خبرگزاری کار ایران

ساخت سردخانه صنعتی بالای صفر

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۹۰۶

ساخت سردخانه صنعتی بالای صفر باید توسط متخصصان و کارشناسان در این زمینه صورت بگیرد. به این نوع سردخانه ها سردخانه های کوتاه مدت یا بلند مدت نیز گفته می شود. دمای مورد نیاز جهت نگهداری این نوع سردخانه معمولا از ۱+ الی ۴+ درجه سانتی گراد است.

ساخت سردخانه صنعتی بالای صفر توسط تیم حرفه ای هنردوست

ساخت سردخانه صنعتی بالای صفر به آگاهی کامل از بخش های مختلف یک سردخانه نیاز دارد. به نوعی می توان گفت ساخت این نوع سردخانه ها را نمی توان به دست هر کسی سپرد. تیم حرفه ای هنردوست با تکیه بر دانش و آگاهی متخصصان خود قادر است نیاز مشتریان را در این زمینه به خوبی بر طرف کند. در واقع گروه معتبر و نام آشنای هنردوست با ارائه خدمات بی نظیر و با کیفیت در ساخت این نوع سردخانه ها توانسته است رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند. متخصصان این گروه دانش خود را به روز کرده اند تا بتوانند خدمات بی نظیری را به مشتریان خود ارائه کنند.

تفاوت طراحی سردخانه صنعتی بالای صفر و زیر صفر

بهتر است بدانید سردخانه صنعتی در دو نوع سردخانه زیر صفر و سردخانه بالای صفر تولید و روانه بازار می شوند. این دو نوع سردخانه تفاوت هایی با یکدیگر در زمینه کمپرسور دارند. به نوعی که قدرت و ظرفیت کمپرسور سردخانه زیر صفر نسبت به انواع بالای صفر کمتر است. لازم است بدانید عمده کاربرد سردخانه بالای صفر نگهداری میوه، دارو و لبنیات می باشد، اما انواع زیر صفر بیشترین کاربرد را در زمینه نگهداری گوشت، مرغ و ماهی دارند. همچنین سردخانه‌ های زیر صفر دارای سوزن اکسپنشن ولو با اندازه پایین تری نسبت به انواع بالای صفر است. سردخانه زیر صفر دارای کمپرسور قطر سیلندر بزرگ تر و جابجایی گاز بیشتری نسبت به بالای صفر است، زیرا سردخانه های زیر صفر فشار دیسچارج پایین تری نسبت به انواع بالای صفر دارد. همچنین دمای سردخانه های بالای صفر 1+ تا 4+ درجه سانتی گراد است، اما دمای سردخانه های زیر صفر بین 12- تا 23- درجه سانتی گراد است.

ساخت سردخانه صنعتی بالای صفر

ارائه ی تمامی خدمات نصب و تعمیر سردخانه های بالای صفر

سردخانه های بالای صفر علاوه بر طراحی و ساخت اصولی و علمی نیازمند نصب و تعمیر به صورت حرفه ای هستند. با انتخاب گروه صنعتی هنردوست در این زمینه جای هیچ گونه نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت، زیرا این گروه حرفه ای خدمات نصب و تعمیر این نوع سردخانه ها را به بهترین شکل به مشتریان ارائه می کند. در صورتی که این نوع سردخانه ها دچار مشکل در کار کردن شوند، کارشناسان و متخصصان با تکیه بر دانش و تخصص آن را به خوبی بر طرف خواهند کرد. همچنین گروه صنعتی هنردوست علاوه بر ساخت سردخانه صنعتی بالای صفر آن را به خوبی نصب و راه اندازی می کند. در واقع نصب صحیح و اصولی این نوع سردخانه ها ارتباط بسیار مستقیمی با دوام و طول عمر آن ها دارد. از آنجا که سردخانه ها تاسیساتی جهت نگهداری مواد غذایی، محصولات کشاورزی، و دیگر مواد یا کالاهای فاسد شدنی هستند، از اینرو لازم است به صورت دوره ای مورد بررسی و بازدید قرار بگیرند.

ساخت سردخانه صنعتی بالای صفر

نقشه سردخانه های بالای صفر

بهتر است بدانید طراحی و ساخت سردخانه صنعتی بالای صفر به نکات و فاکتورهای متعددی نیاز دارد. در واقع ساخت سردخانه بالای صفر نیازمند مهندسی حرفه ای است و امری پیچیده به شمار می آید، زیرا استفاده از آب در سیستم ممکن است مهندسی تهویه مطبوع سیستم و برخی از تعادلات ترمودینامیکی را دستخوش تغییرات کند. طراحی این نوع سردخانه به دانش و تخصص در این زمینه نیاز دارد و کار هر کسی نیست. در واقع با یک طراحی اصولی و علمی به طور قابل توجهی می توان از افت دما به زیر صفر درجه سانتی گراد و یخ بستن آب جلوگیری کرد.

هزینه ساخت سردخانه صنعتی 50 تنی بالای صفر

بهتر است بدانید هزینه ساخت سردخانه صنعتی 50 تنی بالای صفر  به عوامل و فاکتورهای متعددی بستگی دارد. ابعاد یکی از این عوامل و فاکتورهای تاثیر گذار است. به هر اندازه که سردخانه ابعاد بزرگ تری داشته باشد، هزینه ساخت آن نیز افزایش پیدا می کند. همچنین از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت تمام شده سردخانه، دمای نگهداری سردخانه ها است. موقعیت جغرافیایی نیز از دیگر فاکتورهای مهم و تاثیر گذار بر روی هزینه تمام شده ساخت سردخانه صنعتی به شمار می آید. در واقع رطوبت محیط و میزان دما دارای تاثیر بسیاری در طراحی و ظرفیت سنجی تجهیزات و در نتیجه هزینه تمام شده ساخت سردخانه های بالای صفر هستند.

تاثیر برق سه فاز و تک فاز

استفاده از برق سه فاز یا تک فاز از دیگر فاکتورهای مهم و تاثیر گذار بر روی هزینه ساخت این نوع سردخانه محسوب می شوند. لازم به ذکر است که هزینه ساخت سردخانه با برق تک فاز بیشتر است. همچنین بد نیست بدانید که امکان ساخت سردخانه های بزرگ با برق تک فاز وجود ندارد. از دیگر عواملی که تاثیر بسیار زیادی بر روی هزینه ساخت سردخانه دارند، طراحی و ساخت تابلوی برق از نظر آپشن های مورد نیاز و عملکرد است. نوع و برند تجهیزات تابلو نیز از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت ساخت این نوع سردخانه ها محسوب می شوند. شیرآلات و کنترل آلات، کیفیت نصب و راه اندازی، هزینه متریال و مصالح و درب و عایق سردخانه از دیگر عوامل تعیین کننده هزینه ساخت سردخانه صنعتی بالای صفر با ظرفیت ۵۰ تن به شمار می آیند.

فروش تخصصی سردخانه های بالای صفر توسط هنردوست

سردخانه های بالای صفر را نمی توان از هر مرکزی خریداری کرد. این نوع سردخانه ها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا برای سال های زیادی بتوانید از آن ها استفاده کنید. گروه صنعتی هنردوست یکی از برترین و معتبرترین مراکز فروش تخصصی سردخانه های بالای صفر محسوب می شود. سابقه و نام آشنای این مرکز فروش حاکی از اعتبار بالای آن در بین مشتریان است. به جرات می توان گفت فروش این نوع سردخانه ها با بالاترین کیفیت تخصص گروه صنعتی هنردوست می باشد. در واقع  با انتخاب این گروه حرفه ای مطمئن خواهید بود محصولات با کیفیتی را با بهترین قیمت خریداری خواهید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز