خبرگزاری کار ایران

عرضه محصولات جدید و به روز توسط مدیران خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۷۴۷

اخیرا اخباری از شرکت مدیران خودرو شنیده میشود که در سال 1400  محصولات جدیدی  چون تیگو8 ، تیگو7 پرو ، آریزو6 پرو و برخی مدلهای دیگر در کلاس خودروهای لوکس عرضه خواهد شد .

 برخی مدل های جدید به تکنولوزی و فناوری های روز  چون موتور 1.6 TGDI  ، سیستم ADAS و کنترل صدا میباشند.

نمونه بارز نسل جدید خودروهای مدیران خودرو را میتوان  به مدل تیگو8  اشاره نمود ، که در بازارهای روسیه و برزیل که بازارهایی آزاد و با رقابت بالا هستند مورد استقبال بسیار قرار گرفته است .

این خودرو توانست در بازار برزیل  با وجود خودروهایی چون مرسدس GLB  و جیپ  compass را پشت سر بگذارد و لقب بهترین شاسی بلند سال را  توسط رسانه های برزیل از آن خود نماید  همچنین در سایر بازارها جوایز بسیاری را کسب نماید . 

شرکت مدیران خودرو  به عنوان سومین شرکت بزرگ خودروسازی کشور در سالهای  اخیر همواره در بازار خودروی فعال بوده   است در حالی که تمام برندهای وارداتی ، خودروهای مونتازی و بسیاری از برند های چینی بازار ایران را ترک کرده اند .اما شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا با ارائه محصولات جدید و تکنولوژی روز راه خود را با قدرت بیشتر ادامه دهد . در طول نزدیک به 2 دهه از فعالیت این شرکت همواره محصولات  با کیفیت چون تیگو7- آریزو6- ایکس 55 و.... را به بازار کشور عرضه کرده .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز