خبرگزاری کار ایران

تعمیر دستگاه فکس یا استفاده از فاکس اینترنتی «فکس نگار»؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۹۳۱

با اینکه تکنولوژی فکس دیگر منسوخ شده است، اما در بسیاری از کشور ها به خصوص ایران محبوبیت خود را حفظ کرده است.

بسیاری از سازمان ها و کسب و کارها همچنان دستگاه فکس دارند و از طریق فکس ارتباطات و نامه نگاری های خود را انجام میدهند.

البته برخی از کسب و کار ها هم بروز هستند و از فکس نگار برای فکس کردن استفاده می کنند.

فکس نگار چیست؟

فکس کردن با دستگاه فکس صورت می گرفت تا اینکه فکس اینترنتی به بازار آمد. سایت فکس نگار با پلتفرمی که در اختیار شما قرار می دهد؛ این شرایط را برای کسب و کار شما فراهم می کند تا با هزینه ای کمتر عملیات فکس خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. در سایت فکس نگار تنها با چند کلیک فکس خود را ارسال می کنید. کاربری آسان فکس اینترنتی باعث شده تا مشتریانی زیادی قید تعمیر دستگاه فکس خود را بزنند و به فکس آنلاین مهاجرت کنند.

مزایای فکس اینترنتی نسبت به دستگاه فکس

دستگاه فکس مسلما یک مساحتی از میز شما را می گیرد در حالی که فکس نگار در گوشی و کامپیوتر شما به صورت تحت وب در اختیار شماست و هر وقت اراده کنید می توانید آن را باز کنید و هر وقت کارتان تمام شد سایت را ببندین و از حساب کاربری خود بیرون بیایید.

از طرفی نگهداری و تعمیر دستگاه فکس برای شما هزینه بر خواهد بود؛ هزینه های زیادی که به جای آن می توانید با فکس آنلاین چندین فکس را انجام دهید. خرید رول کاغذ فکس دیگر معضلات فکس غیر اینترنتی است. شما هر چند وقت یکبار مجبور به خرید و هزینه کردن در راستای کاغذ فکس هستید در حالی که در فکس نگار خبری از این هزینه های اضافی نیست.

آنچه در فکس نگار مزیت محسوب می شود!

گذشته از تمام این هزینه ها، آیا تا به حال حساب کرده اید که فکس چه قدر زمان از شما می برد در حالی که فکس کردن با فکس نگار یک سوم این زمان را نیاز دارد. علاوه بر کاهش هزینه، زمان را هم می خرید!

فرض کنید شما در بیرون محل کار و دور از دستگاه فکس قرار دارید و باید یک فکس مهم یا غیر مهم را ارسال کنید. راه حل چیست؟ اگر شما در فکس نگار حساب کاربری داشته باشید به  راحتی با گوشی خود که همیشه به همراه دارید، لب تاب، مراجعه به کافی نت یا در بدترین شرایط قرض گرفتن گوشی دوست خود، فکس خود را در کمترین زمان ارسال کنید.

تعمیر دستگاه فکس یا استفاده از فاکس اینترنتی «فکس نگار»؟

امنیت اطلاعات خط قرمز فکس اینترنتی

تمام اطلاعات شما توسط فکس اینترنتی حفاظت شده و این اطمینان به شما داده می شود که فکس های شما در سایه امنیت پایدار فکس نگار به مقصد خود خواهد رسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فکس نگار با آدرس FaxNegar.ir مراجعه فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز