خبرگزاری کار ایران

راه‌های بسیار جذاب برای تزیین میز تولد دلبندتان!

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۶۴۰

تزیین تولد یکی از بهترین و دوست داشتنی‌ترین بخش‌های جشن تولد محسوب می‌شود. این بخش مخصوصا بین بچه‌ها که عاشق تولد و مهمانی و جشن هستند، می‌توان گفت از خود تولد هم جذاب‌تر است. برای این که بتوان یک جشن تولد زیبا و شیک داشت، باید با چند مورد از نکاتی که در تزیین تم تولد حائز اهمیت هستند، آشنایی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم به نکاتی بپردازیم که هم در خرید تم تولد باید مد نظر بگیرید و هم حین تزیین وسایل مثل تزیین میز تولد و ... . با ما همراه باشید.

دیزاین و تزیین میز تولد

همیشه برگزاری جشن تولد پر از ایده‌های خلاقانه است. از انتخاب کیک و تم تولد گرفته تا یادبود تولد و دسرهایی که در این جشن سرو می‌شوند. جالب است بدانید یکی دیگر از مواردی که در برگزاری جشن تولد می‌تواند سرشار از ایده‌های خلاقانه باشد میز دسر تولد است. تا جایی که ایده‌های بسیاری برای چینش و تزیین میز تولد وجود دارد و افراد سعی می‌کنند تمام خلاقیت خود را در تزیین آن به کار گیرند. تزیین میز تولد معمولا در راستای سایر وسایل و تم تولد انجام می‌گیرد و هر چه خلاقانه‌تر چیده شود زیباتر و فوق‌العاده‌تر به نظر می‌رسد.

برای تزیین میز تولد می‌توانید از انواع تم‌های تولد استفاده کنید. تم‌های تولد در داخل خود از اقلام بسیار زیادی برخوردار هستند. اقلامی مثل انواع خوراکی، وسایل تزیینی و همچنین وسایل و ظروف پذیرایی. در ادامه قصد داریم به نکاتی اشاره کنیم تا بتوانید از آن‌ها در تزیین میز تولد و همچنین تزیین تم تولد خود بهره ببرید.

تزیین میز تولد با توت فرنگی:

توت‌فرنگی یکی از تم‌های محبوب در بین دختر خانم‌ها است که اقلام مختلفی دارد. شما با اقلام این تم قادر خواهید بود هم به تزیین میز تولدتان بپردازید، هم به تزیین تم تولد و محیطی که قرار است در آن جشن تولد برگزار شود. رنگ غالب این تم به رنگ توت فرنگی یعنی قرمز روشن است. برای خرید تم تولد توت فرنگی می‌توانید همین حالا به روسیلی مراجعه کنید.

تزیین تم تولد با شخصیت‌های ابر قهرمانی:

شخصیت‌های ابر قهرمانی مثل بت من، اسپایدرمن، سوپرمن، کاپیتان آمریکایی همیشه در بین پسرهای عزیز و بازیگوش طرفداران زیادی دارد. برای تزیین میز تولد و جشن پسر دلبندتان پیشنهاد می‌کنیم که حتما از این نوع تم‌ها استفاده کنید تا یک جشن تولد جذاب و به یاد ماندنی برایش رقم بزنید. در روسیلی انواع تم‌های ابر قهرمانی موجود است که همین حالا می‌توانید جهت خرید از روسیلی اقدام نمایید و با سلیقه خودتان، به سفارشی‌سازی تم‌ها و تزیین تولد بپردازید.

تزیین جشن تولد با انواع استند و تاپر:

اگر دوست دارید که در جشن تولدتان از انواع لوازم تزیین زیبا و ایستاده استفاده کنید، استندهای عدد، شخصیت و حروف می‌توانند در این امر کمک زیادی به شما کنند. این نوع لوازم تزیینی برای تزیین میز تولد به کار می‌روند و در اندازه‌ها و سایزبندی‌های مختلفی تولید می‌شوند.

استفاده از ظروف یک دست برای تزیین میز تولد و جشن:

در جشن تولد از انواع وسایل و ظروف پذیرایی جهت سرو خوراکی‌ها استفاده می‌شود. اما در جشن‌های تولد به دلیل این که تعداد مهمانان کمی زیادی است، امکان استفاده از ظروف یکدست همیشه ممکن نیست. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که از اقلام تولدی آماده استفاده کنید.

در تم‌های روسیلی انواع بسیار متنوعی از ظروف پذیرایی مثل قاشق، چنگال، بشقاب، پیش دستی و ... وجود دارد که شما می‌توانید حین خرید تم تولد مد نظر، در تعداد دلخواه هر کدام از اقلام را سفارش دهید. به کار بردن ظروف پذیرایی آماده هم باعث خواهند شد که شما بعد از جشن تولد با حجم زیادی از ظروف کثیف رو به رو نشوید و هم این که تولدتان به شکل مرتب‌تری برگزار خواهد شد.

استفاده از گیفت باکس:

یکی دیگر از مواردی که بدون شک در هر چه بهتر انجام شدن تزیین میز تولد شما کارآمد خواهد بود، استفاده از گیفت باکس‌های متناسب و هماهنگ با تم تولد است. اگر تم تولدی سفارش داده‌اید، بهتر است که هر چیزی در جشن تولدتان با آن تم هماهنگ باشد. از طرح روی ظروف پذیرایی گرفته تا طرح روی انواع خوراکی‌ها و ... . حتما در کادو کردن هدیه‌های خود از گیفت باکس‌های هماهنگ با تم تولدتان استفاده کنید تا تزیین میز تولد جشنتان به هم نخورد و زیبایی خود را حفظ نماید.

با نکات کاربردی و  مهم در تزیین جشن تولد و همچنین تزیین میز تولد آشنا شدید. شما به راحتی می‌توانید برای هر چه بهتر شدن جشن تولدتان از این نکات استفاده کنید و لذت ببرید. توجه داشته باشید که با خرید تم تولد از روسیلی، به صورت کامل و هماهنگ هر آن چه که در برگزاری جشن تولدتان مورد نیاز است، دریافت خواهید کرد. از انواع لوازم تزیینی مثل آویز گرفته تا کلاه تولد و خوراکی و ... . این امر باعث خواهد تا جشن تولد شما به صورت خیلی شیک و مرتب تزیین و آماده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز