خبرگزاری کار ایران

لایک اینستاگرام بخرید فالوور واقعی جذب کنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۹۳۴

اینستاگرام یکی از پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی بین کاربران ایرانی است و امروزه یکی از برنامه های پر کاربرد برای افرادی است که قصد دارند برای اهداف کاری یا شخصی از آن استفاده کنند و به درآمد و محبوبیت برسند.

اگر از کاربران این شبکه محبوب باشید احتمالا دفعات بی شماری پیش آمده که در مورد خرید لایک اینستاگرام شنیده باشید زیرا در این برنامه پایه همه چیز روی میزان محبوبیت شما بنا می شود.

همانطور که می دانید اعتبار یک پیج از روی میزان بازدید ها و لایک های کاربران در صفحه مورد نظر ما مشخص می شود و زمانی می توانیم یک پیج را محبوب و لایق دنبال شدن بدانیم که ببینیم توسط کاربران دیگر نیز تایید شده است.

بر همین اساس ما قرار است که در این مقاله هر آنچه را که برای افزایش لایک اینستاگرام لازم دارید، به شما بگوییم.

لایک، اکسیر درخشیدن!

اگر شما هم یکی از میلیون ها کاربر پر و پا قرص این شبکه اجتماعی باشید، حتما متوجه شده اید که هر چه تعامل و فعالیت یک صفحه با دنبال کننده هایش بیشتر باشد، آن پیج موفق تر خواهد بود. دلیل این امر به الگوریتم هایی برمی گردد که توسط اینستاگرام طراحی شده است.

شما تا زمانی که از سد ربات ها رد نشوید نمی توانید در اکسپلور یا در بین صفحات پر مخاطب ظاهر شوید و ادعای محبوبیت داشته باشید! شما برای رد شدن از این سدها به رعایت قوانین و موارد خاصی احتیاج دارید که اگر با موفقیت و دقت کافی آن ها را انجام دهید، نصف راه موفقیت را طی کرده اید.

قانون اول: با کاربران تعامل داشته باشید

فعال باشید، به کامنت های تان پاسخ های مناسب بدهید و با کاربران مشارکت کنید. اینستاگرام باید بداند که محتوای شما به اندازه کافی خوب هست که توجه مخاطب را به خود جلب کند یا برایش بحث برانگیز باشد.

لایک، کامنت، بازدید ها و تعداد دفعاتی که محتوا و پست های تان بین کاربران به اشتراک گذاشته می شود دقیقا همان چیزی است که می تواند به ربات ها ثابت کند صفحه محبوبی دارید و نیاز هست که بیشتر دیده شوید و به کاربران جدید تری معرفی شوید.

در واقع این همان مکانیسم اصلی برای رشد صفحه و حضورتان در اکسپلور است. احتمالا توجه کرده اید که وقتی پست صفحه خاصی را لایک می کنید و از دنبال کنندگان آن هستید، وقتی اینستاگرام را باز می کنید محتوای پیج مورد نظر شما اولین چیزی است که برای تان نمایش داده می شود.

یا اگر در مورد موضوع خاصی کنجکاو هستید و پست های مربوطه را همراه با لایک کردن دنبال می کنید، در صفحه اکسپلورتان پس از مدتی بیشتر پست ها حول محور همان موضوع هستند.

این همان الگوریتم اصلی است که شما با پیروی کردن از آن می توانید یکی از صفحاتی باشید که در اکسپلور سایر کاربران معرفی می شود، و همه چیزی که برای این هدف نیاز دارید لایک و تعامل با کاربران است.

البته لازم است این نکته را هم مد نظر داشته باشید که تعامل با کاربرانی که هویت واقعی دارند و فعال هستند برای اینستاگرام بسیار مهم است. زیرا برای رشد صفحه تان شما نیاز دارید دنبال کننده های تان افرادی باشند که به طور منظم به محتوای شما باز خورد بدهند یا آن را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند تا آمار دیده شدن تان بالا برده شود.

قانون دوم: روی لایک های تان حساب باز کنید!

در صورتی که در ابتدای راه باشید این کار نیازمند زمان بیشتری است. شما نیاز دارید تا محتوایی تولید کنید که به اندازه کافی جذاب و جالب توجه باشد تا بتوانید توجه افراد را جلب کنید. در غیر اینصورت نه تنها تلاش تان نتیجه ندارد بلکه توجه نکردن افراد می تواند اعتبار صفحه تان را پایین بیاورد.

قطعا برای همه ما یکی از فاکتورهایی که باعث می شود یک پست ما را به داخل صفحه اش بکشاند و منجر شود از دنبال کننده هایش باشیم، میزان لایک های آن محتواست.

در واقع میزان پسندیده شدن و لایک گرفتن یک موضوع می تواند مشخص کند که محتوا و مطالب منتشر شده ارزش دنبال شدن را دارد و توسط کاربران دیگر نیز تایید شده است.

درهمین نقطه است که شما اهمیت لایک برای صفحه تان را در می یابید و متوجه می شوید که چرا اکثر کاربران در تلاش هستند تا آمار لایک های شان را بالا ببرند و بیشتر دیده شوند.

ایده های هوشمندانه همیشه جواب می دهد!

همانطور که برای تان گفتیم یک محتوای مناسب تاثیر بسیار زیادی برای جذب مخاطبان دارد. اما شما زمانی مزد زحمات تان را می گیرید که بتوانید به نتیجه برسید و موفق شوید.

یکی از راه هایی که می توانید برای دیده شدن روی آن حساب باز کنید و احتمالا راجبش شنیده اید، خرید لایک اینستاگرام است. شما در این روش باعث می شوید که لایک های پست تان بیشتر شده و در نتیجه آن اعتبار صفحه تان بیشتر شود.

در واقع این یکی از راه های میان بر و سریع برای محبوبیت است به خصوص اگر اول راه باشید زیرا بالا بودن تعداد لایک ها در صفحه شما نشان می دهد که کاربران محتوای شما را می پسندند و از بین هزاران صفحه دیگر، صفحه شمارا قبول دارند و دنبال می کنند، یعنی دقیقا همان چیزی که دنبالش هستید!

ایده های ناب شما برای محتوای تان همراه با لایک بیشتر کمک تان می کند که بتوانید حرفه ای تر ظاهر شوید و مخاطب جذب کنید.

چطور از این روش استفاده کنیم؟

احتمالا پس از کسب اطلاعاتی که گفته شد، این اولین سوالی است که از خود تان می پرسید. اولین قدم این است که اگر می خواهید برای خرید لایک اینستاگرام اقدام کنید، این کار را توسط یک منبع قابل اطمینان انجام دهید.

دیجی ممبر یکی از سایت هایی است که اگر به کمک نیاز دارید همیشه آماده کمک به شماست. شما نه تنها می توانید از این سایت برای خرید لایک اینستاگرام استفاده کنید، بلکه اگر نیاز دارید که با صرف هزینه مناسبی به نتایج مورد نظرتان برسید هم خبر های خوبی برای شما داریم. لایک واقعی باعث افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می شود.

خرید لایک ارزان یکی دیگر از نقاط مثبتی است که در دیجی ممبر پیدا خواهید کرد. بنابراین با صرف یک هزینه منطقی و مناسب می توانید پیج تان را بهبود ببخشید و روی آینده آن برای برنامه های بعدی حساب باز کنید.

و در آخر یکی از نکاتی که لازم است بدانید این است که لایک ها و باز خورد هایی که می گیرید توسط اکانت هایی فعال و واقعی انجام می شود و همین امر باعث می شود شما الگوریتم های تعیین شده را به روش صحیحی رعایت کنید و نزد مخاطبان تان پیج معتبری باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش خرید سایت دیجی ممبر مراجعه کنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به شما اهمیت لایک و تعامل در روند قرار گیری بین صفحات محبوب و پر بازدید، و همچنین استفاده از راه های ساده تر و سریع تری مثل خرید لایک اینستاگرام را شرح دهیم. امیدواریم که نهایت استفاده را از این مطلب برده باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز