خبرگزاری کار ایران

بررسی گوشی نوکیا c2 و نوکیا 5.3 با اوبو

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۵۲۴

شرکت فنلاندی نوکیا یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ساخت گوشی‌ است که با داشتن تاریخچه بیش از 1.5 قرن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترینبرندها در زمینه تولید موبایل در جهان است.

 برند نوکیا دارای شاخصه‌های کلیدی زیادی است که باعث شده است تا بسیاری از کاربران به دنبال خرید موبایل از این برند فوق العاده عالی باشند. نوکیا C2 و نوکیا 5.3 از جمله گوشی‌های محبوب و پرطرفدار این برند هستند که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

با ارائه گوشی‌های هوشمند فراوان از سایر برندهای مطرح موجود در جهان، نوکیا با استفاده از ایده‌های کاربردی توانست دو گوشی هوشمند فوق را با امکانات کاربردی و مشخصات ظاهری فوق العاده روانه بازار نماید. اگر می‌خواهید در مورد جزئیات گوشی‌های نوکیا سی 2 و نوکیا 5.3 بیشتر بدانید بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

نوکیاC2؛ دومین گوشی از سری C

نوکیا بدون هیاهو و در نظر گرفتن اقدامات تبلیغاتی اقدام به معرفی گوشی پایین رده خود یعنی C1 نمود. پس از آن معرفی بدون سرو صدا، حالا برند فنلاندی در یک اقدام قابل انتظار گوشی جدید خود یعنی نوکیاC2 را معرفی کرد. با نگاه اولیه به دومین گوشی سری سی می‌توان گفت که این گوشی از شبکه 4G پشتیبانی می‌نماید. وجود سیستم عامل اندروید پای 9 برای یک دستگاه میان رده به عنوان یکی از سیستم‌های مناسب شناخته می‌شود.

نوکیا در تولید این گوشی هوشمند سعی کرده است تا بهبودهای زیادی در بخش طراحی و سخت افزار انجام دهد. نوکیاC2 یک گوشی عالی مجهز به صفحه نمایش 5.7 اینچ با پنلIPS است که از یک باتری 2800 میلی آمپری استفاده می‌نماید. یکی از موارد مهم در خرید گوشی‌های هوشمند توجه کردن به بخش سخت افزاری است که نوکیا در این گوشی از یک تراشه 4 هسته‌ایUnisoc استفاده کرده است.

 

حافظه رم یک گیگابایتی به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی ، این گوشی را به عنوان یک گوشی میان رده کاربردی معرفی کرده است.البته باید خاطر نشان کرد که C2 از حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می‌نماید تا کاربرانی که قصد دارند از حافظه بیشتر بهره‌مند شوند، نیازشان به خوبی مرتفع شود.

یکی از موارد دیگر که در بررسی گوشی‌های نوکیا قابل توجه است، بخش دوربین آن است. دوربین سلفی گوشی نوکیاC2 دارای رزولوشن 5 مگاپیکسل بوده که از فلشLED بهره‌ می‌برد. در طراحی پشت C2 دوربین و فلشLED قابل مشاهده است. نوکیا در تولید این موبایل از یک جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت میکرو یو اس بی 2 استفاده کرده است.

اگر به عنوان یک کاربر بخواهید یک گوشی اقتصادی با قیمت مناسب و امکانات قابل قبول خریداری می‌کنید می‌توانید گوشی نوکیاC2 را مدنظر داشته باشید.

نوکیا 5.3؛ یک گوشی میان رده مقرون به صرفه

یکی از گوشی‌های میان رده مقرون به صرفه که از سوی برند فنلاندی تولید و روانه بازار شده است گوشی نوکیا 5.3 است. این گوشی در سال 2020 به بازار جهانی عرضه شده است و دارای قیمت فوق العاده اقتصادی است. وجود امکانات بی نظیر مانند دوربین چهارگانه، صفحه نمایش بزرگ IPS و عملکرد فوق العاده عالی سخت افزار، باعث شده است تا این نوکیا 5.3 به عنوان یک گوشی اقتصادی برای خرید شناخته شود.

بررسی گوشی نوکیا c2 و نوکیا 5.3 با اوبو

اگر به دنبال خرید اسمارت فون هوشمند زیر 150 پوند هستید و می‌خواهید از اصالت برند نوکیا استفاده کنید بهتر است نگاهی به مشخصات سخت افزاری این موبایل هوشمند داشته باشید. نوکیا با قیمت بسیار مقرون به صرفه، یک دوربین چهارگانه زایس را در این اسمارت فون هوشمند قرار داده است. پردازنده به کار رفته در این دستگاه از نوع کوالکاماسنپدراگون 665 با صفحه نمایش 6.5 اینچ است که می‌تواند از پس کارهای سنگین برآید.

نوکیا با در نظر گرفتن 4 گیگ رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت که قابلیت افزودن اس دی کارت تا 512 گیابایت را دارد، در طراحی سخت افزار این گوشی سنگ تمام گذاشته است. گوشی نوکیا 5.3 از یک باتری 4000 میلی آمپری و درگاه یو اس بی سی استفاده می‌نماید. وجود فناوری NFC باعث شده است تا کاربران بتوانند اکثر پرداخت‌های خود را از این طریق انجام دهند.

یکی از نقاط ضعف این گوشی عدم وجود ژیروسکوب است که باعث جهت گیری ضعیف در گوشی خواهد شد. سیستم عامل پیش فرض نوکیا 5.3 آندروید 10 است که به عنوان یک دستگاه Android One شناخته می‌شود.

اگر به طراحی و بدنه گوشی نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که پوشش پلاستیکی دستگاه باعث ارزان تمام شدن گوشی شده است. البته باید خاطر نشان کرد که بدنه از استحکام کافی برای استفاده برخوردار است.

خرید گوشی نوکیاc2 و نوکیا 5.3

زمانی که بخواهید یک گوشی با اصالت خریداری کنید باید بتوانید شناخت خود را نسبت به تاریخچه برندهای مختلف افزایش دهید. برند نوکیا یکی از برندهای مطرح جهان است که گوشی‌های خود را با کیفیت اصل به سایر کشورها ارسال می‌نماید. یکی از موضوعات با اهمیت در هنگام خرید گوشی هوشمند میان رده و اقتصادی انتخاب یک فروشگاه مطمئن است.

بررسی گوشی نوکیا c2 و نوکیا 5.3 با اوبو

استقبال مردم از گوشی‌های هوشمند جدید باعث شده است تا در سطح اینترنت فروشگاه‌های زیادی خدمات فروش اسمارت فون هوشمند را ارائه دهند که در این بین، تفاوت‌ها را می‌توان در ارائه کالاهای باکیفیت شناسایی کرد. یک فروشگاه معتبر با داشتن خدمات پس از فروش مناسب و بخش پشتیبانی قادر خواهد بود تا رضایت مشتریان را به خود جلب نماید.

اگر به دنبال خرید گوشینوکیاc2 و نوکیا 5.3 هستید می‌توانید از بین فروشگاه‌های موجود در اینترنت فروشگاه اوبو را انتخاب کنید.

دلایل خرید از فروشگاه اوبو

خرید گوشی نوکیا c2 و نوکیا 5.3 با اوبو به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید با اطمینان خاطر از اصالت کالا، خرید خود را نهایی کنید. وب سایتobbo هم اکنون یکی از معتبرترینفروشگاه‌های اینترنتی کالاهای دیجیتال در ایران است که با ارائه محصولات متنوع، بهترین گزینه خرید آنلاین است. اگر بخواهید محصولات متنوع نظیر گوشی برند نوکیا را با بهترین قیمت خریداری کنید می‌توانید به این فروشگاه سر بزنید. بخش پشتیبانی فروشگاه به خریداران این امکان را می‌دهد که با دغدغه کمتر و اطمینان خاطر بیشتر بتوانند خرید خود را نهایی کنند.

فروشگاه اوبو به آدرس obbo.ir آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است تا یک خرید فوق العاده با کیفیت را تجربه کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز