خبرگزاری کار ایران

نمایندگی انحصاری محصولات دانوب | داکت، ترانکینگ و سایر تجهیزات شبکه

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۰۰۴

برند دانوب یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات شبکه در ایران است که محصولات خود را با نام تجاری DANUB به بازار عرضه می کند، محصولات این برند از نظر کیفیت و تنوع با رقبای خارجی خود از جمله برند اشنایدر فرانسه رقابت می کند؛ ضمن آنکه محصولات دانوب علاوه بر بازار داخلی، به سایر کشورهای همسایه نیز صادر شده و رضایت طیف وسیعی از افراد را جلب کرده است. برند دانوب با خط تولیدی متشکل از ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن اروپایی و استفاده از مواد اولیه‌ای استاندارد و باکیفیت، موفق به اخذ گواهینامه کیفیت اتحادیه اروپایی CE، گواهــینامه استاندارد از کشور آلمان DIN EN 50085، گواهینامه ROHS و استاندارد بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 شده است. در این مقاله قصد داریم معرفی و مروری بر انواع محصولات پرکاربرد دانوب داشته باشیم. با ما همراه باشید...!

انواع داکت دانوب

بارزترین مشخصه برند دانوب در حوزه داکت این است که این برند اولین و تنها تولیدکننده داکت های پشت چسب‌دار در ایران است. داکت چسبی کمک میکند اتصال داکت با دیوار و یا هر سطح دیگری راحت تر و با سرعت بیشتری انجام شود. انواع داکت دانوب پرکاربرد در ایران:

داکت دانوب ساده: منظور از ساده بودن این سری از محصولات دانوب، مربوط به نحوه اتصال آن در سطوح مختلف است که باید با کمک پیچ و مهره و توسط فردی باتجربه و مجرب انجام شود. داکت ساده دانوب در دو نوع زمینی و دیواری و عموما در رنگ های سفید، کرم و یا طرح چوب تولید می شوند. دانوب داکت ساده را نیز همانند سایر داکت های مشابه در شاخه های دو متری و سایزهای مختلف تولید می کند تا پاسخ گوی نیازهای مختلف افراد باشد

داکت دانوب چسبدار: همان طور که گفته شد، برند دانوب اولین تولیدکننده این نوع از داکت در ایران است، داکت چسبی در قسمت اتصال خود به سطوح دارای نواری چسبی است که به کمک آن اتصال داکت راحت تر و با سرعتی بیشتر انجام میشود. داکت پشت چسبدار دانوب نیز در دو مدل دیواری و زمینی تولید می شود.

داکت دیواری دانوب: دانوب داکت دیواری های خود را معمولا در دو جنس پلاستیکی و فلزی و در شاخه های دومتری و معمولا در رنگ های سفید و کرمی تولید می کند. داکت دانوب دیواری به شکل مربعی و یا مستطیلی بوده و در سایزهای مختلفی عرضه می شود تا بسته به اینکه چه تعداد سیم و کابل قرار است در خود جای دهد، مناسب ترین مدل انتخاب و خریداری شود.

داکت زمینی دانوب: داکت کف خواب دانوب در تمام سایزها به صورت محدب تولید می شود و برای نصب شدن در سطح زمین مورد استفاده قرار میگیرد. علت نیم گرد بودن داکت زمینی این است که در سطح زمین پاگیر نباشد. داکت کف خواب دانوب نیز همانند سایر مدل های داکت معمولا در سایزهای مختلف تولید می شود ضمن آنکه تمام آنها قابل پارتیشن بندی نیز هستند.

نمایندگی انحصاری محصولات دانوب | داکت، ترانکینگ و سایر تجهیزات شبکه

انواع ترانکینگ دانوب

دانوب ترانکینگ های خود را در دو سایز 50*80 و 50*101 میلی‌متری تولید می‌کند، جنس ترانکینگ دانوب pvc است که موجب مقاومت بالا در برابر آتش سوزی، خوردگی و پوسیدگی شده است؛ بنابراین ترانکینگ دانوب در محدوده دمایی 15- تا 60 درجه قابل استفاده است! ترانکینگ دانوب اجزا و متعلقات گوناگونی به منظور سهولت در نصب و اجرا طراحی کرده است؛ زوایای داخلی، زوایای خارجی، زوایای تخت 90 درجه و سه‌راهی از جمله این اجزا هستند.

ترانکینگ دانوب 101 در 50

سایز 50 در 101 ترانکینگ به این معنی است که این ترانکینگ دارای عمق 50 و عرض 101 میلی متری است. در بسته بندی این ترانکینگ 8 شاخه ترانک (هرکدام به طول 2 متر) وجود دارد که در هر کدام از این ترانک‌ها می‌توان سه عدد پارتیشن نصب کرد و فضای موجود در هر ترانک را به 4 بخش مجزا تقسیم کرد، این ترانکینگ دارای کادرهای 2 ماژول، 4 ماژول، 6 ماژول و 8 ماژول است که قابلیت نصب انواع پریزهای شبکه، پریزهای برق و پریزهای تلفن بر روی آن‌ها وجود دارد. سایز این ماژول‌ها به ترتیب 45*45، 45*90، 45*135 و 45*180 میلی‌متر است.

ترانکینگ دانوب 80 در 50

ویژگی برجسته ای که ترانکینگ 80 در 50 دانوب دارد، این است که می‌توان انواع پریزهای شبکه، تلفن و برق به همراه فیس پلیت شان را بدون کادر ماژولار و مستقیماً به بدنه ترانکینگ متصل کرد. این نوع از ترانکینگ دانوب نیز همانند سایر محصولات این برند، دارای برچسب مخصوص به خود می باشد که کل سطح محصول را می پوشاند؛ به هنگام خرید حتما به این مساله توجه کنید.

کلید و پریز دانوب

پریز برق دانوب به گونه ای طراحی شده اند که می توان آن را بر روی ترانکینگ ها، پاور ماژول و تابلو برق ها نصب کرد و به راحتی مورد استفاده قرار داد، دانوب پریز برق را در دو رنگ قرمز و سفید طراحی و تولید کرده است که عموما ابعادی 45 در 45 میلی متر دارند! اما کلیدهای این برند دارای دو نوع تک ماژول و دو ماژول هستند که می توان آن ها را دقیقاً در کنار پریزها بر روی ترانکینگ ها و دیگر تجهیزات نصب کرد تا همه تجهیزات برقی در یک مسیر به صورت یکسان قرار بگیرند.

قیمت داکت و ترانکینگ دانوب

جهت اطلاع دقیق از قیمت محصولات دانوب از جمله انواع داکت و ترانکینگ، تابلو برق، کلید و پریز و... به سایت الکتروپخش امین مراجعه کرده و از قسمت داکت یا ترانکینگ، علاوه بر قیمت محصولات، مشخصات و ویژگی های هرکدام را نیز مطالعه بفرمائید، فروشگاه امین به عنوان نمایندگی داکت دانوب و سایر تجهیزات این برند، سالهای سال است که با تجربه درخشان و موفق در این حوزه فعالیت می کند! شما عزیزان می توانید علاوه بر مراجعه حضوری به آدرس فروشگاه، از طریق وبسایت نیز محصولات موردنیاز خود را سفارش دهید؛ سفارشات شما با قیمت تضمینی و در اسرع وقت در آدرس مدنظر شما خواهد بود. ضمنا می توانید برای اینکه محصولی دقیقا منطبق با نیاز خود را انتخاب کنید، از راهنمایی ها و مشاوره تخصصی کارشناسان نیز بهره مند شوید. جهت ارتباط با کارشناسان تماس بگیرید: 02133930775 / 02133912701 / 02133990349

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز