خبرگزاری کار ایران

ضد افتاب مای بهتره یا دکتر ژیلا؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۳۱۵

به صورت روزانه هر فردی چندین ساعت ممکن است در آفتاب فعالیت داشته باشد، به خصوص کودکان که دوست دارند مدام در محوطه باز باشند یا افرادی که به دلیل مشاغل مختلفی ساعت‌های زیادی از روز را در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار می‌گیرند.

اکیداً توصیه می‌شود که برای محافظت از پوست حتما از کرم ضد آفتاب استفاده شود تا اشعه مستقیم و مادون قرمز بر روی پوست تأثیر مضری نداشته باشند. اما برندهای زیادی در این باره وجود دارد که افراد در انتخاب این موارد دچار مشکل هستند.

از مهمترین این برندها مای و دکتر ژیلا می‌باشند. حتما هنگام خرید به این مطلب فکر کرده‌اید که  کرم ضد آفتاب مای بهتره یا دکتر ژیلا؟ مسلما برای پاسخ دادن به این سوال نیاز به یک دید تخصصی می‌باشد. با ما همراه باشید تا بهتر بدانید ضد آفتاب مای بهتره یا دکتر ژیلا؟

یکی از راه‌های که افراد و مصرف کنندگان انتخاب می‌کنند تا بدانند ضد آفتاب مای بهتره یا دکتر ژیلا مصرف این دو ضد آفتاب می‌باشد. هیچ چیزی مانند یک تجربه نمی‌توانند جوابگوی این سوال مهم باشد. با مصرف دوره‌ای این دو محصول می‌توانید به سادگی بفهمید که این دو محصول کدام برای پوست شما مناسب‌تر است. لزوم مراقبت از پوست برای هر فردی به خوبی حس می‌شود. هنگامی که در مقابل نور و تابش مستقیم خورشید قرار می‌گیرید چندین عامل خطرناک پوست شما را نشانه رفته‌اند. اولین نکته‌ای که در صورت مشاهده می‌شود قرمزی صورت و بعد از آن ایجاد لک و سوختگی صورت می‌باشد. در بیشتر شهرهای ساحلی مثل جنوب یا شمال استفاده از این دو محصول به خوبی حس می‌شود. بنابراین یکی از راه‌های تشخیص این که ضد آفتاب مای بهتره یا دکتر ژیلا استفاده از این برندهای معروف می‌باشد.

برای آشنایی بهتر این دو برند معروف و معتبر که در ایران در این سالیان در بخش اعظمی تولید شده‌اند و پرطرفدار هستند اطلاعاتی را برای مشتریان و مصرف‌کنندگان این دو محصول به صورت جداگانه بیان می‌کنیم.

ضد آفتاب مای

کرم ضدآفتاب مای یکی از برندهای معروف ایرانی بوده که در سال ۱۳۸۰ پا به میدان رقابت گذاشت. تا به امروز تولیدات این برند نه تنها در مورد کرم ضد آفتاب بلکه در محصولات آرایشی و بهداشتی دیگری نیز اختصاص یافته است. ضد آفتاب مای دارای مدل‌های مختلفی بوده که برای هر نوعی از پوست مدل مخصوص به خود پیشنهاد می‌شود. به طور مثال کرم برای افرادی که پوست خشک، معمولی یا چرب دارند نمونه‌های مخصوصی از آن استفاده می‌شود. قدرت پوشانندگی این کرم به شدت بالا بوده و و با کمترین میزان استفاده تمام پوست صورت را فرامی‌گیرد. این محصول دارای ترکیبات مختلفی چون تیتانیوم دی اکساید و آووبنزن می‌باشد. این ترکیبات بهترین محافظ برای جلوگیری از اشعه‌های مضر برای پوست است.

ضد افتاب مای بهتره یا دکتر ژیلا؟

ضد آفتاب دکتر ژیلا

دکتر ژیلا نیز از دیگر برندهای معروف ایرانی بوده که دارای قدمتی نظیر به مارک مای است که از سال ۱۳۸۴ شروع به فعالیت داشته و در نوع خود بهترین محصولات را به بازار عرضه کرده است. در شکل و مدل‌های متفاوتی وجود دارد که برای پوست‌های متفاوتی مورد استفاده قرار گرفته و در این باره امتحان خود را پس داده است. این کرم دارای ترکیبات طبیعی و شیمیایی بوده که برای پوست بهترین مناسب است. پانتنون از مهمترین ترکیبات این محصول بوده که می‌تواند ایجاد رطوبت بر روی پوست کند. حتی برای هر نوع مدل پوستی یک نوع از ترکیبات را قرار داده‌اند به عنوان مثال نوع بدون چربی دکتر ژیلا برای پوست‌های چرب و یا با چربی برای افرادی مناسب است که دارای پوستی خشک می‌باشند. تولید کننده به خوبی به تمامی جوانب کار توجه نموده و تمام سعی خود را بر آن داشته تا کالایی را بدون عیب و نقص به مشتری ارائه کند.

با توضیحات ارائه شده می‌توانیم در مورد این سوال که ضد آفتاب مای بهتره یا دکتر ژیلا، این گونه بگوییم که هر دو برند نتیجه کار دلخواهی را به مصرف‌کننده ارائه می‌کنند و خوشبختانه در طی این دو دهه‌ای که مورد استفاده قرار گرفته‌اند بهترین واکنش را برای پوست‌های چرب و معمولی یا خشک ارائه کرده‌اند. نکته جالب توجه بعد از مصرف این نوع ضد آفتاب‌ها شستشوی مناسب پوست صورت یا بدن می‌باشد. شستشوی صورت به صورت دستی امکان‌پذیر است اما در برخی از موارد آن گونه که باید نمی‌توان صورت را با دست شستشو داد. اما با وجود وسیله‌های مختلفی که امروزه تولید شده‌اند مانند فیس براش کار شستن صورت در چند ثانیه به صورت اصولی انجام شده و فرد علاوه برشستشوی صورت می‌تواند عمل لایه برداری را نیز انجام دهد.

ضد افتاب مای بهتره یا دکتر ژیلا؟

فیس براش باطری خور بوده و برخی از آنها نیز به واسطه شارژ کار می‌کنند. علاوه بر شستشوی صورت و ضد آفتاب می‌توان از وسیله‌های آرایشی و بهداشتی دیگری نیز استفاده نمود که چهره را زیباتر و بشاش‌تر می‌کند. از جمله این محصولت می‌توان به خط چشم اشاره نمود. خط چشم کشیدن یکی از هنرهای آرایشی بوده که یک نوع طراحی زیبا به شمار می‌رود. در مواقع آرایش صورت می‌توان به جای کرم روشن کننده یا سفیدکننده از ضد آفتاب نیز استفاده نمود. اگر دوست دارید ضد آفتاب یا کرم و مواد آرایشی بر روی چهره نمایان شود از برندهای معروف ایرانی استفاده کنید . اما قبل از خرید حتما بررسی کنید که برای پوست شما ضد آفتاب مای بهتره یا دکترژیلا؟

ضد آفتاب مای یا دکتر ژیلا را از کجا بخریم؟

امروزه سایت‌های اینترنتی زیادی وجود دارند که برای خرید و فروش انواع محصولات آرایشی و بهداشتی بهترین گزینه هستند. فروشگاه اینترنتی الانزا از محبوب‌ترین سایت‌های فروش ضد آفتاب، خط چشم، فیس براش، انواع کرم و مواد آرایشی یا رنگ مو و حتی عطر و ادکلن می‌باشد که به صورت عمده با نازل‌ترین قیمت محصولات خود را ارائه می‌دهند. شما مشتری گرامی می‌توانید با مراجعه به آدرس وب سایت فروشگاه الانزا محصولی متفاوت‌تر از همه‌جا را خریداری نمایید. در این سایت براساس تمامی مجوزهای مربوطه فروش انواع برندهای معتبر و روز دنیا صورت می‌پذیرد.

 در صورت عدم رضایت از محصول، وجه نقد برکشت خورده و یا جنس خریداری شده تعویض می‌گردد. خرید به صورت اینترنتی بوده و مشتری بدون آنکه نیازی به مراجعه حضوری داشته باشد جنس را خریداری می‌کند. از فروشگاه اینترنتی دیدن نموده و برترین مارک دنیا را برای خود تهیه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به  آدرس الکترونیکی https://elanza.com مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز