خبرگزاری کار ایران

تا حالا فکر کردی میتونی گروهی با دوستانت به کانادا مهاجرت کنی؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۸۵۴

مهاجرت از طریق استارت آپ یکی از جذاب ترین روش های مهاجرت به کانادا برای کارآفرینان و جوانان خلاق و ایده پرداز است. این روزها مهاجرت یکی از دغدغه های بزرگ و نقل محافل دوستانه شده؛ اما اولین جمله ای که از اطرافیان میشنوید اینه که مهاجرت کار خیلی سختیه و از اون بدتر، گرفتن ویزای استارت آپ کانادا است که خیلی سخت تر هم میشه!

استارت آپ؛ راه حل مهاجرت به کانادا برای من و دوستانم 

استارت آپ یعنی ایده های نو و جدید. ویزای استارت آپ برای شما و دوستانتون که می خواهید جزو کارآفرینان باشید و شرکت خودتون رو تاسیس کنید، صادر میشه. اگر فکر می کنید ایده شما جدید است و قابلیت رشد و در آمدزایی را در زمان کوتاهی دارد، برای مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ  اقدام کنید. در اولین قدم باید نامه حمایتی استارت آپ را دریافت کنید، این نامه مستقیما از سوی سازمان های مورد تایید کانادا برای شما ارسال می شود. اما نگران نباشید ایلیا در تمامی مراحل همراه و مشاور شما خواهد بود. پس از این مرحله شما می تونید برای خودتون و دوستانتون به همراه اعضای خانواده، درخواست ویزای استارت آپ کانادا کنید و شغلتون رو در سطح جهانی پیش ببرید.

تا حالا فکر کردی میتونی گروهی با دوستانت به کانادا مهاجرت کنی؟

مهاجرت از طریق استارتاپ به کانادا؟

همه بهتون میگن مهاجرت از طریق استارت آپ و گرفتن ویزای استارت آپ کانادا خیلی دور از ذهن و زمان بره، تازه باید آشنا هم داشته باشید که احتمالاً ندارید.

از همین حالا همه این حرف ها رو فراموش کنید! چون از امروز هم آشنا دارید، هم اینکه قراره با دوستان و اعضای خانواده تون مهاجرت کنید؛ ایلیا هم در این مسیر به شما کمک می کنه که برای خودتون و اعضای گروهتون ویزای استارت آپ کانادا رو در کمترین زمان دریافت کنید. حالا بعدش می تونید با خیال راحت استارت آپ خودتون رو در کانادا، کشور ایده های نو، پیاده سازی و اجرا کنید.

برای مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ فقط 6 شرط لازم است:

  1. نمره آیلتس حداقل 5 باشد.
  2. عدم سوء پیشینه.
  3. سلامتی شما و اعضای گروه استارت آپی برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا؛ در واقع نباید مشکل پزشکی جدی داشته باشید که کشور کانادا مانع ورود شما بشود.
  4. تحصیلات دانشگاهی حداقل به مدت یک سال.
  5. همراه داشتن نامه حمایتی که توسط ایلیا دریافت می شود.
  6. حداقل شش ماه توانایی حمایت مالی خودتون و اعضای خانواده تون رو داشته باشید.

البته نگران نباشید! این شرط ها به سادگی قابل حل هستند و جزئیات بیشتر آن ها توسط کارشناسان ایلیا برای شما توضیح داده می شود.

چطور مجوز کار ویزای استارتاپ کانادا دریافت کنم؟

برای دریافت مجوز کار ویزای استارت آپ کانادا، کارشناسان ایلیا گام به گام با شما همراه هستند. در طول مدتی که اقامت دائم شما در حال بررسی است، شما امکان کار در کانادا را دارید و جای نگرانی وجود ندارد؛ چون بیشتر درخواست ها در طول یک سال پذیرفته می شود. اما در صورتی که در سال اول موفق به دریافت اقامت دائم نشدید، این مجوز قابل تمدید است.

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ جزو روش های سریع و پر طرفدار است. اگر شما و همکاران و دوستانتون ایده جدیدی دارید و می خواهید با راه اندازی استارت آپ کارآفرینی کنید همین الان شماره 02188658431 رو با گوشیتون بگیرید و با ایلیا در مورد استارت آپ، بهترین و سریع ترین روش های مهاجرت به کانادا صحبت کنید.

کارشناسان ایلیا با بررسی شرایط و بودجه شما بهترین مشاوره و راهنمایی را به شما ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز