خبرگزاری کار ایران

معرفی 9 اسکریپت وب برتر در سال 2021

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۵۱۲

در این مقاله به معرفی 7 اسکریپت برتر در سال 2021 می پردازیم این برتری نسبی می باشد و بر اساس تعداد سرچ و استفاده کاربران و قابلیت های آنها در سال 2021 نوشته شده، درباره هر اسکریپت به صورت خلاصه چند خط توضیح داده شده که بتوانید اطلاعات مفیدی راجب آن ها به دست اورید.

اسکریپت OnlineTrader

OnlineTrader نام یک اسکریپت تجاری بر پایه PHP است که با استفاده از آن می توانید یک سیستم سرمایه گذاری و تجارت آنلاین درجه یک ایجاد کنید تا کاربران بتوانند به سادگی در آن بر فارکس، سهام و ارزهای رمزنگاری شده نظارت کرده و در آن ها سرمایه گذاری کنند. اسکریپت OnlineTrader با فریم ورک لاراول ساخته شده است ، ضمن اینکه نصب و راه اندازی و کار با آن بسیار آسان است و شما در عرض چند دقیقه می توانید بستر سرمایه گذاری آنلاین خود را راه اندازی کنید.

این اسکریپت قابلیت ادغام با ربات تلگرام را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید بین داشبورد وبسایت و ربات تلگرام سویچ کنید و ارتباط داشته باشید.از قابلیت های اصلی اسکریپت OnlineTrader می توان به قابلیت تغییر آسان رنگ سایت، امنیت بالا، طراحی منحصر بفرد، ارائه آمار دقیق در داشبورد، پشتیبانی از نوتفیکیشن و ایمیل اطلاع رسانی، قابلیت مدیریت کاربران، قابلیت ساخت اکانت توسط کاربران، قابلیت تنظیم سایت، قابلیت مدیریت چت زنده و بسیاری قابلیت های دیگر اشاره کرد. اسکریپت OnlineTrader یک اسکریپت کاملا واکنشگرا است که با تمامی دستگاه های کوچک و بزرگ مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و دسکتاپ سازگار است. در ادامه مطلب به برخی دیگر از امکانات اسکریپت راه اندازی سیستم سرمایه گذاری آنلاین و خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده OnlineTrader اشاره خواهیم کرد.

اسکریپت  aMember Pro

اسکریپت aMember Pro این امکان را به شما میدهد تا بتوانید یک سیستم عضو گیری با گرفتن حق عضویت و یا به صورت رایگان برای ثبت نام راه اندازی کنید. از امکانات این سیستم می توان به هماهنگی با انواع سیستم‌های مدیریت محتوا و پشتیبانی از انواع پرداخت‌های آنلاین اشاره کرد. در ادامه برخی دیگر از امکانات این اسکریپت به صورت کلی نیز اشاره می کنیم

اسکریپت  All in One Video Downloader

شبکه های اجتماعی یکی از دسته مجموعه های محبوب فضای مجازی می باشند که دیگر نمیتوان منکر حضور و فعالیت اکثریت افراد در آن ها شد. برای مثال شبکه های فیسبوک و یوتیوب که می توان گفت اکثریت مردم ایارن حداقل یک بار عضو این شبکه ها شده اند. از همین رو حجم محتوای ارسال شده برروی این شبکه ها بسیار بالا می باشد و همین موضوع نیازهای متفاوتی ایجاد می کند. فرض کنید شبکه ای مانند یوتیوب بیشترین حجم از ویدئو ها و کلیپ های مختلف را ارائه می دهد و کاربران به صورت آنلاین (فقط آنلاین) آن هارا تماشا می کنند و امکان دانلود را ندارند! خب داستان شروع شد اکثر ما نیاز داریم فیلم ها و کلیپ های موجود در این شبکه رو دانلود کنیم و در آرشیو حافظه سیستم داشته باشیم. شبکه های محتلفی اجازه دانلود را به کاربران نمی دهند پس همراه ما باشید و خدمتی نوین به کاربران فضای مجازی ارائه دهید!

اسکریپت  Profile.me

Profile.me نام یک اسکریپت قدرتمند و کاربردی است که با استفاده از آن می توانید یک سیستم ایجاد رزومه و پروفایل چند کاربره ایجاد کنید. این اسکریپت دارای طراحی تمیز و چشم نواز است که کارفرماها را با اولین نگاه جذب می کند.

با این اسکریپت شما به راحتی می توانید خدمات، تجارب، مهارت ها، نمونه کارها و وبلاگ های خود را بدون هیچ دانش و مهارت برنامه نویسی اضافه کنید، اسکریپت Profile.me برای ترویج کسب و کار و معرفی شما یک راه حل ایده آل است و برای طراحان وب سایت، هنرمندان، مترجمان، گرافیست ها، عکاسان، فریلنسرها، برنامه نویسان، توسعه دهندگان و غیره مناسب می باشد.

از قابلیت های اصلی اسکریپت Profile.me می توان به امنیت بالا، سئو بهینه سازی شده، امنیت بالا، پشتیبانی از انواع درگاه های پرداخت مانند پی پال، فونت های نامحدود، پنل مدیریت پیشرفته، پنل های کاربری متنوع برای کارجویان و کارفرمایان، پشتیبانی از پکیج های قیمت گذاری و بسیاری قابلیت های دیگر می توان اشاره کرد. اسکریپت Profile.me یک اسکریپت کاملا واکنشگرا می باشد که با صفحه نمایش های کوچک و بزرگ مانند موبایل، تبلت و دسکتاپ سازگار است، همچنین با تمامی سیستم عامل ها از جمله اندروید و ios سازگار می باشد. در ادامه مطلب به برخی دیگر از امکانات اسکریپت رزومه ساز و پروفایل چند کاربره Profile.me اشاره خواهیم کرد.

اسکریپت Email Verifier Pro

Email Verifier Pro نام یک اسکریپت تجاری بر پایه PHP است که با استفاده از آن می توانید یک سیستم ارسال انبوه ایمیل راه اندازی کنید. این ابزار حرفه ای یک ویژگی قابل توجه دارد که باعث تمایز آن از سایر ابزارها می شود. ابزار Email Verifier Pro به کاربران امکان می دهد لیست طولانی آدرس های ایمیل را بررسی و تأیید کنند. به این صورت که طی یک فرآیند اسکن ایمیل در بک اند، آدرس ها اسکن شده و تایید می شوند. نتایج اسکن برای خوانایی بهتر به چندین دسته مانند معتبر، نامعتبر، آدرس های تکراری، ناشناخته و آدرسهای دارای syntax error تقسیم می شوند.

اسکریپت  Smart School 

معرفی 9 اسکریپت وب برتر در سال 2021

Smart School نام یک اسکریپت حرفه ای PHP در زمینه مدیرت حرفه ای مدرسه می باشد که توسط آن می توان یک مدرسه آنلاین راه اندازی کرد و تمام دانش آموزان، مربیان و معلمان و سایر کارمندان را زیر نظر گرفت و با امکان انتقال اطلاعات، اعلامیه ها و… به مدیریت آن ادامه داد. اسکریپت Smart School یک سیستم حرفه ای می باشد که در حال حاضر مورد استفاده مدارس و دانشکده های مختلفی درحال استفاده می باشد. مدیریت دانش آموزان و دیگر کارمندان برای هر مدرسه و مدیری مهم است و چه بهتر که با راه اندازی چنین سایتی، در تمام مدت اعضای یک مدرسه در کنار یکدیگر باشند! از جمله امکانت و ویژگی های این سیستم می توان به سطوح دسترسی مختلف، پروفایل کامل اعضا، ثبت مشخصات و اطلاعات کامل دانش آموزان، دسته بندی اعضا، آپلود و ارسال فایل مانند جزوه و…، مدیریت امتحانات و کلاس ها، مدیریت کلاس ها و معلم ها، سیستم مدیریت کتابخانه، ارئه محتوای دانلود، مدیریت خوابگاه حرفه ای، گفتگوی آنلاین و ارال پیام به دانش آموزان، سیستم ارسال/دریافت گزارش و… اشاره کرد.

اسکریپت  Pixie 

Pixie نام یک اسکریپت تجاری برپایه PHP می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک ویرایشگر آنلاین برای تصاویر خود ایجاد کنید. این اسکریپت دارای امکاناتی نظیر قابلیت انتخاب تصویر از کامپیوتر و یا ایجاد یک فایل تصویری خام ، قابلیت Crop کردن و تغییر موقعیت تصاویر ، امکان نوشتن متن روی تصاویر (همراه با تعیین فونت ، اندازه و رنگ) ، قابلیت اعمال فیلتر های مختلف روی تصاویر می باشد . همچنین نسخه جدید اسکریپت Pixie دارای استیکر های مختلف و زیبایی می باشد که می توان از آن ها در تصاویر خود استفاده کرد و در نهایت تصاویر خود را ذخیره کنید . در ادامه به برخی دیگر از امکانات این اسکیپت به صورن کلی نیز اشاره می کنیم

اسکریپت Bustabit

درواقع Bustabit Script یکی از آن دسته اسکریپت های فعال در این چند سال می باشد اما استقبال خاصی ندارد ولی در سال 2021 نسبت به سال های قبل این اسکریپت طرفداران بیشتری پیدا کرد اما علت اینکه نام آن را در این مقاله ذکر کردیم به دلیل بروزرسانی های عالی بود که در طی این چند سال انجام شد به طوری که هیچ اسکریپت دیگر انقدر بروزرسانی و آپدیت نشده بود.

اسکریپت nMon

اسکریپت nMon اسکریپتی است که با کمک آن می توانید وضعیت و سلامت سرور های لینوکس و ویندوز، وبسایت ها، خدمات، آی پی های بلاک شده و مواردی از این قبیل را به راحتی بررسی و مانیتور کنید. هشدار های قابل تنظیم اسکریپت، شما را از وضعیت دقیق سرویس ها با خبر و بروز نگه می دارد تا به بهترین نحو بتوانید خدمات خود را انجام دهید. با کمک داشبورد گسترده، که یک نمای کلی از فعالیت ها به شما می دهد و مانیتورینگ دقیق سرور های لینوکس و ویندوز و اجزاء آنها مانند حافظه داخلی، RAM، پردازنده و… به آسانی تمام می توانید از اتفاقاتی که رخ می دهد با خبر شوید.

منبع: https://www.bustabitscript.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز