خبرگزاری کار ایران

ساده ترین روش نصب اینستاگرام بر روی لپ تاپ

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۳۸۷

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های مربوط به فضاهای مجازی بوده که طرفداران بسیاری از سرتاسر جهان دارد. این برنامه در ابتدا تنها فضایی برای به اشتراک گذاری عکس بوده و به مرور زمان تبدیل به مجبوب‌ترین اپلیکیشن اجتماعی در بین مردم شده است.

امروزه استفاده بسیار از اینستاگرام موجب شده تا کاربران زیادی نیاز به نصب و استفاده از این برنامه بر روی سیستم‌های کامپیوتری و یا لپ تاپ داشته باشند؛ بسیاری از کسانی از محیط اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن ویدیوهای آموزشی و یا غیر آموزش خود استفاده می‌کنند برای بارگذاری آسان‌تر محتواهای تولیدی خود نیاز به استفاده از لپ تاپ دارند، از این رو بهتر است تمامی راه‌حل‌های نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر و لپ تاپ را بدانید.

استفاده از برنامه اینستاگرام با استفاده از گوشی در دراز مدت موجب شده تا حجم بسیاری در گوشی اشغال شود و کارکرد آن را با مشکل روبه‌رو کند، البته می‌توان با خرید گوشی هوشمند با حجم داخلی بالا از فروشگاه مقداد آی تی این مشکل را نیز برطرف کرد.

فروشگاه مقداد آی تی یکی از معتبرترین مراکز فعال در امر توزیع و فروش انواع محصولات دیجیتال مانند ساعت هوشمند، سیستم‌های کامپیوتری و گوشی هوشمند است؛ اگر به دنبال بهترین قیمت لپ تاپ، لوازم جانبی کامپیوتر، دوربین عکاسی، خرید مانیتور و دیگر محصولات دیجیتال هستید، مقداد آی تی برترین پیشنهادها با را با بهترین قیمت‌ها به شما می‌دهد. در ادامه مطلب سه روش اصلی برای نصب برنامه اینستاگرام بر روی لپ تاپ و انواع سیستم‌های کامپیوتری را بررسی می‌کنیم.

روش اول، استفاده از برنامه شبیه‌ساز محیط اندروید

یکی از کاربردی‌ترین روش‌های نصب برنامه اینستاگرام بر روی سیستم لپ تاپ و کامپیوتر استفاده از برنامه‌های شبیه ساز فضای اندروید است. اینستاگرام تا به حال هیچ برنامه جدا و مشخصی برای نصب این برنامه بر روی کامپیوتر ارایه نداده و از این رو باید برای استفاده از آن در فضایی غیر از گوشی هوشمند از راه‌حل‌های دیگری استفاده کرد.

یکی از این راه‌حل‌ها نصب برنامه‌هایی که محیط سیستم عامل اندروید را شبیه‌سازی کرده و امکان اجرای برنامه اینستاگرام را به کاربر می‌دهد. برای انجام این کار نرم‌افزار‌های متعددی وجود دارد اما در این بین دو نرم‌افزار BlueStacks و Droid4X با کیفیت قابل قبولی فضا و محیط سیستم عامل اندروید را بر روی لپ تاپ ایجاد می‌کنند. برنامه BlueStacks در بین کاربران اینستاگرام استفاده بیشتری داشته و از این رو برای آشنایی بیشتر روش نصب و استفاده از این نرم‌افزار را مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم.

در ابتدا پس از دانلود برنامه آن را اجرا کرده و مراحل نصب آن را سپری کنید، پس از نصب برنامه وارد آن شده و به تب اندروید مراجعه کرده و نام برنامه اینستاگرام را جستجو کرده و بر روی آیکون آن کلیک کنید، پس از آن صفحه‌ای با عنوان One Time Setup باز شده که بایستی در آن صفحه بر روی گزینه Continue کلید کرد، در مرحله بعد وارد اکانت گوگل و یا جیمیل خود شده و پس از تایید آن به صفحه قبلی باز می‌گردید، در صفحه One Time Setup روی کلید ادامه دادن کلیک کنید، حال صفحه نصب برنامه اینستاگرام بر روی سرویس پلی استور گوگل باز شده که بایستی از این طریق برنامه را نصب کرد. پس از نصب برنامه به سادگی وارد اینستاگرام شده و با وارد کردن شناسه کاربری و رمز ورود خود از این برنامه بر روی لپ تاپ خود استفاده کنید.

ساده ترین روش نصب اینستاگرام بر روی لپ تاپ

روش دوم، استفاده از برنامه‌های مخصوص

به غیر استفاده از برنامه‌های شبیه‌ساز فضای اندروید برای استفاده از اینستاگرام، برنامه‌های جداگانه دیگری نیز وجود دارد که با نصب آن‌ها بر روی لپ تاپ می‌توان از اینستاگرام استفاده کرد. در واقع این نوع برنامه‌ها نوعی رابط میان سیستم کامپیوتر و برنامه اصلی بوده که امکان اجرا اینستاگرام بر روی لپ تاپ را به کاربر می‌دهد. در ادامه چهار برنامه پر استفاده در بین کاربران اینستاگرام را معرفی کرده‌ایم تا با استفاده و نصب هر یک اینستاگرام را بر روی لپ تاپ خود اجرا کنید.

Grids for Instagram

Grids for Instagram کامل‌ترین و جامع‌ترین اپلیکیشن برای اجرا اینستاگرام بر روی لپ تاپ است. این برنامه را می‌توان بر روی تمامی سیستم‌های ویندوزی و یا مکینتاش اجرا کرده و از مزایا آن استفاده کرد.

برای استفاده از یک برنامه پس از دانلود و نصب آن می‌توانید تمامی محتواهای موجود در اینستاگرام را مشاهده کرده، به بخش دایرکت و با امنیت بالا دسترسی داشته، امکان ثبت نظر و لایک بر روی پست‌ها وجود داشته، چندین اکانت را می‌توان در این برنامه رابط وارد کرده و به راحتی به کاربر امکان بارگذاری انواع محتوا در تمامی محیط‌های اینستاگرام را نیز می‌دهد. به طور کل این برنامه بهترین برنامه مخصوص اجرای اینستاگرام بر روی لپ تاپ محسوب شده و تمامی نیازهای کاربران این شبکه اجتماعی را برآورده می‌کند.

Gramblr

برنامه Gramblr در دو سیستم ویندوز و مک بوک به راحتی قابل اجرا است. از Gramblr می‌توان بر روی ویندوزهای بالاتر از ویندوز 8 به راحتی استفاده کنید؛ تنها کافیست برنامه را نصب کرده و پس از ورود از اینستاگرام به صورت کامل استفاده کنید.

Instagrille

این برنامه مانند برنامه قبلی امکان بارگذاری پست و یا دیگر محتواها با را به کاربر نداده اما به سادگی در هر نوع سیستمی قابل اجرا بوده و امکان جستجو پست‌ها،  مشاهده آن‌ها و ثبت کامنت و لایک را به کاربر می‌دهد.

Webbygram

برنامه Webbygram نیز یکی دیگر از برنامه‌های رابط بوده که به صورت تحت وب عمل کرده و تمامی کاربری‌های اینستاگرام را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ساده ترین روش نصب اینستاگرام بر روی لپ تاپ

روش سوم، استفاده از مرورگر گوگل کروم

اگر برای استفاده از اینستاگرام بر روی سیستم کامپیوتری خود می‌توان از راه‌حل‌هایی معتبرتر نیز استفاده کرد، یکی از این راه‌حل‌ها استفاده از مرورگر معروف گوگل کروم است. تقریبا تمامی افراد در سیستم کامپیوتری خود برنامه پر استفاده گوگل کروم را به صورت آماده دارند، این برنامه به غیر از قابلیت مرورگری صفحات وب قابلیت‌های بسیار دیگری نیز دارد که یکی از این قابلیت‌ها امکان اجرای برنامه اینستاگرام به صورت وب است.

استفاده از این روش به کاربر اینستاگرام امکان دسترسی به مشاهده پست‌ها، لایک و آنلایک کردن پست‌ها، فالو و آنفالو کردن افراد مختلف را بدون نصب هیچ گونه برنامه خاصی می‌دهد. برای اجرا این روش در ابتدا بایستی افزونه مخصوص برای شبیه‌سازی محیط را دانلود کنید، این افزونه  Instagram for Chrome نام داشته و لینک دانلود آن به راحتی در اولین جستجو گوگل یافت می‌شود. پس از پیدا کردن لینک این افزونه تنها کافیست بر روی گزینه   Add to Chrome کلیک کرده و پس از آن به آسانی از این طریق از برنامه اینستاگرام بر روی لپ تاپ خود استفاده کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز