خبرگزاری کار ایران

بهترین تابلو فرمان آسانسور در بازار از نظر کلمان کدام است؟ همیشه بهترین، گران ترین نیست!

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۸۸۴

در حال حاضر بهترین تابلو فرمان آسانسور در کیفیت و هزینه‌های مختلفی تولید می‌شود. این قطعه از آسانسور مهمترین بخش الکتریکی آن محسوب می‌شود، که به نام برد کنترل آسانسور معروف است.

تابلو فرمان آسانسور در قسمت موتور خانه و مرکز اصلی پردازش اطلاعات آسانسور می‌باشد، تابلو فرمان دور موتور را کنترل کرده و کابین را در جهت بالا و پایین هدایت می‌کند و از حرکات ناگهانی آسانسور جلوگیری می‌کند.

بهترین تابلو فرمان آسانسور ایران

مهمترین قطعه الکتریکی که در آسانسور کاربرد دارد تابلو فرمان است، که واجب و از قطعات مهم این تجهیزات ساختمانی می‌باشد. تابلو فرمان در دو نوع تک سرعته و دو سرعته می‌باشد که به وسیله شرکت‌های مختلفی ساخته می‌شود. هر تابلو فرمان آسانسور باید یک گیربکس داشته باشد و برای تابلو فرمان دو سرعته، موتور آسانسور باید در دو سرعت تند و کند طراحی شود. البته برای تابلو فرمان یک سرعته یک موتور که داری یک دور سرعت باشد کافی است.

تابلو فرمان و قطعات الکترونیکی و ریزپردازنده از مواردی است که در آسانسور باید بهترین کیفیت را داشته باشد، به دلیل اینکه تابلو فرمان کنترل آسانسور را بر عهده دارد. تابلو فرمان آسانسور وظیفه کنترل کابین و وضعیت آن را در شرایط مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد و در کشورمان متخصصین تلاش کرده‌اند این قطعه را با طراحی خوب تولید کنند. با توجه به پیشرفت این تکنولوژی در کشور برندهای مختلفی برای طراحی و تولید تابلو فرمان آسانسور وجود دارد. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به شرکت کلمان، پار، آریان، آرمان فراز و داتیش اشاره کرد.

بهترین برند تابلو فرمان آسانسور در ایرن توسط شرکت‌های مختلفی تولید می‌شود، این شرکت‌ها بر اساس استانداردهای جهانی و رعایت نکات ایمنی تولیدات خود را انجام می‌دهند. شما می‌توانید بهترین مارک تابلو فرمان آسانسور را از طریق سایت‌های مختلف با توجه به کارکرد و تجربه و تخصص پیدا کنید، یکی از بهترین تابلو فرمان آسانسور توسط شرکتی نام آشنا و متخصص در این کار به نام شرکت فروش قطعات آسانسور کلمان ساخته و نصب می‌شود.

این شرکت توانسته با به کارگیری از نیروهای جوان در قسمت مدیریت و تمامی قسمت‌ها در حد استاندارندهای جهانی بهترین قطعات آسانسور را طراحی و تولید کند که درصد ایمنی بالا داشته و میزان حوادث و خطرات را به شدت کاهش دهد. یکی از بهترین تابلو فرمان آسانسور در دنیا در کشور ما می‌باشد که با تجهیزات کامل و به روز توانسته‌اند بهترین تابلو فرمان آسانسور دنیا را تولید کنند.

تابلو برق آسانسور

تابلو برق آسانسور از جمله قطعات الکترونیکی می‌باشد که در آسانسور کاربردی‌ترین قطعه به شمار می‌آید، از طریق این تابلو انرژی برق به تابلو فرمان منتقل می‌شود. تابلو برق آسانسور توزیع کننده جابجایی برق سه فاز و تک فاز به تابلو فرمان آسانسور و دیگر قسمت‌های دیگر می‌باشد. تجهیزات تابلو برق شامل پایه ارت، لامپ سیگنال، فیوز سه فاز، پریز تک فاز، سیم، فیوز تک فاز و کانال می‌باشد. تابلو برق یک آسانسور باید به وسیله افراد متخصص و با تجربه و بر طبق استانداردهای ملی طراحی و نصب شود.

بهترین تابلو فرمان آسانسور در بازار از نظر کلمان کدام است؟ همیشه بهترین، گران ترین نیست!

قطعات تابلو فرمان آسانسور

سیستم تابلو فرمان آسانسور از قطعات مختلفی تشکیل شده که یکی از آن برد الکتریکی می‌باشد در زیر این قطعات را نام میبریم:

  • برد اصلیIMC

برد اصلی در ابندازه 17*12  آنتی متر می باشد که 28 ورودیدارد، از این تعداد 4 ورودی برای خواندن سریع و 24 ورودی عادی است. 10 خروجی که 24 ولت دارد و 7 ورودی آن 110 ولت که موجب ایمنی مونیتور می باشد، یکی از وروردی 110 ولت برای چک کردن ولتاژ را انجام می دهد و بقیه به عنوان فیدبک هستند.

  • بردI/O

تنظیم کننده برای طبقات و نمایش طبقات است که از طریق دو سیم به محل برد اصلی اتصال پیدا می‌کند. با توجه به شرایط برد را می‌توان در قسمت‌های مختلف مانند موتور خانه، چاه و تابلو فرمان و بر روی کابین و جعبه ریبون راه اندازی کرد.

  • برد کابینCAB

از جعبه رویزیون دو سیگنال به برد اصلی فرستاده می‌شود که بخش اول سیگنال‌ها از را باس و بخش دو از طریق پارالل با تابلو فرمان در ارتباط هستند. سیگنال‌ها ارتباط مستقیمی با ایمنی آسانسور دارند، برد کابین قطعه‌ای مهم است که حافظه‌ای ۴ گیگابایت دارد.

  • برد تغذیه و شارژ باطریLPS

مدارهای محافظتی و یک طرفه و شارژ باطری و مدار تنظیم کننده سنسور حرارتی که به طور مستقیم به ترانس اتصال دارند در این بخش وجود دارند. این برد تغذیه ۱۲ و ۲۴ ولت را به خوبی تامین و رله فن موتور که قطع و وصل را انجام می‌دهد در این برد قرار دارد.

  • برد کنترل بار و فازLPC

یکی دیگر از قطعات تابلو فرمان در آسانسور که در تابلوهای دو سرعته می‌باشد و کارش حفاظت از موتور را بر عهده دارد.

  • البته ترمینال‌ها
  • منبع تغذیه
  • فیوزها
  • جعبه رویزیون

مهمترین بخش از تابلو فرمان آسانسور که بر روی کابین قرار دارد و کلید راننده و کنترل درب و کلیدهای استپ اضطراری و شاسی مربوط به این قسمت می‌شود. جعبه رویزون کار کنترل ارتباط کابین و تابلو بر عهده این قطعه می‌باشد.

بهترین تابلو فرمان آسانسور در بازار از نظر کلمان کدام است؟ همیشه بهترین، گران ترین نیست!

سیستم نجات اضطراری

این سیستم در همه آسانسورها وجود الزامی دارد و نقش اساسی را ایفا می کند، این قطعه به صورت اتوماتیک حرکت و سرعت مناسب را تشخیص می دهد و در نزدیکی طبقات کابین را انتقال می دهد.

معرفی قدیمی و بزرگترین مرکز فروش قطعات آسانسور در ایران!

شرکت آسانسور کلمان با هدف کیفیت بهترین قیمت آسانسور را به مشتریان ارائه می‌دهد، خدمات بسیاری این شرکت دارند که از طریق سایت می‌تواند قطعات و حتی قیمت‌ها را مورد بررسی قرار داده و به صورت آنلاین سفارشات خود را انجام دهید.

این شرکت قطعات مختلف آسانسور از جمله کنترل پنل را به سراسر ایران با قیمت مناسب ارسال می‌کند. این شرکت با در نظر گرفتن تعداد ظرفیت و توقف پکیج‌هایی آماده در اختیار تولید کنندگان قرار می‌دهد تا هم از قطعات شناخت پیدا کنند هم اینکه از قیمت و برندها و قطعات ملزومه و چگونگی خریداری اطلاعات کسب کنند. برای خریداری و نصب آسانسور نیاز به تخصص و تجربه دارد شرکت کلمان مشاوره‌های لازم در زمینه کیفیت قطعات و برند و نوع قطعات در اختیار شما قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز