خبرگزاری کار ایران

مطالب جدید مرکز دوربین مداربسته ایران IRANCCTV.CENTER

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۷۳۴

در اینجا سعی میکنیم هر هفته جدیدترین مطالب سایت مرکز دوربین مداربسته ایران رو در اختیار شما خوانندگان محترم قرار دهیم از این رو به بررسی 4 مقاله جذاب این سایت در این هفته می پردازیم.

  1. دوربین کوچک مخفی یا دوربین های جاسوسی

در این مقاله که توسط مرکز دوربین مداربسته ایران تهیه شده است قصد داریم تا با بررسی دوربین کوچک مخفی ، دوربین مداربسته کوچک یا دوربین جاسوسی، سطح اطلاعات شما خواننده گرامی را افزایش دهیم تا از وقوع مشکلات جبران ناپذیر جلوگیری نمایید.

دوربین مداربسته مخفی که با نام های مختلف از جمله دوربین بند انگشتی، دوربین جاسوسی، دوربین مداربسته کوچک و … شناخته می شود در ابتدا به منظور استفاده در شرایط مختلف از جمله آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی طراحی و تولید شدند. اما با گذشت زمان، این دوربین ها کاربرد گسترده تری پیدا کردند به گونه ای که در حال حاضر بخشی از سیستم دزدگیر اماکن را شکل می دهند. متاسفانه امروزه شاهد هستیم که از این محصولات با اهداف جاسوسی استفاده می شود و نارضایتی بسیاری از افراد را به دنبال دارد. دوربین های مینیاتوری معمولی، دوربین پین هول، دوربین های موجود در دتکتور همگی نوعی از دوربین های مداربسته مخفی و جاسوسی هستند.

مطالب جدید مرکز دوربین مداربسته ایران IRANCCTV.CENTER

2. معایب دوربین داهوا و نظر کارشناسان این حوزه

محصولات برند نام آشنای Dahua دارای مزایای بسیار زیادی هستند اما آیا تاکنون به معایب دوربین داهوا فکر کرده اید؟ تکنولوژی سیستم های نظارت تصویری به یک شمشیر دولبه تبدیل شده است. پیشرفت فناوری و تکنولوژی توانسته مزایای بسیار زیادی از جمله امنیت بیشتر را برای منازل یا محیط کار ما فراهم کند اما گاهی اوقات معایبی که وجود دارد می تواند به شدت دردسر ساز شود. بسیاری از ما از مزایای وجود و استقرار دوربین های مداربسته در محیط کار و زندگی خود آگاه هستیم اما وجود برخی از مشکلات و معایبی که در این مطلب به آن ها خواهیم پرداخت سبب می شود تا در محیط زندگی و کار ما اختلال ایجاد شود. در این مقاله قصد داریم به برخی از معایب دوربین های مداربسته داهوا و مزایای آن اشاره کنیم. معایب دوربین د

3. دوربین اتاق کودک و راهنمای خرید

بزرگ ترین و مهم دغدغه پدر و مادر در بد تولد کودک کوچکشان، مراقبت از این موجود دوست داشتنی است. از زمان ورود این عضو کوچک به خانواده و تا زمانی که بتواند تا حدودی در راه رفتن استقلال پیدا کند مراقبت ویژه از او اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بنابراین والدین کودک می بایست اهمیت ویژه ای برای آن قائل شوند. در دنیای امروز که والدین هر دو شاغل هستند امکان نظارت تمام وقت از آن ها سلب خواهد شد. حتی مادران خانه دار نیز با دلهره لحظه ای اتاق را ترک می کنند تا به کارهای خانه رسیدگی کنند. دوربین اتاق کودک یکی از تجهیزات بسیار مهمی است که به والدین امکان نظارت مستمر و مداوم را خواهد داد.

مطالب جدید مرکز دوربین مداربسته ایران IRANCCTV.CENTER

4. دوربین راهنمایی رانندگی و جریمه رانندگی در سال 1400

دوربین ثبت تخلفات راهنمایی رانندگی یا دوربین کنترل سرعت قادر به خواندن پلاک یا قابلیت ANRP می باشند و طبق برنامه ریزی داخلی خود قادر هستند پلاک وسایل نقلیه ای که در حال عبور از جلوی دوربین هستند را ثبت کند. نکته ای که می بایست در مورد این دوربین ها به آن توجه داشته باشید آن است که اگر قبل از رسیدن به دوربین ثبت سرعت، قصد داشته باشید سرعت خود را کاهش دهید تا مانع از جریمه خودروی خود شوید کاملا در اشتباه هستید. این دوربین های مداربسته قادر هستند سریع تر از آنچه شما تصویر می کنید سرعت خودرو را ثبت نموده و اقدام به صدور قبض جریمه نمایند. از این رو توصیه می کنیم همواره در طول مسیر از سرعت مطمئنه اطمینان حاصل کنید.

 

منبع : WWW.IRANCCTV.CENTER

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز