل ها، سایز ها و اشکال مختلف می باشد.

چسب زن کارتن دارای انواع مختلفی هستند:

. چسب زن کارتن دو موتوره

. چسب زن کارتن سه موتوره

. چسب زن کارتن اتوماتیک

. چسب زن کارتن با دربند اتوماتیک

انواع  دستگاه چسب زن کارتن:

امروزه در کلیه صنایع بسته بندی، به منظور بسته بندی کارتن ها، از انواع دستگاه های چسب زن کارتن استفاده می شود. از چسب زن کارتن سه موتوره، برای بسته بندی کارتن هایی با وزن بالا، استفاده می گردد. و برای بسته بندی کارتن هایی که سبک ترند و وزن پایین تری دارند، از چسب زن دو موتوره استفاده می گردد.

کانوی پک وارد کننده بروزترین دستگاه های بسته بندی بویژه دستگاه های کارتن چسب زن اتوماتیک، استرچ رپر از روبوپک ایتالیا، دستگاه های شیرینک نیمه اتوماتیک و اتوماتیک از ستاپک ترکیه و سازنده دستگاه های کارتن چسب زن نیمه اتوماتیک، انواع دستگاه های لیبل چسبان پشت چسبدار یک طرفه، دو طرفه و رپراند و و انواع نوارنقاله و ارائه کننده سیستم های اتوماسیون و مکانیزاسیون خط تولید میباشد.

دستگاه های کارتن چسب زن یکی از پر کاربردترین دستگاه های بسته بندی در کارخانجات می باشد. دستگاه چسب زن کارتن قابلیت چسب زدن همزمان زیر و روی کارتن را با سطح چسبندگی کامل چسب روی کارتن بدون ایجاد حباب و بدون دخالت دست و نیروی انسانی دارند. کاهش هزینه، سرعت و دقت از مزایای استفاده از آنهاست.

  • تنظیم بسیار آسان جهت چسب زنی کارتن های با ابعاد متفاوت به وسیله اهرم چرخشی دارای درجه بندی.
  • دستگاه های کارتن چسب زن در مدل های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک با کشش از دو طرف و یا کشش از بالا و پایین و همچنین دستگاه های مناسب برای کارتن های با سایز ثابت و یا کارتن های با سایز رندم تولید می شود.
  • در دستگا ه های کارتن چسب زن نیمه اتوماتیک لبه های بالای کارتن توسط اپراتور تا می شود در صورتی که در دستگاه های اتوماتیک تا کردن لبه های بالایی کارتن توسط دستگاه انجام می شود.
  • در دستگاه های کارتن چسب زن برای کارتن های با سایز ثابت، تنظیم سایز به وسیله اپراتور و با استفاده از اهرم های چرخشی انجام می شود در صورتی که در کارتن چسب زن های طراحی شده برای سایزهای رندم، تنظیم سایز به وسیله اهرم های پنوماتیکی و یا سرو موتور انجام می شود.

جهت خرید و دریافت قیمت انواع دستگاه های چسب زن کارتن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک از سایت شرکت کانوی پک دیدن کنید.  https://conveypack.com 

معرفی بهترین شرکت فروش تجهیزات بسته بندی کارتن

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز