خبرگزاری کار ایران

بهترین مارک لوازم آرایشی چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۰۰۴

همواره همه افراد به دنبال زیبایی هستند چرا که زیبایی سبب مقبولیت بیشتر و افزایش اعتماد به نفس می‌شود. استانداردهای آرایشی و مؤلفه‌های زیبایی از منطقه تا منطقه گرفته تا فرد به فرد، متفاوت است؛ بنابراین زیبایی تعریف مشخصی ندارد.

هر شخصی از زیبایی، تصویر و ایده آلی در ذهن خود دارد که برای رسیدن به آن، حتی در مقدار کم نیازمند استفاده از لوازم آرایشی‌ست.

این روزها تنوع محصولات آرایشی آنقدر بالا رفته است که ممکن است حتی نام برخی از آنها را ندانید. نه تنها تنوع محصولات، بلکه تعداد برندها و مارک‌های آرایشی به دنبال تقاضای بالا، سر به فلک کشیده است.

این در حالی است که استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب و بی‌کیفیت، اثرات جبران ناپذیری هم بر پوست و هم برخی از اعضای بدن شما که با آرایش سر و کار دارند مانند چشم، می‌گذارد. جلوگیری از این اتفاق تنها با دانستن پاسخ این سوال که "بهترین مارک لوازم آرایشی چیست؟" میسر است. با دانستن پاسخ سوال "بهترین مارک لوازم آرایشی چیست؟" می‌توانید از عوارض مخرب ناشی از استفاده لوازم آرایشی بی‌کیفیت جلوگیری کنید و هنگام خرید لوازم آرایشی مرغوب با آگاهی کامل عمل کنید.

در این مطلب با ما همراه باشید تا ابتدا به پاسخ چیستیِ لوازم آرایشی بپردازیم و سپس لیستی از بهترین مارک‌های لوازم آرایشی روز دنیا را معرفی کنیم.

لوازم آرایشی چیست؟

به طور کلی لوازم آرایشی به موادی که جهت پاک سازی و زیبا سازی پوست و بدن مورد استفاده می‌گیرند گفته می‌شود. لوازم آرایش برای هر بخش از صورت شامل انواع مختلفی است.

  • لوازم آرایش ابرو

شامل سایه ابرو و سایه‌ی چشم، مداد ابرو، رنگ ابرو، ریمل ابرو و..

  • لوازم آرایش صورت

شامل کرم پودر، کانتور و هایلایتر، پنکیک، رژ گونه، کانسیلر، پرایمر، پاک کننده آرایش صورت و ...

  • لوازم آرایش چشم

شامل سایه چشم، ریمل چشم، خط چشم، مداد چشم، تقویت کننده مژه و ابرو، لنز رنگی و ...

  • لوازم آرایش لب

شامل مداد لب، رژلب، بالم و نرم کننده لب

  • لوازم آرایش مو

شامل حالت دهنده مو، اکسسوری مو، رنگ مو، دکلره و ...

  • لوازم آرایش ناخن

از جمله ناخن مصنوعی، لاک ناخن، لاک پاک کن، تقویت کننده ناخن، ابزار مانیکور و پدیکور و ...

برای تمامی لوازم آرایشی گفته شده باید مؤلفه کیفیت مناسب هنگام خرید در نظر گرفته شود و گرنه علاوه بر داشتن نتیجه‌ی آرایشی نامناسب و نه چندان زیبا، اثرات مخربی بر روی پوست شما خواهند داشت.

بهترین مارک لوازم آرایشی چیست؟بهترین مارک لوازم آرایشی چیست؟

 بهترین مارک لوازم آرایشی چیست؟

  1. Golden Rose (گلدن رز)

برند گلدن رز، برندی پیشرو در حوزه تهیه لوازم آرایشی باکیفیت است. این برند که از زیر مجموعه‌های برند ارکول می‌باشد توانسته جایگاه خوبی در حوزه فروش لوازم آرایشی پیدا کند و در حوزه فروش لوازم آرایش صورت، آرایش لب، آرایش چشم ... بسیار پرفروش شود و بر سر زبان‌ها بیافتد. برند ارکول که یک تولید کننده بزرگ لوازم آرایشی در کشور ترکیه است؛ به وسیله تهیه و فروش لوازم آرایش با کیفیت بالا و قیمت مناسب موفق شده است تا کنون محصولات خود را به 90 کشور جهان صادر کند و به فروش برساند.

  1. Note (نوت)

برند آرایشی نوت، یک برند اروپایی است که توسط شیمیدانان جهت تولید محصولات آرایشی با کیفیت و بر پایه محصولات مفید برای عموم مردم پایه گذاری شد. کلمه انگلیسی Note در اینجا به معنای "جلب توجه" است. بدین معنی که شما می‌توانید با محصولات نوت تمامی توجه‌ها را به سمت خود جلب کنید.

این برند نیز عمدتاً در حوزه تهیه لوازم آرایشی باکیفیت برای آرایش صورت، چشم و لب فعالیت می‌کند. محصولات این برند غالباً بر اساس روغن‌های گیاهی و طبیعی، ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز پوست تهیه و تولید می‌شوند.

برند نوت مدعی است که محصولات آن هیچ گونه ضرری برای پوست افراد و طبیعت ندارند. مشتقات حیوانی نداشته و خود را دوستدار طبیعت و حیوانات می‌داند که از لحاظ ارزش‌های انسانی یک ویژگی عالی برای یک برند آرایشی محسوب می‌شود.

  1. Bee Beauty (بی بیوتی)

برند بی بیوتی برندی‌ست که به تولید لوازم آرایشی مرغوب بر پایه طبیعت می‌پردازد. بی بیوتی با تهیه لوازم آرایشی با توجه به دغدغه‌های مصرف کنندگان و دارا بودن و ساخت محصولاتی با ماندگاری و کیفیت بالا از درون دل طبیعت و عصاره عسل، طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است.

برند بی بیوتی تحت لیسانس لابراتور red of view ایتالیا بوده و دارای تنوع رنگ بسیار بالا در محصولات خود است. طبیعی بودن، ماندگاری و تنوع بالا محصولات آرایش صورت بی بیوتی را در سراسر دنیا بسیار پرطرفدار کرده است.

حال بهتر است سری به برندهای پر طرفدار داخلی بزنیم.

  1. My (مای)

برند ایرانی مای، یکی از بزرگ‌ترین برندها در خاورمیانه از نظر میزان و حجم بازار فروش محسوب می‌شود که طبیعتاً پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین برند ایرانی در میان مصرف کنندگان ایرانی نیز به شمار می‌رود. برند مای با همکاری شرکت آلمانی “کال اند کو” در سال 1381 شروع به کار کرد و موفق شده است تا کنون به جایگاهی ارزنده در حوزه فروش محصولات آرایشی دست یابد.

  1. Cllista (کالیستا)

برند ایرانی و پرطرفدار کالیستا که با بسته بندی‌های رنگارنگ و جذاب خود شناخته می‌شود، با شعار "دنیات رو با کالیستا شاد و رنگی کن" از سال 1395 شروع به فعالیت در حوزه تهیه و فروش لوازم آرایشی کرده است و با عرضه محصولات جذاب و با کیفیت موفق شده است تا کنون به جایگاهی برازنده در این حوزه برسد.

محصولات کالیستا نه تنها رنگارنگ و جذاب اند؛ بلکه بسیار با کیفیت نیز هستند. کیفیت بالا آنها ناشی از این است که برند کالیستا مواد اولیه تمامی محصولات خود را از شرکت‌های معروف و معتبر کشورهای اروپایی مانند کرودای سوئیس و گرین‌تک فرانسه تهیه می‌کند؛ همچنین کالیستا رنگ‌های به کار رفته در محصولاتش را از شرکت‌های کشورهای پیشرو در این زمینه، مانند اروپای شمالی و آمریکا تأمین کرده و طبق فرمولاسیون ویژه خود، آنها ترکیب کرده و سپس محصولاتی چشم نواز، مرغوب و با کیفیت را به بازار عرضه می‌دارد.

بهترین مارک لوازم آرایشی چیست؟بهترین مارک لوازم آرایشی چیست؟

محصولات آرایشی بهترین برندها و مارک‌ها را از الانزا بخرید.

شما می‌توانید تمامی محصولات برندهای مطرح گفته شده را از فروشگاه اینترنتی الانزا با ضمانت اصالت کالا خرید کنید. علاوه به مارک‌های گفته شده، محصولات آرایشی هر برند و مارک معتبر دیگری نیز در الانزا موجود و منتظر شما هستند. علاوه بر آنها محصولات مراقبتی و بهداشتی، پوشاک زنانه و مردانه جذاب و شیک، اکسسوری‌های چشمگیر و زیبا را می‌توانید از الانزا با 7 روز مهلت مرجوع کالا تهیه کنید. برای خرید محصولات گفته شده با بهترین کیفیت و تخفیف‌های شگفت انگیز، به الانزا به نشانی اینترنتی https://elanza.com مراجعه فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز