خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت اول 1 سریال زخم کاری (با ترافیک نیم بها)

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۸۳۵

 

درباره سریال زخم کاری

سریال زخم کاری مجموعه‌ای نوآر و ملتهب است که داستانی پر فراز و نشیب‌ دارد؛ این سریال مراحل ساخت خود را طی کرده و تاکنون تمام بازیگران حاضر در این اثر جلوی دوربین رفته‌اند. این مجموعه در تهران در حال تصویربرداری است و اولین تجربه سریال‌سازی محمدحسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. فیلیمو در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده است و زخم کاری به‌صورت اختصاصی از این پلتفرم پخش خواهد شد. شما میتوانید قسمت اول 1 سریال زخم کاری را از لینک زیر با ترافیک نیم بها دریافت کنید.

مصرف اینترنت برای دانلود قانونی نیم‌ بها است.

لینک دانلود  :  https://centerdl.ir/?p=7489

بازیگران : الهه حصاری , امیرحسین هاشمی , جواد عزتی , رعنا آزادی ور , رعنا آزادی‌ور , سارا حاتمی , سعید چنگیزیان , سیاوش طهمورث , عباس جمشیدی فر , کاظم هژیرآزاد , مائده طهماسبی , مرتضی امینی تبار , منوچهر علیپور , مه ‌لقا باقری , مه یاس پازوکی , مهدی زمین‌ پرداز , نیوشا علیپور , هانیه توسلی

خلاصه داستان : سریال زخم کاری،«من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ – قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه شونو پیدا می کنن. – اگه به تهش برسن. – بلد باشن می رسن.»

عوامل این سریال 

نویسنده و کارگردان: محمدحسین مهدویان، تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان، مجری طرح: کامران حجازی، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، تدوین: سجاد پهلوان زاده، آهنگساز: حبیب خزایی فر، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه: بهزاد جعفری طادی، طراح لباس: آرتا ماهان، طراحی و ترکیب صدا : مهرشاد ملکوتی، مدیر صدابرداری: هادی ساعدمحکم، جانشین مدیر تولید: پیمان حجازی، فیلمبردار: محمد فکوری نیا، انتخاب بازیگر :کیومرث مرادی بازیگردان: میلاد اکبر نژاد، برنامه ریز: بهمن حسینی، دستیار اول کارگردان: حسین دیردار، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، جلوه‌های بصری: امین پهلوان زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، منشی صحنه: پوریا کاظمی فرد، عکاس: امیر جدیدی.

درباره سریال قبله عالم

سریال قبله عالم ساخت کشور ایران و در ژانر کمدی ، خانوادگی و به کارگردانی حامد محمدی و به نویسندگی حامد محمدی. داستان درباره ناصر الدین شاه ملقب به قبله عالم در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می ‌آید که دستمایه این اثر کمدی، فانتزی می شود. قبله عالم یک سریال طنز است که برآمده از اتفاق‌ های تاریخی دوران ناصرالدین شاه قاجار می باشد. شنیده ها حاکی از این است که سریال پیرامون دوران قاجار می باشد و احتمالا به حرمسرا های شاهان قاجاری نیز شاید بپردازد! در این سریال پژمان بازغی , حامد کمیلی , سام درخشانی , شقایق دهقانی , هادی کاظمی به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی و حجم کم از سنتر دانلود این سریال تماشایی را دریافت کنید.

دانلود سریال قبله عالم

بازیگران پژمان بازغی , حامد کمیلی , سام درخشانی , شقایق دهقانی , هادی کاظمی

خلاصه داستان داستان قسمت 1 اول سریال قبله عالم،مادرجان این همه زن را مرخص بفرمایید تا اندرونی کاخ خلوت شود پدر سوخته ها مضمون کوک میکنن قبله عالم را هوس باز جلوه دهند.

درباره سریال جزیره

سریال جزیره ساخت کشور ایران و در ژانر خانوادگی – اجتماعی و به کارگردانی سیروس مقدم و به نویسندگی علی طالب آبادی. داستان سریال  درباره صحرا خبرنگار جسوری که در عشق شکست خورده و تحقیر شده، به دنبال برابری با ارشد شاهنگ، معشوق خود که از خانواده اصیل و ثروتمندی بوده تصمیمات ماجراجویانه ایی میگیرد و وارد روابط تجاری پیچیده‌‌‌ای می‌شود که زندگی او و خانواده شاهنگ را دستخوش تغییرات اساسی می‌کند! در این سریال حسام منظور، هنگامه قاضیانی، محمدرضا فروتن، میترا حجار و امیر مقاره به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی و حجم کم ازسایت سنتر دانلود این سریال تماشایی را دریافت کنید.

دانلود سریال جزیره

بازیگران امیر مقاره , حسام منظور , محمدرضا فروتن , میترا حجار , هنگامه قاضیانی

خلاصه داستان جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند.

درباره سریال نوبت لیلی

سریال نوبت لیلی ساخت کشور ایران و در ژانر عاشقانه ، تاریخی و به کارگردانی روح الله حجازی و به نویسندگی مهدی شیرزاد ، سروش چیت ساز و روح الله حجازی. داستان درباره عاشقانه‌‌ای جذاب در سبکی جدید در سه برهه تاریخی! در این سریال  مریلا زارعی، امین شعرباف و لاله مرزبان به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی و حجم کم از سایت سنتر دانلود این سریال تماشایی را دریافت کنید.

دانلود سریال نوبت لیلی

بازیگران امین شعرباف , لاله مرزبان , مریلا زارعی

خلاصه داستان عاشقانه‌‌ای جذاب در سبکی جدید در سه برهه تاریخی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز