خبرگزاری کار ایران

آموزش، کیلید ساماندهی مشاغل مرتبط با بازار مسکن؛

افزایش نیروی متخصص، لازمه توسعه پایدار

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۳۶۶

آموزش یکی از نکات بسیار مهم توسعه پایدار در کشورها به شمار می رود و به صراحت می­توان گفت هر چه سیستم آموزشی یک کشور قوی ترباشد، در تمام بخش های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی پیشرو بوده و مسیر توسعه برای آن کشور هموارتر است. از این رو سرمایه گذاری در بخش آموزش، به عنوان یکی از بهترین مدل­های توسعه و پیشرفت به شمار می­رود.

سرمایه گذاری و کارآفرینی باید در مدرسه ­ها آموزش داده شود؛

سیستم آموزش و پرورش کشور ما طوری طراحی شده که در مقاطع پایه که دانش آموزان سطح یادگیری بیشتری دارند، مباحث با اهمیتی همچون مسائل اقتصادی و مدیریت را آموزش نمی دهند. از این رو تا این افراد وارد دانشگاه شوند و به دنبال فراگیری رشته تخصصی دلخواه شان بروند، از سن نوجوانی گذشته و در زمان درست وارد بازار کار نمی­شوند. این مهم در بخش هایی همچون اقتصاد ملموس تر است. چراکه فعالیت در این بخش آن هم در سطح کلان، نیاز به دانش و تجربه بسیار داشته و برای اینکه بتوان مسئولیت یک بخش بزرگ اقتصادی را به نیروی جوان، تحصیلکرده و باتجربه سپرد، باید از سنین پایه روی آموزش آنها سرمایه گذاری کرد.

از این رو نیاز است تا کلیات ساختار و نگرش سیاست­گذاران در بخش آموزش و پرورش تغییر کرده و آموزش بخش های کاربردی که کشور به آن نیاز دارد در دستور کار قرار بگیرد. به طوری که حتی در مقاطع ابتدایی، اصول سرمایه­گذاری و کارآفرینی در برنامه های درسی قرار گرفته و از پایه این مباحث بسیار کاربردی را به تمام دانش آموزان آموزش دهند.

نیروی انسانی متخصص، لازمه توسعه پایدار در بخش­های کلان اقتصادی؛

گفتنی است این مهم می­تواند تخصصی­تر هم پیش رود و به طور مثال برای بخش مسکن یا بازارسرمایه نیز درس هایی در مقاطع ابتدایی و راهنمایی در نظر گرفته شود. به این ترتیب هر فرد در سنین پایه هدف و تخصص دلخواه خود را پیدا کرده و برای بهتر شدن در آن رشته تلاش می­کند.

شایان ذکر است این آموزش صحیح و کاربردی در سالهای پیش صورت نگرفته و باعث افزایش اینچنینی قیمت املاک تهران و رکود بی سابقه بازار مسکن شده است. از این رو نیاز است تا متولیان تصمیم گیری در بخش مسکن با اعمال سیاستهای نوین، آموزش را جدی تر پیش گرفته و با آموزش و پرورش وارد مذاکره شوند.

گفتنی است این برنامه های آموزشی را شرکت های بزرگ نیز می­توانند در دستور کار خود قرار داده و با ایجاد بسترهای آموزشی، امروز و فردای حوزه های خود را ارتقا بدهند. به این صورت هم از نظر تامین نیروی انسانی و هم توسعه مجموعه و افزایش درآمد که به سبب فعالیت نیروی متخصص حاصل می شود، شرکت ها مجهز شده و عمکرد بهتری خواهند داشت. نکته قابل توجه تمرکز مجموعه های دانش بنیان و آینده نگر بر مبحث آموزش است که به معنای هدف گذاری این مجموعه ها، برای ساختن آینده­ای با ثبات و اقتصاد پایدار است.

هوش مصنوعی، فعالیت مشاورین املاک را تخصصی کرده است؛

شایان ذکر است این مهم را مجموعه دانش بنیان کیلید که سالهاست هوش مصنوعی را وارد بازار مسکن کرده و صنف مشاورین املاک را تا حد قابل توجهی توسعه داده، به عنوان یکی از اهداف مهم خود در نظر گرفته است. به طوری که با ایجاد بخش های مختلف، آگاهی ملکی مردم را در خصوص تمام بخش های کاربردی بازار مسکن و معاملات ملکی افزایش می دهد. به طوری که متقاضیان انجام معاملات ملکی از تمام مشخصات مهم یک ملک در مناطق مختلف آگاه می شوند و به راحتی می­توانند از تمام مشخصه های مهم املاک خود نیز با خبر شوند.

گفتنی است این مهم در بخش هایی همچون تخمین قیمت، اطلاعات بازار مسکن کیلید، مجله خبری کیلید"kilidmag" و محتواهای کاربردی از مشخصه های مناطق مختلف تهران، روی می دهد. به زبان ساده متقاضی خرید آپارتمان در سعادت آباد می­تواند در مرحله نخست با مطالعه شاخصه های مهم این منطقه در کیلید مگ و رصد قیمت و نوسانات آن در 7 سال گذشته از تمام مولفه های مهم تصمیم گیری برای سکونت در این منطقه آگاه شود.

جستجوی هدفمند، کیلید رسیدن به یک معامله ملکی موفق؛

نکته قابل توجه دقت و سرعت بروزشدن این اطلاعات است که به واسطه بهره گیری از هوش مصنوعی در تمام بخش های سامانه کیلید، این دو عامل مهم اطلاع رسانی در بهترین سطح کیفی قرارگرفته است. گفتنی است این سرعت و کیفیت در تمام بخش های کیلید ملموس است. به طوری که پیداکردن فایل مناسب خرید یا اجاره املاک تهران، که کاملا با نیازهای متقاضی همسو باشد، با بیشترین سرعت در اختیار کاربران قرار گرفته است.

به زبان ساده متقاضی خریدآپارتمان 70 متری در تهران می تواند با مشخص کردن محدوده مورد نظر خود، متراژ، بازه قیمتی، سال ساخت بنا و سایر مولفه ها که به جزئی ترین بخش ساختمان یعنی نما نیز می رسد، تمام واحدهای مطابق با سلایقش را مشاهده ­کند. به این صورت پس از افزایش آگاهی نسبت به مشخصه های محله، به انتخاب واحد مورد نظرش پرداخته و با مالک و مشاور املاکی که عرضه آن فایل را برعهده دارد، وارد مذاکره می­شود.

افزایش نیروی متخصص، لازمه توسعه پایدار

کیلید، سامانه­ای برای رفع نیاز ملکی تمام اقشار جامعه؛

گفتنی است سامانه هوشمند کیلید، این ابزارها و اطلاعات را برای افزایش شفافیت و تسریع در انجام معاملات ملکی ایجاد کرده تا علاوه بر مردم، مشاورین املاک نیز بتوانند با استفاده از این ابزارها فعالیت خود توسعه داده و در این بازار رکودی، رونق را به کسب و کار خود بازگردانند.

همچنین اطلاعات جامعی که در بخش اطلاعات بازار مسکن کیلید وجود دارد، می تواند دیدکافی به سرمایه­گذاران بخش مسکن ارائه دهد تا نوسانات قیمت و درصد تغییرات نرخ املاک منطقه­ای که قصد ورود به آن را دارند، تصمیم هوشمندانه­تری بگیرند. همچنین می­توان با رصد این اطلاعات، تولید مسکن را نیز هدفمند کرده و متناسب با نیاز هر منطقه اقدام به ساخت­وساز کرد. به طوری که با افزایش خرید آپارتمان 70 متری در تهران، به ساخت خانه­های 70 متری پرداخت و علاوه بر ایجاد رونق در تعداد خرید و فروش، مانع افزایش افسارگسیخته قیمت آپارتمان 70 متری در تهران شد.

هوش مصنوعی، بهترین راهنمای فعالان بخش مسکن؛

شایان ذکراست این ارزش افزوده­های ورود هوش مصنوعی به بخش مشاورین املاک است که کیلید با هدف توسعه فعالیت تمام فعالان این بخش به کار گرفته شده و توانسته ماموریت خود را با بیشترین درجه کیفیت انجام دهد. حال نحوه بهره برداری و  استفاده صحیح از این ابزارها مطرح می­شود، که این مهم نیز با مطالعه بخش­های مختلف کیلیدمگ و استفاده از ابزارهای سامانه کیلید امکان پذیر است.

در مجموع آموزش تخصصی و توسعه تکنولوژی، لازمه ایجاد رونق پایدار اقتصادی در هر بخش است. از این رو نگاه ویژه به آموزش و افزایش آگاهی مردم در بخش­هایی همچون مسکن، می تواند بازار را ساماندهی کرده و از هزینه­های اضافی که باید برای خروج از رکود پرداخت شود، جلوگیری کرد. از سوی دیگر مطالعه شرایط قیمت املاک تهران، می تواند جستجوی ملکی را هدفمند کرده و به طور مثال متقاضی خرید آپارتمان 70 متری در تهران را در کمترین زمان به خانه مورد نیازش رساند.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز