خبرگزاری کار ایران

اجاره ویلا

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۷۴۱

بسیاری از افراد در هنگام سفر به مناطق خوش آب و هوا مثل مناطق اطراف شهرهای شمالی کشورترجیح می‌دهند به جای رزرو هتل، ویلا اجاره کنند.

بسیاری از افراد در هنگام سفر به مناطق خوش آب و هوا مثل مناطق اطراف شهرهای شمالی کشورترجیح می‌دهند به جای رزرو هتل، ویلا اجاره کنند.

در این مطلب بهترین مناطق برای اجاره ویلا در محبوب‌ترین شهرهای گردشگری شمال کشور و مناطق خوش آب و هوای اطراف تهران را معرفی می‌کنیم و در مورد مزایای اجاره کردن ویلا نسبت به رزرو هتل نیز توضیح می‌دهیم.

 اجاره سوییت و ویلا برای چه مقاصدی مناسب است؟

شهرهای رامسر، بابلسر و چالوس جزو محبوب‌ترین شهرهای گردشگری شمال ایران هستند. از میان محبوب‌ترین مناطق خوش آب‌وهوای اطراف تهران هم می‌توان به کردان اشاره کرد. درادامه بهترین نقاط برای انتخاب سوییت و ویلا در این شهرها را معرفی می‌کنیم.

اجاره سوییت و ویلا رامسر

 در صورت تمایل برای اجاره ویلا رامسر، چنانچه می‌خواهید ویلای جنگلی اجاره کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم مقصدتان جنگل دالخانی، جواهرده، اربکله و تله‌کابین رامسر باشد. درضمن کلبه‌های جنگلی هتل بام رامسر که در دل جنگل قرار گرفته‌اند و دارای امکانات رفاهی کامل هستند، نیز می‌توانند گزینه خوبی برای اجاره ویلا رامسر باشند. در رامسر ویلاهای لوکس زیادی با استخر و سایر امکانات رفاهی ویژه نیز برای اجاره وجود دارند. درکل رامسر یکی از مناسب‌ترین شهرهای شمالی به ایران برای اجاره سوئیت و ویلا محسوب می‌شود؛ زیرا هم در سواحل آن ویلاهای اجاره‌ای متعددی وجود دارد و هم می‌توانید در دل مناطق جنگلی ویلای مورد علاقه خود را پیدا و اجاره کنید.

اجاره سوییت و ویلا بابلسر

 ویلاهای اجاره‌ای متنوعی در بابلسر قرار دارد؛ البته به دلیل اینکه در اطراف بابلسر جنگل‌های انبوهی وجود ندارد، ویلاهای این شهر بیشتر در سواحل آن ساخته شده‌اند، در بابلسر مراکز اقامتی ساحلی زیادی وجود دارد که واحدهای اقامتی آن‌ها همچون سوییت طراحی و ساخته شده‌اند و دارای فضاهای سبز و با طراوتی هستند. در صورت تمایل برای اقامت در چنین اقامتگاه‌هایی، متل شیراز، متل عسل، دهکده بابلسر و متل کاسپین را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در بابلسرهم ویلاهای لوکس زیادی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به راحتی اجاره کنید.

 اجاره سوییت و ویلا چالوس

 چالوس هم می‌تواند مقصد جذابی برای اجاره سوییت و ویلا باشد. در چالوس هم می‌توانید مانند رامسر هم ویلای جنگلی اجاره کنید و هم ویلای ساحلی. مناطق جنگلی اطراف چالوس مثل جنگل نجارده یا شهرک توریستی نمک آبرود مکان‌های مناسبی برای انتخاب ویلا در چالوس هستند. اگر می‌خواهید چند روزی را در مناطق جنگلی بکر اطراف چالوس بگذرانید، می‌توانید هتل کاسنیک ولشت را انتخاب کنید که چشم‌انداز بسیار زیبایی به دشت‌های جنگلی وسیع اطراف خود دارد. اگر هم متمایل به اجاره سوئیت ویلا در سواحل چالوس هستید، هتل ساسان چالوس با سوییت‌های بزرگ و چشم‌اندازی زیبا به دریا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اجاره ویلا

اجاره سوییت و ویلا  کردان

 اگر قصد اجاره ویلا کردان را دارید، مناطق سهیلیه و کوهسار کردان و دهکده چهارباغ کردان مکان‌های مناسبی برای اجاره سوئیت و ویلا در این منطقه خوش آب‌وهوای نزدیک تهران هستند. تعداد زیادی از ویلاهای اجاره‌ای کردان استخردار هستند و امکانات ویژه دیگری مثل میز بیلیارد یا تجهیزات ورزشی نیز دارند؛ البته اجاره ویلا کردان به دلیل این که اکثر ویلاهای اجاره‌ای این شهر ویلاهای لوکسی هستند، هزینه نسبتاً زیادی دارد.

 مزیت اجاره سوییت و ویلا نسبت به رزرو هتل

 اجاره سوئیت، ویلا و سایر اقامتگاه‌های مشابه در شهرهای شمالی کشور و مناطق خوش آب و هوای اطراف تهران نسبت به رزرو هتل مزایای قابل توجهی دارد.

مهم‌ترین مزیت انتخاب ویلا به جای هتل، هزینه کمتر است؛ مخصوصاً در سفرهای گروهی. در ضمن تعداد ویلاهای اجاره‌ای در شهرها و مناطق مذکور به مراتب بیشتر از هتل‌ها است. به همین دلیل می‌توانید آن‌ها را با قیمت کاملاً مناسبی اجاره کنید.

 بسیاری از هتل‌های جنگلی در مکان‌های کاملاً بکر با آرامشی وصف ناپذیر قرار دارند و از چشم‌اندازهای بسیار زیبایی برخوردار هستند؛ اما معمولاً رفت و آمد در اطراف هتل‌های جنگلی زیاد است و این رفت و آمد و شلوغی می‌تواند برای بسیاری از افراد آزاردهنده باشد. در ضمن با اقامت در بسیاری از ویلاهای جنگلی شمال ایران می‌توانید طعم ویژه غذاهای محلی را تجربه کنید و با برقراری تعامل نزدیک با ساکنان بوم منطقه، بهتر با فرهنگ مردم این خطه از کشور آشنا شوید.

 ویلاهای ساحلی هم معمولاً در فاصله بسیار نزدیک از دریا قرار دارند و می‌توانید تنها پس از چند قدم به ساحل برسید؛ اما هتل‌ها معمولاً کمی با دریا فاصله دارند.

 معمولاً اکثر افراد در ویلاها راحت‌تر هستند و به دلیل اینکه برخی از مسافران به حریم خصوصی دیگران احترام نمی‌گذارند، بسیاری از افراد از رزرو هتل صرف‌نظر می‌کنند. در ضمن بسیاری از ویلاهای ساحلی اجاره‌ای دارای ساحل اختصاصی و خصوصی هستند (حتی برخی از ویلاهای ساده) که مطمئناً آرامش بیشتری نسبت به سواحل عمومی دارند.

شما می‌توانید با اقامت در ویلا خودتان پخت و پز کنید و حتی از باربیکوی ویلا که در بسیاری از ویلاهای وجود دارد، استفاده کنید.

  هتل‌ها درمورد ساعت تحویل گرفتن و تحویل دادن اتاق دارند قوانین سخت‌گیرانه‌ای دارند و ظرفیت اتاق‌های آن‌ها نیز مشخص شده و غیرقابل تغییر است؛ اما معمولاً قوانین ویلاها به اندازه قوانین هتل‌ها سختگیرانه و غیرقابل تغییر نیست و می‌توانید به راحتی در مورد این موضوعات با صاحب ویلا توافق کنید. در ضمن برای استفاده از امکانات رفاهی عمومی هتل‌ها مثل استخر و باشگاه‌های ورزشی نیز باید تابع قوانین خاصی باشید و معمولاً هزینه استفاده از این خدمات به صورت جداگانه دریافت می‌شود؛ اما معمولاً برای استفاده از چنین امکاناتی در ویلاها هیچ محدودیت خاصی وجود ندارد و هزینه‌ای هم دریافت نمی‌شود.

  اجاره سوییت ویلا با ایرانگرد

  ایرانگرد می‌تواند برای اجاره ویلا رامسر و اجاره ویلا کردان به شما کمک کند. شما می‌توانید برای اجاره سوییت ویلا و سایر انواع اقامتگاه‌ها در سراسر نقاط کشور نیز به ایرانگرد مراجعه کنید.

  ایرانگرد تورهای دارای مجوز به سراسر نقاط بکر و زیبای کشور را نیز عرضه می‌کند و اطلاعات کامل تورها همراه با قیمت آن‌ها نیز در این سامانه ثبت شده است. شما می‌توانید برای جستجوی تور برای مقاصد موردنظرتان در تاریخ خاص نیز از ایرانگرد کمک بگیرید.

اجاره ویلا

با خرید تور از ایرانگرد می‌توانید از مزایایی همچون کنسلی آسان تور و استرداد وجه آن  و همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. برای اطلاع از جدیدترین تورهای ایرانگرد تنها کافی است شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا تورها از طریق پیامک به شما اطلاع داده شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز