خبرگزاری کار ایران

ثبت شرکت در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۰۹۷

استان اصفهان، استانی مرکزی در کشور ایران است که امکان رشد و گسترش کسب و کار در آن بسیار زیاد است. یکی از اقداماتی که موجب رسیدن به موفقیت های تجاری خواهد شد، ثبت شرکت در استان اصفهان است.

با ثبت شرکت می توان به شغل و حرفه ی خود لباس حقوقی پوشاند و آن را در جامعه معرفی کرد. افراد به شخصیت های حقوقی که دولت پشتیان و حامی آن ها است بیشتر از شخصیت های حقیقی اعتماد پیدا خواهند کرد. این امر موجب رسیدن به پیشرفت های اقتصادی و اجتماعی می گردد.

ثبت اسپادانا به عنوان یک موسسه ثبتی، با هدف ارائه مشاوره و خدمات ثبتی تخصصی از جمله ثبت شرکت، برند، طرح صنعتی، اختراع و اخذ کارت بازرگانی و انواع مجوزات در اصفهان، خواهان موفقیت شما عزیزان است. این موسسه همواره بر آن می باشد تا با مشاوره جامع و صحیح در راستای اهداف شرکت شما، راه حل های موجود را در اختیار شما قرار دهد تا مسیر ثبت شرکت در اصفهان و یا شهرستان های اطراف را برای شما تسهیل نماید.

مراحل ثبت شرکت در اصفهان

اخیراَ با هدف حذف مراجعات حضوری، فرایند ثبت تاسیس و تغییرات شرکت ها از شیوه سنتی تغییر یافته است. طبق دستورالعمل صادره از طرف سازمان ثبت، در ابتدا مراحل ثبت شرکت در اصفهان، به صورت الکترونیکی انجام می شود. در این شیوه، متقاضی بدون مراجعه به واحد مربوطه، از طریق سامانه جامع ثبت شرکت ها و موسسات، درخواست پذیرش انواع ثبت تاسیس یا تغییرات شرکت ها و موسسات را انجام می دهد.

پس از پذیرش نهایی درخواست، از طریق سامانه، نسبت به دریافت کد پیگیری یکتای پرونده تشکیل شده در سیستم اقدام می نمایند. بعد از طی مراحل تعیین نام وتایید نهایی، باید متقاضی و یا وکیل وی به اداره ثبت شرکتهای محل فعالیت شرکت در شرف تاسیس مراجعه نموده و پیش نویس آگهی ثبت را دریافت و هزینه های لازم پرداخت نماید.

در ادامه مقاله با چند شهرستان پر متقاضی برای ثبت شرکت در اصفهان آشنا خواهیم شد. همچنین امتیازات ثبت شرکت در هر یک از این شهرستان ها بیان شده است. برای ثبت شرکت در هر یک از این شهرستان ها کافیست با تماس با شماره ۳۷۱۲۰ در اصفهان، یا از طریق پنل مشاوره آنلاین سایت، درخواست ثبت خود را اعلام فرمایید. و صرفاً با ارائه تصویر شناسنامه و کارت ملی و امضای اوراق مربوطه نسبت به ثبت شرکت خود اقدام نمایید. صفر تا صد مراحل از ثبت نام اولیه در سامانه، تا مراجعه به اداره ثبت شهرستان مورد نظر، توسط موسسه اسپادنا انجام خواهد شد.

ثبت شرکت در شاهین شهر

ثبت شرکت در شاهین شهر دارای چه امتیازاتی می باشد؟ شاهین شهر در مرکز شهرستان شاهین شهر و در همسایگی شمالی و ۲۰ کیلومتری شهر اصفهان قرار دارد. در زمان جنگ ایران و عراق با توجه به حضور مهاجرین مناطق جنگی و سکونت آنان در این شهر در حال حاضر اقوام فارس، ترک ،کرد و جمعیت زیادی از ارامنه و آشوری ها را در خود جای داده است. همین تنوع فرهنگی باعث رشد صنعت و اقتصاد شاهین شهر شده است. توجه به تفاوت های فرهنگی و هنری بین اقوام ساکن و تزریق فرهنگ و صنعت هر قوم،  شمار زیادی  از صنایع و رشته های شغلی  سراسر ایران را در شاهین شهر رونق  داده است.

این شهر در مجاورت نیروگاه شهید منتظری و پالایشگاه و پتروشیمی اصفهان قرار گرفته است. ولیکن با توجه به ارتفاع ۱۵۹۵ متری از سطح دریا و مساحت فضای‌سبز آن که چیزی بالغ بر ۳۶۰ هکتار می باشد، آلودگی چندانی ندارد. همچنین فاصله کوتاه شاهین شهر تا مرکز استان (شهر اصفهان) که حدود ۲۰ کیلومتر می باشد مزید بر رونق این شهر گردیده است.

با وجود بیشترین تعداد سینما و تئاتر و فرهنگسرا و کتابخانه نسبت به تراکم جمعیتی، شاهین شهر را می توان یکی از قطبهای بزرگ فرهنگ اصفهان نام برد. از طرفی وجود دانشگاه صنعتی مالک اشتر موجب رونق فعالیت های علمی و فرهنگی و هنری در شاهین شهر گردیده است. از این رو ثبت شرکت فرهنگی و هنری و یا موسسات علمی و تحقیقاتی در شاهین شهر بسیار رایج است.

از جمله شهرک های صنعتی مستقر در این شهرستان می توان به شهرک صنعتی مورچه خورت و شهرک صنعتی محمودآباد اشاره نمود. این شهرک ها از کار آمد ترین شهرکهای صنعتی موجود در ایران هستند. وجود کارخانه جات بزرگی مانند اسنوا و ماموت و سنگبری های بزرگ دلیلی بر این مدعاست.

ثبت شرکت در استان اصفهان

ثبت شرکت در نجف آباد

ثبت شرکت در نجف آباد دارای چه امتیازاتی می باشد؟ با توجه به قرارگیری شهرستان نجف آباد در مسیر اصفهان و خوزستان  و ابتکارات شیخ بهایی در تامین شبکه جاده ای، این شهر به اولین شهر بازرگانی ایران تبدیل شده است. به همین دلیل از پایگاههای مهم تجارتی و بازرگانی اصفهان به شمار می رود. باتوجه به قرار گیری نجف آباد در دشتی با آب و هوای معتدل و نسبتاً خشک در میان دو رشته کوه با وجود منابع آبی مانند رودخانه چشمه مرغاب، رودخانه زنده رود و دریاچه سد زاینده رود و قناتها و چاهها، کشاورزی از مشاغل پر طرفدار نجف آباد است. تا جایی که با عنوان شهر شکوفه های بادام شناخته می شود. از محصولات  فرعی آن می توان به انار اشاره نمود .

از صنایع این شهر می توان به صنایع فلزات، صنایع پلاستیک، صنایع شیمیایی، صنایع برق و الکترونیک. صنایع مواد غذایی، نساجی، پرورش زنبور، خدمات کشاورزی و بسته بندی میوه جات و عسل اشاره نمود.  از مناطق صنعتی نجف اباد می توان به شهرک صنعتی نجف آباد ۲ اشاره کرد. از جمله واحد های صنعتی مستقر در این شهرک واحد های فلزی، نساجی، صنایع شیمیایی، صنایع برق و الکترونیک و مواد غذایی می باشند. شهرک صنعتی منتظریه یکی دیگر از شهرک های صنعتی مورد توجه در نجف آباد است. واحدهای مستقر در این منطقه در زمینه فلزات، صنایع برق، شیمیایی و پلاستیک فعالیت دارند.

ثبت شرکت در خمینی شهر

ثبت شرکت در خمینی شهر دارای چه امتیازاتی می باشد؟ خمینی شهر با مساحت برابر ۱۷۵ کیلومتر مربع، در ۱۲ کیلومتری شمال غربی اصفهان  واقع شده است. با وجود قنات در اطراف آن از آب و هوایی معتدل و خشک برخوردار است. یکی از تولید کنندگان گلابی و محصولات صیفی و انواع کاکتوس های زینتی  در کشور است. جزء بزرگترین و بهترین تولید کنندگان تنباکو دنیا به شما می رود. به طوریکه بزرگترین شهرک گلخانه‌ای کشوردر این منطقه قراردارد.

ضمنا با وجود دانشگاههایی چون دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر و دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه پیام نور اصفهان. شهرک علمی و تحقیقاتی استان اصفهان و دانشگاه صنعتی و اولین پارک رشد علم و فناوری یونسکو در خاورمیانه. و دانشگاه‌هایی مانند راغب اصفهانی، فیض الاسلام، پالایش، جهاد دانشگاهی، پیام نور از جایگاه علمی و پژوهشی بالایی برخوردار بوده است.

علاوه بر تمام اینها با وجود شهرک های منطقه صنعتی محمود آباد، منطقه صنعتی دو شاخ، منطقه کوکوچی (کوه کوچک) و شهرک صنعتی الکترونیک، از قطبهای صنعتی استان به شما می رود. غالب فعالیت صنعتی آن در خصوص سنگ، موزائیک و سرامیک است. تا آنجا که به پایتخت سنگ ایران شهرت دارد.

ثبت شرکت در استان اصفهان

ثبت شرکت در شهرضا

ثبت شرکت در شهرضا دارای چه امتیازاتی می باشد؟ این شهر در محور جاده اصفهان به فارس که یکی از راه‌های مهم تجاری بوده، قرار گرفته است. همین امر موجب رونق اقتصادی آن گشته است. کاریزهای زیادی در این شهر وجود دارد و بیشتر زمین‌های کشاورزی شهرضا به وسیله کاریزها آبیاری می‌شود. از آنجا که تمام مناطق شهرستان شهرضا برای دامداری و کشاورزی بسیار مستعد هستند؛ فراورده‌های دامی و لبنی از قبیل ماست و کشک و خامه و کتیرا همچنین انار و بادام بهترین محصولات تولیدی دامداری و کشاورزی آن محسوب می‌شوند.

از جمله شهرک های صنعتی مستقر در این شهرستان شهرک صنعتی سپهرآباد می باشد. عمده فعالیت این شهرک در حوزه تولید ورق گالوانیزه و ساندویچ‌پانل است. سری کارخانجات بزرگ مود در این شهرک کارگاه تولیدی دارد. شهرضا رتبه نخست صنایع پتروشیمی اصفهان را داراست.  وجود پالایشگاه نفت در این ناحیه موجب به وجود آمدن  واحد های صنفی وابسته به جهت تولید مشتقات نفتی و صنایع غیر فلزی خودرو سازی گردیده است. منطقه صنعتی ملقب به منطقه صنعتی پاتله در کیلومتر ۱۳ جاده سمیرم شهرضا تامین کننده تجهیزات نفتی بوده که در حال حاضر بیش از ۱۰ واحد صنعتی بزرگ در آن فعال می باشند.

منطقه صنعتی دیگر، شهرک صنایع شیمیایی رازی می باشد. عمده فعالیت آن در زمینه رنگ و رزین و چسب و دیگر محصولات شیمیایی است. منطقه صنعتی مهم دیگر این شهرستان، شهرک صنعتی خرم است. از امکانات آن می توان به وجود بزرگترین پنل خورشیدی کشور در این منطقه  اشاره نمود.

وکیل ثبت شرکت در اصفهان

با برون سپاری مراحل ثبت شرکت در اصفهان به موسسه اسپادانا کارشناسان این موسسه کلیه مراحل ثبت را برای شما به انجام خواهند رساند. وکیل ثبت شرکت در اصفهان به اداره ثبت شرکتهای شهرستان های محل فعالیت شرکت مراجعه نموده و مراحل ثبتی را به طور کامل انجام خواهند داد.  بدون اینکه به حضور شما در ادارات مربوطه نیاز باشد.

کارشناسان و وکلای ما در شهر اصفهان همواره در خدمت شما می باشند.

031-37120

09137213400

با ثبت اسپادانا تجربه ای شیرین از شروع کسب وکار خود در اصفهان را به دست آورید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز